The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihme jätkä toi Ross. Harmitti kyllä, kun noin heikot taidot matossa. Katoin jätkän omia kotisivuja, niin siellä sanottiin, että jäbä on:

-kaksinkertainen Brittien San Shou mestari
-neljäs sija euroopan San Shou skaboissa
-"English brazilian jujitsu champion"??? Kaverihan oli matossa avuton.
-"European Gracie Brazilian Jujitsu champion?
-3 kertainen ufc-veteraani2 matsiihan sillä on ollu
-"UK mixel martial arts heavyweight world champion

Onko ukolla nyt vähän hassuja meriittejä? Lisäksi myspace profiilissaan mainitsee ammatikseen valmentajan ja ufc- ottelijan (viimeiset 4 matsia käyty eri organisaatiossa)

UK mixed martial arts heavyweight WORLD CHAMPION? Voiko joku selventää mitä tää meinaa? :wtf: Googlekaan ei tommosta tunne..

Kyllähän niitä liittoja on niin paljon että kuka vaan voi päästä mestariksi :D En nyt muista Pointonin matseista mitään, mutta BJJ ei nyt ole kuitenkaan ihan sama asia kuin MMA ja muistaakseni suomessakin jossain isommassa lukkopainiturnauksessakin oli raskaassasarjassa vaan 2 kilpailijaa.

Huikean viihdyttävä on tämä 3.kausi, verraten esim. edelliseen. Sen verran UFC:tä seurannut, että on oletettavissa / tiedossa, että ketkä pärjäävät ja ovat saaneet sopimuksia, mutta edelleen joka to-ilta ohjelma katsotaan.

Vaan ei helvetti kun häpesin silmät päästäni sen Noahin puolesta, siis aivan käsittämätöntä.
Noahissa käsite tissiposki saa oivan IRL esimerkin. Tietty 6 viikkkoa tuollaisissa oloissa saattaa olla melko ahdistavaa joillekin ja Noah oli iloinen kun sai tekosyyn poistua paikalta.

Jäi itseänikin ihmetyttämään että, jos kilpailijat eivät saa pitää yhteyttä perheisiinsä, niin miten tuo kirje on tuonne päätynyt. Tiedä sitten että onko ollut tuotantotiimin ideana tuoda vain ohjelmaan draamaa.:)

Siis voi jumaliste mikä jakso!

Jos mä haluan nähdä isojen miesten itkua ja halailua, niin mä voin kattoa jotain BB:ta, mutta mun mielestä tän formaatin tarkoitus on joku muu..

Koko ajan odotin, että koska tulee punnitus ja matsi. Hirveä antikliimaksi, kun ruutun pasahti In next episode plaa plaa!!! Tuli suorastaan kusetettu olo, toivotaan ettei tämä toistu tai aloitan seuraamaan Emmerdalea UF:n sijaan.

Jäi itseänikin ihmetyttämään että, jos kilpailijat eivät saa pitää yhteyttä perheisiinsä, niin miten tuo kirje on tuonne päätynyt. Tiedä sitten että onko ollut tuotantotiimin ideana tuoda vain ohjelmaan draamaa.:)

No eiköhän ne sukulaiset ja muut saa helposti yhteyden tuotantotiimiin, jos tarve vaatii, ja kirjeet yms. sitä myöten perille.

Kuka muuten mahtoi tulla takaisin? Olisko Jesse peräti, siis sama jonka Noah pudotti??!! Ja jos jollain on tietoa asiasta, niin ei toivottavasti sitä tänne kirjoittele.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olihan toi Noahin veto ihan käsittämätön, mutta toi Dana alko ärsyttämään mua ihan tosissaan. Sillä on kyllä monesti ennenkin ollu ärsyttäviä juttuja, mutta nyt sen naama alko vituttaan mua ihan tosissaan. En tykkää yhtään!

Jos Jesse tulis takasin, niin toivottavasti sais heti uudestaan pataansa. Ärsyttävä sekin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom