The Ultimate Fighter 11 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oli kyllä erittäin ärsyttävää kuunnella sitä, pilasi melkein koko jakson.

Mitä vikaa? Ihan fiksujahan toi kaveri on puhunu, toisin kun joidenkin ottelijoiden turha uhoaminen.

Ei toi matsi mitenkään Courtille olis voinu mennä, Ring voitti ekan, Court ehkä vähän vahvempi tokassa erässä jonka olis ihan hyvin voinu tuomita tasapeliks.

Voi myös olla, että ottelijoissa on panostettu yhä enemmän persoonaan ja sekoiluun talossa. Toisaalta sitä draamaa on näkynyt alusta asti aika tasaisesn tahtiin.
Tähän en oikein kyllä usko, nyt on noita talon tapahtumien näyttämisiäkin on harvennettu huomattavasti. Ei olla enää joka jaksossa heittämässä bilispöytää parvekkeelta ja tappelemalla nurmikolla muutaman oluen jälkeen. Ihan positiivinen kehityssuuntaus, että näytetään välillä treenejä ja matsejakin. Taso tosiaan vaikuttaa kyllä nykyisin väkisinkin heikommalta, mutta oletettavasti myös taso siellä huipulla on noussut ja kovian ammattilaisia on aina enemmän kuin edellisen kauden aikana. Eniten oon kyllä monien muiden tavoin pettynyt siihen, että cardiot on jätkillä niin surkeessa kunnossa. Kolmieräset matsit olis kyllä todella tervetullu lisä. Ehkä se vois motivoida panostamaan siihen kuntotreeniinkin enemmän, tai sitten ei...

Henlen matsia odotellessa... Muistaakseni karsinnoissa se oli kaikista eniten kaasuuntunut. Tosiaan, jässiköillä on uransa tärkeimpiä otteluita edessä eikä jakseta kuntoa nostaa. Välillä tuntuu, että TUF:in voisi voittaa pelkällä hyvällä cardiolla. Mutta on tämä tasokkaampi kausi kuin edellinen ilman muuta.

Oli kyllä erittäin ärsyttävää kuunnella sitä, pilasi melkein koko jakson.

omg missä on kaikki parkumassa "voit vittu niIQ soittaa sille ja kattoo kui pal sitä niiQ kiinnostaa mitä mielt ootte sen puheest"
Itse asiaan, kolmas erä olisi kyllä ollut paikallaan. Täältä pakkotoistosta luin jonkun linkin missä puitiin juurikin sitä että katsotaan persoonia myös aika tarkkaan tuffiin ukkoja valitessa että saadaan draamaa telkkuun. Aika perseestä mutta bisnes on.

Ei vittu millä otteilla Ring vei. Eniten pistii silmään kuinka onnettomasti yritti päästä Clinchiin. Odotin vain koska ottaa leualla kopin. Kolmannen erän tämä olisi vaatinut ehdottomasti.

Tässä kaudessa parasta on, että kerrankin on näytetty kunnolla treenaamista ja näytetty lapsellisten pilojen ja muiden sekoilujen näyttäminen vähemmälle. Huonointa on tietysti se, että matsien taso on todella matala.

Tämän viikon matsissa Titon kaveria hehkuteltiin suurin piirtein Jeesuksen uudeksi tulemiseksi fighter-muodossa ja mitä vielä: parhaimmillaan (pahimmillaan) kaveri käytti kehässä muumiotaktiikkaa eli käveli hitaasti kädet suorana kohti vastustajaa - ei todellakaan jotain mitä odottaisi joltain 10-0 (tjsp) recordin omaavalta ottelijalta.

Ottelujärjestelmässä (2 erää) ei ole mitään vikaa, koska se teoriassa säästää muutenkin raskaassa TUF:ssa ottelijoita matseissa, joissa tulos on jo selvä. Käytännössä ongelma on tuomaroinnissa, joka on yhä aika käsittämätöntä, kuten se on ollut kautta koko mma:n historian.

Tämän viikon jakson perusteella tuomaroinnin taso paranisi, jos ennen ottelua tarkistettaisiin että tuomarit ovat selvinpäin. Tämänkin matsin tuomion ainoa järkevä selitys on, että 2/3 tuomareista oli a) päissään b) vetänyt viihdenappeja c) haistellut liimaa d) kaikki edelliset.

Mun mielestä tuossa olisi ollut kolmas erä paikallaan. Mun silmiin näytti että partajäbä teki selkeästi enemmän pisteitä toisessa erässä ja hallitsi matsia. Vastustaja kaasutti pahemmin ja lähinnä liikkui pois alta.

Mun mielestä tuossa olisi ollut kolmas erä paikallaan. Mun silmiin näytti että partajäbä teki selkeästi enemmän pisteitä toisessa erässä ja hallitsi matsia. Vastustaja kaasutti pahemmin ja lähinnä liikkui pois alta.

Minä oon samaa mieltä, ei se Ring mitenkään voinut viedä tokaa erää. Kolmanteen niiden ois pitänyt mennä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin mikäs titolle tulikaan sitten loppujen lopuks? Se ilmeisesti selvii ens viikolla. Jostain syystä tää kausi ei oo sytyttäny niin hyvin ku aikasemmat kaudet, jokainen jakso tullu katottua mutta eipä oo mitään jääny mieleen.

Jos joku sen tietää niin laittaa sitten spoilertageihin. Koska tässä seurataan sarjaa jenkkitahtiin ja jotkut saattavat haluta säilyttää "jännityksen" ensi viikolle.

On muuten ollut suht loukkaantumisaltis kausi, muuten ei ole ollut mitään suurta draamaa. Henk.koht. mulla ei ainakaan ole Junie Browningeja yms aivokääpiöitä ikävä.

Aika mitäänsanomattomia otteluita ollut tähän asti. Vähän on mitäänsanomatonta muutenkin. Ei oo oikein mitään sanottavaa.

Edellinenkin kausi oli huomattavasti tätä kautta parempi. Ei kovin viihdyttäviä jamppoja nämä. Draamaa meikä haluaa :)

Mikäs tää mcgee tässä jälkimmäisessä matsissa kun voitti, niin näyttää poika olevan ihan kohtuu paketti vaikka on vähän pätkä tohon painoluokkaan, voi tulla varteen otettava tekijä jos tiputtaa painoluokkaa, tykkään kyllä tyylistä, agressorina päälle vaan vaikka vähän omissa koliseekin.

Jo se miten matsit päättyi (submit side mountista ja giljotiini) kertoo kaiken olennaisen siitä, miten "tasokkaita" otteluita tällä viikolla nähtiin.

Jatkoon mennyt Liddellin kaveri sentään näytti ihan kohtuulliselta ottelijalta. Pohjat taas veti se 18-15 recordin kaveri, joka ei mitä ilmeisemmin osaa lyödä, painia tai mattopainia.

Jo se miten matsit päättyi (submit side mountista ja giljotiini) kertoo kaiken olennaisen siitä, miten "tasokkaita" otteluita tällä viikolla nähtiin.

No ei mun mielestä subiin jääminen heti tarkoita, että olis huono taso. Tuleehan lopetuksia huipputasollakin.

Jäger ja Court finaalissa. Veikkaan ma. Mun mielestä ihan meneviä matseja, vaikka tahti on ollut rauhallinen. Ei oo paiskottu sataamiljoonaa eka puoliminuuttia ja nojailtu polviin loput kuten edellisellä kaudella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom