Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todellakin on yksilöllisiä eroja. Itsellä potkii tuo Craze jo 1/3 annoksella. Ja jos otan kokonaisen annostuksen myöhemmin kuin 14h ennen nukkumaanmenoa niin voi unohtaa yöunetkin. :D

Todellakin on yksilöllisiä eroja. Itsellä potkii tuo Craze jo 1/3 annoksella. Ja jos otan kokonaisen annostuksen myöhemmin kuin 14h ennen nukkumaanmenoa niin voi unohtaa yöunetkin. :D

mä otin 4scooppia enne treeniä, jonkin verran huomasi tehoa antavan sillä annoksella.

Tuossa edellisellä sivulla kirjoittelin eri piristeiden vaikutuksista, liittyen ihmisiin kenet tunnen hyvin. Vaikutukset ovat todellakin niin yksilöllisiä. Kumma ettei sinulla ole mikään noista tuntunut missään...? Kokeilitko noita kaikkia erlaisilla annostuksilla? Minimillä ja maksimilla ja ehkä ylikin mitä purkissa neuvotaan....

Joo on kyllä tullut testattua erilaisilla annostuksillakin. Ja vaikka siitä jotain pientä hyötyä saisikin jollain 4-5x annostuksella niin ei kyllä nappaile ruveta ostelemaan 2 vkon välein uutta purnukkaa... Kallista touhua hyötyihin nähden ja helvetin pahan makuisiakin :D

Kahviakin tulee kiskottua niin maan perkeleesti päivittäin, ettei esim. kofeiinilla ole mitään vaikutusta noissa tuotteissa.

Nyt on viimeisenä oljenkortena kokeilussa Force DMAA. En ole silläkään kyllä normaaliannoksella huomannut mitään vaikutusta. Voishan sitäkin kokeilla hieman isommilla, josko jotain tapahtuisi.

Kiinnostais pistää purnukka tota Crazea tilaukseen. Saako sitä tilattua ulkomailta vai jääkö nyt tulliin kiinni tms? Ulkomailla paljon halvempaa... Onko porukat tilaillu ulkomailta? Mikä olis luotettava kauppa tilata, jos on kokemuksia?

On ihmisiä joihin ei stimulantit toimi. Minulla esimerkiksi ei kofeiini vaikuta yhtään mitenkään, vaikka kuinka paljon ottaisi. Toinen millä ei ole minulle mitään piristävää vaikutusta on kaikki amfetamiinijohdannaiset piristeet, kuten DMAA, koska lievän tarkkaavaisuushäiriön takia nuo aineet vain auttavat minua keskittymään.

Eiks just sillä tavalla puhtaan stimulantin pitäs pääsääntöisesti toimiakkin? ;) Keskittymiskyky paranee, vireystila paranee...

Eiks just sillä tavalla puhtaan stimulantin pitäs pääsääntöisesti toimiakkin? ;) Keskittymiskyky paranee, vireystila paranee...

Ei aivan. Minun tapauksessa keskityn omiin ajatuksiin niin paljon että huomaan odottaneeni jo hieman reiluja aikoja sarjojen välissä. Onneksi treenaan aamuisin niin ei tule murhaavia katseita jos varaan jotain paikkaa hieman kauemmin.

Craze on uskomatonta tavaraa, sain työkaveriltakin purkin kun ei itse parin skoopin jälkeen uskaltanut enää ottaa kun oli liian tehokasta. Melkonen jumalolo tulee itsellä tuosta ja salilla ei mikään enää tuota vastusta :D

I'm not sucking jack3d's dick anymore. I'm a craze whore now!! Vittu miten hyvää tavaraa! Vuoden paras reeni takana.

Kiinnostais pistää purnukka tota Crazea tilaukseen. Saako sitä tilattua ulkomailta vai jääkö nyt tulliin kiinni tms? Ulkomailla paljon halvempaa... Onko porukat tilaillu ulkomailta? Mikä olis luotettava kauppa tilata, jos on kokemuksia?

Suomesta saa n. 30 eurolla. Jos et muuta tilaa ulkomailta kun tuon craze purkin niin vitusti kalliimmaksi tulee.

Nyt olis kaapissa 3 kylmää SPIKE Shotgunia, 473ml.
Mites on, onko jengillä käyttökokemuksia moisesta energy drinkistä. Kofeiinia kuitenkin 350mg eli noin tuplat normienergiajuoman kofeiini määrään. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
I'm not sucking jack3d's dick anymore. I'm a craze whore now!! Vittu miten hyvää tavaraa! Vuoden paras reeni takana.

Paljon otit kerralla? Pitänee kokeilla 1,5 scooppia tänään selkätreeniin. Maku tässä on kyllä kauheinta mitä olen näistä tehonlisääjistä maistanut, varmaan yksi tehokeino sekin. :D

Paljon otit kerralla? Pitänee kokeilla 1,5 scooppia tänään selkätreeniin. Maku tässä on kyllä kauheinta mitä olen näistä tehonlisääjistä maistanut, varmaan yksi tehokeino sekin. :D

Itseasiassa en oo varma paljo sitä laitoin. :D Aloin bussissa mixaa juomaan valmiiks ja jouduin kaatelee 0,5 limsapulloon sitä jauhoo silleen pienissä erissä, että se ylipäätään onnistu. Mut osapuilleen pari scooppia.

Viime viikolla tein kässäripenkissä 50 kilosilla tiukan vitosen, ja nyt kun vedin craze-höyryissä reenin, niin tein 55 kilosilla sen tiukan vitosen. :rock:

Postasin jo tuonne kevään diettausketjuun mutta laitettakoon tännekkin sillä liittyy sinänsä :P

Eli olen 172cm pitkä ja 74kg (13-14%bf) painava nuorimies. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa talven bulkkailujen jälkeen ihan perus VHH dieetti, tavoitteena kireytyä kesää kohden (rasvat ~10%?). Kysyisin että kannattaisiko minun käyttää mitään rasvanpolttajaa apunani? Vaikuttavatko ne negatiivisesti lihasmassan säilyttämisen/lisäämisen kannalta dietin aikana? OxyELITE Pro-niminen tuote herätti kiinnostukseni, linkkiä en viitsi laittaa kun tänne ei vissiin saa (?)

Postasin jo tuonne kevään diettausketjuun mutta laitettakoon tännekkin sillä liittyy sinänsä :P

Eli olen 172cm pitkä ja 74kg (13-14%bf) painava nuorimies. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa talven bulkkailujen jälkeen ihan perus VHH dieetti, tavoitteena kireytyä kesää kohden (rasvat ~10%?). Kysyisin että kannattaisiko minun käyttää mitään rasvanpolttajaa apunani? Vaikuttavatko ne negatiivisesti lihasmassan säilyttämisen/lisäämisen kannalta dietin aikana? OxyELITE Pro-niminen tuote herätti kiinnostukseni, linkkiä en viitsi laittaa kun tänne ei vissiin saa (?)

Itse en usko noihin rasvanpolttajiin juuri lainkaan. Esim. viime vuoden CBB mestari Antti Filatoff ei käyttäny kisadietillään mitään rasvanpolttovalmisteita. Lihasta ja kireyttä oli niin perkeleesti. Itse olen käyttänyt tänä keväänä dieetatessa CLA:ta ja sitten jotain vitun kallista ALR:n Poison nimistä rasvapolttajaa. Kuukausi sitten kumpikin purkki loppui, mutta rasva on palanut edelleen varsin mallikkaasti. No jos rahaa on sen verran ylimäärästä, että noita raskii vetää, niin mikäs siinä. Eipä niistä haittaa ainakaan ole.

Nyt olis kaapissa 3 kylmää SPIKE Shotgunia, 473ml.
Mites on, onko jengillä käyttökokemuksia moisesta energy drinkistä. Kofeiinia kuitenkin 350mg eli noin tuplat normienergiajuoman kofeiini määrään. :rock:

Osta kofeiinitabletteja, tulee halvemmaksi. 350mg on muutenkin aika kevyttä vielä.

Osta kofeiinitabletteja, tulee halvemmaksi. 350mg on muutenkin aika kevyttä vielä.

Ei oon tota Jack3dia satunnaisesti käytelly, mutta nää on vaan tämmönen kokeilu ku tuli tommone isompi kimppatilaus f-tukulta :). Mutta joskus sitte vois ottaa pelkät kofeiinitabut kokeiluun.

Minkä kokonen skuuppi siinä on? Jos maku vaivaa ni yks vaihtoehto ois heittää jauhot suoraan suuhun ja huuhdella äkkiä vedellä (tai jollain) alas. Sillon sitä makua joutuu maistamaan kaikkista pienimmän ajan. Joku teelusikallinen ei nyt kauheesti edes ole. MSM, glutamiini ja C-vitamiini (sillon ku ne ei ole palkkarin seassa) menee mulla ainakin tuolla tekniikalla kätevästi alas. Glutamiinia mulla on vaan tosi vähän ja sekin vain palkkarissa, MSM loppuu kohta ja C-vitamiinia otetaan niin vähän kerrallaan, mutta ehtii se silti maistumaan aika happamalta.

Kofeiinitabletit on mun kohdallani ainakin toimivaks todettu tehonlisääjä. 200mg riittää mulle ennen treeniä, koska pyrin välttelemään kofeiinia muulloin paitsi ennen treeniä, ettei kehity liian suurta toleranssia.

Nonni! ne ketkä muistaa tämän englannista alpha-t2 tilaamis episodin, niin nyt on purkki tullut tullin miehiltä :D:D noin 3kk jälkeen :D:D hahahahaah....

Vittu tuo oxy tekee mulla joka päivä nykyään päänsäryn... vaikka muuten on nyt hieman paremmin potkinut kuin alkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom