Testalon 2...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nigster
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

nigster

Makes sense, right?
VIP
Ikä
41
Onko jollain kokemuksia kyseisestä valmisteesta ja mites olis toiminut? :rock:
Eli testalon 2:

Kaksi kaps.sis.:
Tribulus Terrestris 500 mg
80% Saponingehalt (400 mg)
20% Protodioscinwert (100 mg)
Sinkki 8,0 mg
C-vitamiini 30 mg
E-vitamiini 4,0 mg

Oletan ettet ole kokeillut searchia vielä? Kyseessä ei ole mitään muuta kuin pelkkä Tribulusvalmiste. Siitä löytyy miljoonan edestä asiaa aiemminkin. Mutta aikaasi säästääkseni kerron että mikäli olet terve ihminen et saa tuotteesta juurikaan hyötyä. Sen rahan pystyt varmasti käyttämään fiksummin.

muffy sanoi:
Oletan ettet ole kokeillut searchia vielä? Kyseessä ei ole mitään muuta kuin pelkkä Tribulusvalmiste. Siitä löytyy miljoonan edestä asiaa aiemminkin. Mutta aikaasi säästääkseni kerron että mikäli olet terve ihminen et saa tuotteesta juurikaan hyötyä. Sen rahan pystyt varmasti käyttämään fiksummin.

Kyllä mä tiedän, että se on tribulusvalmiste. Ku se on ns."buusteri", niin eikö siitä ole mitään hyötyä vai? :kuola:

nigster sanoi:
Kyllä mä tiedän, että se on tribulusvalmiste. Ku se on ns."buusteri", niin eikö siitä ole mitään hyötyä vai? :kuola:

Nykyään nimetään boostereiksi vaikka millaisia tuotteita. Tuo ei boostaa sua yhtään mihinkään jos olet terve ihminen. Nuo muut ainesosat on täysin olematonta tuossa ja Tribun tarinan jo tiedätkin niin ihmettelen mitä tässä on vielä epäselvää? Se että sen nimi on boosteri??? -> Unohda ja siirry eteenpäin.

muffy sanoi:
Nykyään nimetään boostereiksi vaikka millaisia tuotteita. Tuo ei boostaa sua yhtään mihinkään jos olet terve ihminen. Nuo muut ainesosat on täysin olematonta tuossa ja Tribun tarinan jo tiedätkin niin ihmettelen mitä tässä on vielä epäselvää? Se että sen nimi on boosteri??? -> Unohda ja siirry eteenpäin.

Eiku nimenomaan ajattelin, että onko jollain jotain kokemuksia siitä, ku itse kyseistä tuotetta myös "epäilin"... Ei siinä mitään sen kummempia epäselvyyksiä liene! Ei muuta kun jatketaan taas harjoituksia! :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom