Ehkä olenkin outolintu, mutta mielestäni tämä on vain hyvä kun turha draama on jätetty mahdollisimman minimiin. Treeniä ja matseja! Matsien tasosta olen kyllä sitten vähän muuta mieltä.. Varsin epäonnista on kyllä ollut noiden diskausten ja loukkaantumisten saralla. Jääkäri varmaan vie, tai sitten Tavares voittaa finaalin DQ:lla.
No siis, minä olen aina toivonut että turha draama jätettäisiin pois. Siis sellainen naurettava kinastelu ja tyhmät pilat.
Mutta kun tämä kausi on vaan niin epäkiinnostava. Ei ole yhtään Forrestia, Amiria, Diegoa, Cummoa tai Roy Nelsonia mukana. Eli siis tyyppejä joita odottaisi näkevänsä treeneissä, talossa hengailemassa etc. Vielä kun lisätään tähän valmentajat joilla ei ole mitään sijaa UFC keskiraskaassa ja joiden matsia ei ilmeisesti edes tule, huomaa katsovansa jaksot pikakelauksella.
Matsitkaan eivät ole olleet niin hyviä kun oletin ensimmäisen jakson perusteella jossa kaverit ottelivat kun ei olisi huomista! Nyt tyypit vaikuttaa vähän ylikuntoisilta, about jokainen matsi menee tuomareiden päätettäväksi .
Ei sitä treeniäkään nyt edes näytetä niin paljoa. Eikä mua IMO kauheasti kiinnosta mikään Titon kuntopiirin seuraaminen, olisi nyt edes jotain huippustaroja vierailevina valmentajina näyttämässä ninja-tekniikoita ala Anderson Silva . Se on iso viehätys TUF:ia, näkee noita kovia nimiä "behind the scenes" tyyliin. Mutta ei tällä kaudella.
e. Tosin, eihän nuo kaudet nyt aina olekaan mitään erityisiä. Viimeisin kausi josta pidin, oli Rampage vs Forrest. Siinä oli hyviä ottelijoita, hyviä matseja ja kiinnostavat valmentajat jotka sitten kohtasivat tiukassa ottelussa.
Ja Amirin matsit oli hurjia, jokaisessa ottelussa kaveri oli underdog, otti pataan mutta sitten lopuksi voitti.