pullopaskaa
Banned
Löytäähän noita muualtakin , itse katoin ihan 720p:nä.
mma-trackerilt tulee viittatoisttuhatta ihan ne 720p:tkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytäähän noita muualtakin , itse katoin ihan 720p:nä.
Mitä? Viittatoisttuhatta? Huh? Niin, siis mainitsin vain aiemmin että saa niitä muualtakin kun joku kyseli. Ei sen enempää. En ottanut mma trackeriin mitenkään kantaa.mma-trackerilt tulee viittatoisttuhatta ihan ne 720p:tkin.
Mitä? Viittatoisttuhatta? Huh? Niin, siis mainitsin vain aiemmin että saa niitä muualtakin kun joku kyseli. Ei sen enempää. En ottanut mma trackeriin mitenkään kantaa.
Uusimmasta jaksosta, kyllä mun mielestä kolmas erä olisi ollut kohdillaan tuossa.
Ootteko löytäny streamina tätä uutta jaksoa?
Jouduttais noilla fysiikoilla vaihtamaan ohjelman genre urheilusta komediaksi. ;)Muutenkaan en ymmärrä miksei nää matsit vois kaikki olla suoraan kolme eräisiä.
Jouduttais noilla fysiikoilla vaihtamaan ohjelman genre urheilusta komediaksi. ;)
Mun mielestä tää on ollut paskin kausi tähän mennessä.
Ottelut ovat aika mitäänsanomattomia, kukaan ottelijoista ei vaikuta miltään maailmanvaltaajalta, talossa eikä valmentajien kesken minkäänlaisia jännitteitä...
Tuo pistesysteemi on kaksieräisessä matsissa aivan hirveä, kun kolmekin erää on moiselle liian vähän. Varsinkin kun erät menevät lähes poikkeuksetta 10-9.
Aika lailla samaa mieltä,kausien taso on muutenkin laskenut koko ajan ja samoin ottelijoiden ja matsien taso.Aina vaan harvempi TUF-ukko vakiinnuttaa paikkansa UFC:ssä...ehkä vähän liian hätäisesti lyödään näitä kausia kokoon,ei vaivauduta etsimään niitä oikesti lahjakkaita ottelijoita tai hyviä valmetajia jne,kunhan vaan massia kilisee zuffan kirstuun tuntuu olevan pääasia...
Ennen aina odotti uutta TUF-jaksoa mutta nykyään nää ei enää pahemmin innosta,kunhan katselee kun ei oo parempaakaan tekemistä.