Tehosekoittimien omistajat/käyttäjät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HellBoy
  • Aloitettu Aloitettu
Aamu- ja välipalana menee seuraavanlainen setti:

1 prk Ehrmannia
1 dl MassBlastia
1/2 banskua
3dl maitua

n. 500kcal / 50g protskua ja ihan pirun hyvää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljokos tehoa tuossa masiinassa ois syytä olla ? Hobbyhallissa ois 39e 300w kapine jonka pitäisi ainakin jäistä suoriutua. Tehokkaammissa malleissa on sitten 550w, mutta hintaakin about 160e. Jopa 1000w härveleitä näyttäis olevan, mutta se ei enää edes näytä blenderiltä. Onkos jotain muuta mihin pitäis ko. kapinetta ostaessa kiinnittää huomiota ?

Hobbyhallin vehje:

230263_iso.jpg

Äkkiseltään vaikuttais kuvan perusteella aika muoviselta? Jos meinaa paljon jäitä ja muuta HC-tavaraa silputa niin saattaa olla kevyttä tekoa.

aamuisin yleensä:
1 purkki ehrmannia
1 banaani
1 dl elovena+ kauraleseitä ja -hiutaleita
maitoa
loraus rypsiöljyä

kaikennäköisiä muunnelmia oon kokeillu.. välillä menee purkki ananasta, metsämarjamehua, mangosäilykepurkki.. tarkotus olis tässä kokeilla maun vuoksi vielä minttujäätelöä :kuola:

Pari viikkoa oon nyt tän riidin innoittamana omistanut koneen ja väsäillyt sen jälkeen vähintään yhen sheikin päivässä, useimmiten enemmän, kun ovat vaan yksinkertaisesti niin :kuola:

Aamupalasetti:

100g milbonaa (jos ehramia ni 125g)
100g raejuustoa
100g pakastettua hedelmää/marjoja
100g maitoa
100g maustamatonta jogurttia
3 tl makeutusainetta

sopiva puolen litran sheikki ja jäätävän hyvä, noita teis mieli vedellä aina pitkin päivää. Hedelminä/marjoina oon käyttäny mm. (kaikki jäädytettyinä) mangoa, persikkaa, papaijaa, omenaa, mansikoita ja vadelmia, kiiviä en suosittele todellakaan laitettavaksi, sillä maitotuotteiden kanssa sekoittuessaan siitä tulee :urjo: (elikkä uskomattoman karvas maku)

Nyt eilen kokeilin siten, että korvasin 100g maitoa maitojääpaloilla ja tulos on uskomaton: siitä tuli löysähköä JÄTSKIÄ :hyper: :kuola: :hyper: suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, vähän aikaa saa tosin sekoitinta heilutella että menee tavara sekaisin, mutta varmasti on naapurien herättämisen arvoista tavaraa. Siis erittäin hyvää jätskin ja pirtelön välimaastossa olevaa tavaraa, mikä sisältää 0% rasvaa ja vain vähän hiilareita, tosin nekin pitkiä. Tätä tulen jalostamaan! Eilen aamulla tein papaija-mangojätskiä, tänään mansikkaa, molemmat herkkua.

Nyt tosin tätä kirjoittaessani huomasin että tossa mun sheikissä taitaa olla vähän turhan vähän roheiineja, pitää huomenna kokeilla laittaa viel vaikka 1/2dl pieruhera mukaan, kaseinaattii en uskalla ku se liisteröityy :O

PS. Cartman74 (tjsp) sulla näyttäs olevan samanlainen ohlssonilta ostettu halpistehari, onko ollu ongelmia? Mulla alkanu kahen viikon ahkeran käytön jälkeen ruostua terän alapuolella olevat metalliosat :O tietty kuitti kateissa..

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. kannattaa kokeilla laittaa muutama jääpala, vaikka 2dl maitoa ja 1,5dl (2dl-jääpalat) vettä, teelusikallinen pikakahvia ja pari tl makeutusainetta ja sekaisin, tulee ihanainen jääkahvi, johon muodostuu vielä kunnon vaahto päälle (ainakin rasvattomalla maidolla).

edit: Huonona puolen joutuu sanoo aikamoisen metelin lisäks sen, että tota kannua on aika hankala tiskata, vinkkejä?. Ja paketista puuttui mukavasti käyttöohjeetkin, tartteeko tota jotenki huoltaa?

oho ei tullukkaa editoituu vaa tehtyy uus viesti :O

Viimeksi muokattu:
Meitsikin sai blenderin ostettua. Aika laiskasti sitä oon käyttänyt, täytyy käydä ostaa pakastemarjoja jos vaikka innostuis. Semmoja drinkkejä mitkä mahtuu tuoppiin (0,5l) ehdottomasti lisää.

Aamu- ja välipalana menee seuraavanlainen setti:

1 prk Ehrmannia
1 dl MassBlastia
1/2 banskua
3dl maitua

n. 500kcal / 50g protskua ja ihan pirun hyvää!

