The Ultimate Fighter 11 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun mielestä paras juttu jaksossa oli nää Team Ortizin kaverit ja niiden ilmeet kun ne ensin luulivat että Tito lähti hyvästelemättä. Ja sitten ne "Jee ei se isi jäänykkää röökinostomatkalle" hihkumiset ja hymyt kun Tito ilmestyikin hyvästelemään ottelijansa.

Haha, unohdin tuon. Katsellessa tuli mieleen että pitääpi kysyä täältä tietääkö kukaan mikä siellä taustalla määky.

HAAA-EEEEE!

Chuteboxen kaverithan käyttää/käytti tota aika lailla, sillä kaiketi kannustetaan omaa taistelijaa hyökkimään päällä. Vähän sama kuin MT matseissa kuulee kovan OII! huudon aina kun oma kaveri osuu, tai edes heittää potkun.

Itseäni tos huudos hämäsi, etten saanut selvää kumpaa ottelijaa se kannusti. Huuteli aina ku joku raaja ojentui kehässä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseäni tos huudos hämäsi, etten saanut selvää kumpaa ottelijaa se kannusti. Huuteli aina ku joku raaja ojentui kehässä...

Haha joo, yleensähän noissa Chute Boxen matseissa se huuto alkaa kun oma ukkeli pistää kunnon myllytystä, niin ei jää ainakaan epäselväks ketä siinä kannustetaan.

Voe Jäger. No nää nyt on vasta harjoitusotteluita. Tosimatsit alkaa vasta finaalista.

*puoliofftopic*
Tämä on mulle toka kausi mitä katson, vaikka on tuota vapaaottelua seurannut vuosikymmenen päälle niin ei ole tuffia oikein tullut seurattua muutamien otteluja poislukien (rakkauteni vapaaottelua kohtaan on valitettavasti pienempi kuin syvä inhoni kaikkea realitypaskaa kohtaan). Siksi en voi oikein verrata kuin viime kauteen, ja tämä kausihan on ihan tasokasta viihdettä, vaikka matsit välillä ovat mitä ovat :)
Noin 9000 pistettä parempi kuin TUF 10 - HW tai kuten realisti sanoisi : TUF 10 - fat bitches duking it out.

Mites muut, onko hyvä kausi, ja onko jotain erityisen hyviä kausia ottelullisesti mitä kannattaisi katsoa? Ei oikein ole edes viitsinyt katsoa niitä aiempia kun ei oikein tee mieli katsella kun aikuiset miehet juo viinaa ja perseilevät ...sitä huvia voi itsekin järjestää, ei tarvitse telkkarista katsoa. Sellaista kuvaa ainakin on saanut jengin puheista niistä alkukausista...

*puoliofftopic*
Tämä on mulle toka kausi mitä katson, vaikka on tuota vapaaottelua seurannut vuosikymmenen päälle niin ei ole tuffia oikein tullut seurattua muutamien otteluja poislukien (rakkauteni vapaaottelua kohtaan on valitettavasti pienempi kuin syvä inhoni kaikkea realitypaskaa kohtaan). Siksi en voi oikein verrata kuin viime kauteen, ja tämä kausihan on ihan tasokasta viihdettä, vaikka matsit välillä ovat mitä ovat :)
Noin 9000 pistettä parempi kuin TUF 10 - HW tai kuten realisti sanoisi : TUF 10 - fat bitches duking it out.

Mites muut, onko hyvä kausi, ja onko jotain erityisen hyviä kausia ottelullisesti mitä kannattaisi katsoa? Ei oikein ole edes viitsinyt katsoa niitä aiempia kun ei oikein tee mieli katsella kun aikuiset miehet juo viinaa ja perseilevät ...sitä huvia voi itsekin järjestää, ei tarvitse telkkarista katsoa. Sellaista kuvaa ainakin on saanut jengin puheista niistä alkukausista...

Kyllä aikaisemmissa kausissa on kaikissa helmiä seassa, mitään sellaista kokonaisvaltaista uber hienoa kautta ei olekkaan, mutta myönnettäköön että ekat 2 kautta tuntuivat paljon hienommilta ja jännemmiltä kun homma oli uutta, oon myöhemmin kattonut uusiksi eikä läheskään niin paljoa säväyttänyt, mutta jos on ylimääräistä aikaa niin kyllä niistä kausista oppii monesta ottelijasta paljon juttuja ja valmentajista myös, en tiedä onko muut huomanneet tämän mutta mun mielestä juurikin noilla ekoilla kausilla oppi tuntemaan ottelijat paremmin ja tuntui että sitä jutustelua ja jopa reeniäkin näytettiin vähän enemmän, nykyään ei näytetä noita juopotteluita tai ei talossa vissiin ees viinaa oo, mut onko jaksot lyhentyneet vai viekö nää valmentajien perseilyt vaan niin paljon aikaa muulta että tuntuu kuin jäisi kisailijat pienemmälle huomiolle...

Ymmärrän että sitä valmentajien matsia pitää hypettää mut oikeasti kyllä katon noita kausia että näkisi uutta talenttia, enkä sitä et mikä paikka titolla on nyt kipeänä, tai minkälaisen jäynän rampage nyt keksi evanssille.

Jamie Yager oli juuri sellainen perinteinen "gansta-kovanaama". Heti kun alkaa tulla osumia ei teekkään enään mieli tapella. Hauskan näköstä.

Mäkin olin täysin yllättynyt siitä kuinka Yager antoi periksi. Ihan kivastihan sillä meni se alkupuoli matsista, ja olisin suonut sille vähän enemmän agressiivisuutta matkaan, koska tuo sen pysty oli aika varovaisen oloista (mahtoikohan pelätä take downeja?). Vaikka se muutaman kunnon mällin ottikin, niin ei se mun mielestä missään vaiheessa ollut totaalista hätää kärsimässä. Vähän kummallista tuo kaasutus.

Tuli jostain syystä mieleen, että lasketaan nuo ottelijoiden talossa saamat voitot niiden kokonais recordiin? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen tällanen kun katoin ohjelmaa.

Tuli jostain syystä mieleen, että lasketaan nuo ottelijoiden talossa saamat voitot niiden kokonais recordiin? Tuli vaan yhtäkkiä mieleen tällanen kun katoin ohjelmaa.
Ei. Sarjan ottelut ovat jotain näytösmatseja, eikä niitä laskeja ammattilaismatseiksi.

UFC:n sivuilla jonkinmoinen traileri viimeisestä jaksosta, joka onkin sitten kaksituntinen. Tuovat jotain sotilaita sinne treenaamaan keppitappelua ja puukkohippaa... :jahas:

Ja Forresthan siellä vilahtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom