Eipä tuo huonossa kunnossa ole itse shamrockkikaan ikäisekseen...
Steroidit.
http://www.sherdog.com/news/news/shamrock-suspended-for-steroids-16535
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuo huonossa kunnossa ole itse shamrockkikaan ikäisekseen...
Voi lollo. Testaisivat nyt ees kaikki kerran "ei saa" käyttää aineita.1
Sama! Oli oikein pakko hypätä sohvalta tuulettamaan, ku Noah lukotti Jessen! Oli meinaan aivan käsittämättömän ärsyttävä ja ylimielinen pelle... :curs:Tämän iltaisen jakson perusteella toivon kyllä, että Tait Fletcheriltä ja Jesse Forbesilta lyödään pää irti, ei jumalauta mitä uskomattomia mulkkuja, saunan taakse vaan.
Todella ärsyttävä Kentsu on. En yhtään ihmettele miksi Tito ei tule toimeen tosin on sekin aika vittumainen jäbä.
Hyvä kausi tulee varmaan en ole viittinyt katsoa etukäteen.
No se oli nopea matsi... Ei jääny paljoa ihailtavaa mutta näinpä ennakoin käyvänkin. Puhevian poikaa Pointonilla kyllä muutenkin, johtuneeko purennasta tms. Sössöttää snadisti mutta ei niitä tekstityksiä ois sentään tarvinu.
Kentsulla on kyllä lievästi ylimielinen asenne. Titokin osaa kyllä leuhottamisen ja olen saanut siitä toisinaan mulkuhkon kuvan, mutta oli se aikanaan mun yks ihana isopäinen suosikki :haart:
Itsekään en etukäteen katso mistään kun on kerrankin syytä katsoa telkusta jotain :thumbs:
mäkin oon näitä seuraillu uusix nyt, yllättävän paljon unohtunut muutamana vuotena näissä, imo ei se haittaa vaikka tiiänkin voittajat, tätä tito-shamrock parivaljakkoo on niin mukava seurata, ja sit ku tietää kuka tippuu ni on kiva kattella ku ne lesoo tossa ja ajattella itekseen et kohtapahan saa toikin törkyturpa turpiinsa :D
No se oli nopea matsi... Ei jääny paljoa ihailtavaa mutta näinpä ennakoin käyvänkin. Puhevian poikaa Pointonilla kyllä muutenkin, johtuneeko purennasta tms. Sössöttää snadisti mutta ei niitä tekstityksiä ois sentään tarvinu.
...
-"English brazilian jujitsu champion"??? Kaverihan oli matossa avuton.
-"European Gracie Brazilian Jujitsu champion?
-3 kertainen ufc-veteraani2 matsiihan sillä on ollu
-"UK mixel martial arts heavyweight world champion
Onko ukolla nyt vähän hassuja meriittejä? Lisäksi myspace profiilissaan mainitsee ammatikseen valmentajan ja ufc- ottelijan (viimeiset 4 matsia käyty eri organisaatiossa)
Tässä sivut:
http://www.rosspointon.co.uk