Samantyylinen setti täällä:

runsas desi hera80 (suklaa)
1 bansku
4dl maitoo

helvetin hyvänmakunen pirtelö :kuola:

Tempasin tänää tohon em. vakkarisettiin vielä 1/2dl (15g) pieruheraa mukaan ja siitähän tuli jäätelövaahtoa :O Hyvää oli, mutta masu on täys ku sitä tuliki 7,5dl. Jäädytettyä appelsiinia laitoin tänää :kuola:

Laskeskelin tossa vielä huvikseni ravintoarvot, ja näyttäähän sitä protskuaki olevan ihan tarpeeks ilman jauhon lisäystäkin:

(hedelmistä arvioin keskiarvon, 50kcal, 9g/hh, 1g/prot)

Prot 37,5g (!)
HH 26,3g
Rasva 2g
Energia 289kcal

Elikkä riittää kyllä valkuaiset tämmöselle höyhensarjalaiselle ihan mainiosti. Ja tässä arvoihin lisättu tuo 15g heraa:

Prot 49,5g
HH 27g
Rasva 2,75g
Energia 348kcal

Jep, blenderi on ollut nyt muutama viikko, ja aamupala on nykyään hauskempi tehdä ja parempi.

Vakiosetti on

1 bansku
1 prk Ehrmann
hiukan maustamatonta jogurttia
marjoja (mansikoita, mustikoita, tyrnimarjaa)
joskus prodet mukaan jos mimmi ei syö samasta satsista

Siitä tulee aika paksua tavaraa, todella hyvää ja siihen voi vielä murskata pari Weetabixii jos haluaa. Sit onkin jo aika täynnä :lol2:

Tiskaaminen on 15 sekunnin homma. Mulla on Clas Ohlsonin 600w vehje, 35e maksoi. Oon ollut todella tyytyväinen!

Niitä juomia voi tehdä ihan miten haluaa, ja melkein aina tulee hyväääää...

Täytyy tulla tänne ulisemaan, mutta useammalla tuntuu aamupalasetistä puuttuvan kunnon hiilihydraattien ja kuitujen lähteet. Kyllä sitä tarvitaan muutakuin kuin pelkkää proteiinia, varsinkin aamuisin. Itse laitan rahkojen, maidon, jugurtin ja marjojen lisäksi ainakin 2 dl kaura/neljänviljan hiutaleita.

ehrman, 2 banskuu pakastettuina paloina (palastele edellisenä päivänä esim. hedelmäpussiin ja pakkaseen), 5 siivuu ananassiivui +puolet purkin mehuist (purkki ollut jääkaapissa) -> sekasin. Ja maistuu khyl!!!

Mulla pixmaniasta tilattu philipsin HR2094, makso posteineen 95e. Elämäni paras sijotus :D

jäisiä mustikoita
parsakaalia
seesaminsiemeniä
pellavansiemeniä
sitruuna
proteiinijauhoa
steviaa
pinaattia
Life Extension Herbal Mixiä

tuollainen, jossa valittu joitain superterveellisiä ruokia yhteen. maku nyt on mitä on, mutta menee alas. :) kauraa voi myös laittaa sekaan niin halutessaan.

Meinasin just alkaa kokeileen uutta sekoitusta... Ehrmania 1 prk + pakastemansikoita + rasvatonta maitoa 1 dl + soijarouhetta ruokalusikallinen. En tiedä lentääkö laatta mutta vois tuohon lisätä vielä ihan vähän ananasta. Hip hei!

rasvaton raejuusto, kalaöljyä,rypsäriä ja vettä. Toinen "hyvä" setti on tonnikala, näkkärit ja vettä. ehkä pari munaa. Ja leseitä et saa kuitua.

Paljokos tehoa tuossa masiinassa ois syytä olla ? Hobbyhallissa ois 39e 300w kapine jonka pitäisi ainakin jäistä suoriutua. [...]

Hobbyhallin vehje:

230263_iso.jpg
Itse ostin saman laitteen Citymarketista. OBH Nordica on merkki, kuten kuvastakin juuri ja juuri näkyy. Ihan hyvin on suoriutunut kaikesta tarvittavasta, jäitäkin olen muistaakseni joskus heittänyt mukaan. Kannu on lasia, alusta on kylläkin muovia mutta tukevaa sellaista, ei halvan "muovisen" oloinen. Kooltaan yhden hengen drinkkitarpeisiin sopiva. Suosittelen.

Paljokos tehoa tuossa masiinassa ois syytä olla ? Hobbyhallissa ois 39e 300w kapine jonka pitäisi ainakin jäistä suoriutua. Tehokkaammissa malleissa on sitten 550w, mutta hintaakin about 160e. Jopa 1000w härveleitä näyttäis olevan, mutta se ei enää edes näytä blenderiltä. Onkos jotain muuta mihin pitäis ko. kapinetta ostaessa kiinnittää huomiota ?
Teriä olisi hyvä olla kahdessa tasossa. Jos blenderillä sekoittelee jotain jöötimpää tavaraa (vaikka pakastemarjoja), niin osa tavarasta juuttuu kannun pohjaan kiinni terien alle. Esim Wilfan Avantgarde-sarjalaisessa on hyvät terät. http://www.wilfa.fi/tuote_wilfa?kategoria=60100&id=1734568 4 terää sojottaa ylöspäin ja alempana on yksi terä vaakatasossa, sekä yksi alaspäin. Hintaluokka on siinä 40e prismassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom