The Ultimate Fighter 11 *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lewd
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihana toi jenkkien logiikka. Jos jätkä sanoo haastattelussa 'fucking pussy', niin se fucking sensuroidaan... Pussy on sitten kai ok.

Mäkin olin täysin yllättynyt siitä kuinka Yager antoi periksi. Ihan kivastihan sillä meni se alkupuoli matsista, ja olisin suonut sille vähän enemmän agressiivisuutta matkaan, koska tuo sen pysty oli aika varovaisen oloista (mahtoikohan pelätä take downeja?). Vaikka se muutaman kunnon mällin ottikin, niin ei se mun mielestä missään vaiheessa ollut totaalista hätää kärsimässä. Vähän kummallista tuo kaasutus.

Joo kyllä se kaasutus sieltä tulee aina pikkasen nopeemmin ku syö muutaman kovan lyönnin. Toiset tietenki kestää enemmän ja toiset vähemmän. Joko Josh kyö todella painavalla kädellä tai sitte Yager ei oikeen tykkää osumista. Jaakeri näytti mun mielestä melko alottelijalta tossa. Jos se pelkäs alasvientejä ni mikse viljeli niitä karatehyppypotkuja? =)

Nyt on kiva arvailla kuka tuolta nousee ja näytää muille kuak on kunkku, luulin et Jaakeri menis finaaliin mut oli liian lasinen leuka eikä minkäänlaisia mattotaitoja.
Näyttävää ottelutyyli oli, mutta ei nykypäivänä tuolla tyylillä pitkälle pärjää kuten tässä ainakin 10cm pienempi kaveri näytti.

Veikkaisin noista Courttia.. Ja Joshin kannattas tiputtaa WW sit joskus tulevaisuudessa.

(Kristallipallo päälle) Omat veikkaukset finalisteiksi: McGee ja Bryant. Molemmat varsin vahvoja ja kovapäisiä poikia. Ja finaalista tulee TUF1:n toisinto. Tosin painiversiona. Ja kaikki itkee ilosta, että tuollaista sen vaparipainin pitää ollakin. (Kristallipallo sammuu.)

Meni kristallipallo vaihtoon. Yks kahdesta oikein. Mutta varmasti kova finaali tulossa.

tosi raakileita vielä molemmat tuf finalistit, hurjaa kehitystä pitäisi olla luvassa molemmilta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
courtti oli vakuuttava. kris oli taas niin kaasuuntunu etten tajua miksei josh lopettanu sitä tokas eräs. no courtti ton finaalin sais voittaa ja taitaa voittaakki ellei krissin kaasutankki oo kasvanu.

Onko Yagerillla huono itsetunto vai onko hän tyhmä vai huomionkipeä? Ihme pelleilyä ja oikeasti tyhmää käytöstä. Tosi raskaan oloinen jägsteri. Jos jotain hyvää mainita niin fiksua olla menemättä pihalle tappelemaan. Loppu olikin idioottimaista..

Ihan kelpo matseja..

Court näyttää lupaavalta aloittelijalta: kaikki perustaidot hyvin kasassa ja ei mitään ilmeisiä heikkouksia, mutta tekniikan yksityiskohdat kaipaa vielä paljon hiomista (tyyliin shootit lähtee aivan liian kaukaa ja ilman mitään setuppia, lyönnit ja liian usein yksittäisiksi sarjojen sijaan, liikkumisessa parannettavaa jne). Finaalissa vastaan astuva kaveri on kuin ainakin joiltain osin vähän kehittyneempi versio Courtista, mutta huonommalla kaasutankilla ja kevyemmillä lyönneillä. Veikkaan että vauhdilla parantava Court ehtii parantaa ennen finaalia niin paljon, että vie koko hoidon alle täydessä ajassa.

Viimeisen matsin hävinneellä kaverilla on muuten varmasti ihan ok ura edessä astetta kevyemmässä painosarjassa.

Itse olen huomattavasti vaikuttuneempi Courtin otteista. Hän on osoittanut kamppailuintuitiota, jollaista en muissa kauden ottelijoissa nähnyt. Krisin pitäisi olla yksi suupala finaalissa.

Court finaalissa, jee!

Courtin matsi olikin ihan loistava, yksi parhaita TUF matseja IMO. Lopetuskin oli todella komea.

Ja ne pisti Attoniton Yageria vastaan? Oishan siinä ollu suurempi merkitys jos ne olis laittanu joko McKinneyn, Uscolan tai Hammortreen Yageria vastaan.

Gasman pääsi kans, sellasta.

Court kyllä vie 100-0.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom