Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellanen aine ku Sida Cordifolia? Onko kokemuksia tai mietteitä?
"Sida Cordifolia on tutkitusti ainoa kasviperäinen efedriinialkaloidi, nämä ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen toimivan erittäin tehokkaasti ja nopeasti rasvanpoltossa, nopeammin kuin mikään muu yhdiste."
Saattaa ne nälkää viedä, mutta saman saavuttaa jo kofeiinilla mun mielestä. Jostain 15% pitäis olla suht helppo tiputella pelkällä ruokavaliolla.Onko näistä "rasvanpolttajista" mihinkään, eli toimiiko? Rasvaprosenttia olis tarkotus tiputtaa noin 15%:sta (pihdeillä mitattu) alaspäin..
Juu, kyllä tuo vaikuttaa ihan toimivalta kamalta kun vähän lueskelin ulkomailta. Ens dieetille menee testiin.Kyllähän se nälän viel todella hyvin ja piristää. Saattaa olla sen verran stydiä, et kandee kiinnittää huomiota, millon sitä kiskot, voi näkyä pikahuumetestistä amfetamiinina. Ei oo kiva saada tommosen takia lääke- tai huumerattia. Tota ei myöskään suositella testattaville urheilijoille.
Saattaa ne nälkää viedä, mutta saman saavuttaa jo kofeiinilla mun mielestä. Jostain 15% pitäis olla suht helppo tiputella pelkällä ruokavaliolla.
Mitenkään ottamatta kantaa linkin sisältöön, tuli mieleen että mitenköhän paljon tuo thread yksinään on lisännyt tuotteen myyntiä?Mites muuten ton Crazen kanssa, vissiin löydetti amfetamiinia tms sen sisältä?Uskaltaako kokeilla? :D
http://anabolicminds.com/forum/supplements/197428-ds-craze-lawsuit.html
Mites muuten ton Crazen kanssa, vissiin löydetti amfetamiinia tms sen sisältä?Uskaltaako kokeilla? :D
http://anabolicminds.com/forum/supplements/197428-ds-craze-lawsuit.html
No sakoilla siitä onneks selvii. Tosin tuli kalliit namiskat... :SNo tulihan sieltä tullin pojilta viimein sitten tietoa että miten minun yohimbinelle on käynyt. Ilmeni että tavara on sitten Suomessa virallisesti laitonta ja kuulusteluihin pääsen pikapuoliin. On se kyllä hieman ihme, sillä samaa tavaraa myydään Suomessa mm. Fitnesstukusta sekoitettuna muiden aineiden joukkoon.
Toi Oxy tuntuu hidastavan palautumista treeneistä. Se voi johtu niistä lihas jännitys jutuista mitä noi piristävästi vaikuttavat tuotteet tuntuu tekevän
No tulihan sieltä tullin pojilta viimein sitten tietoa että miten minun yohimbinelle on käynyt. Ilmeni että tavara on sitten Suomessa virallisesti laitonta ja kuulusteluihin pääsen pikapuoliin. On se kyllä hieman ihme, sillä samaa tavaraa myydään Suomessa mm. Fitnesstukusta sekoitettuna muiden aineiden joukkoon.
Löytyykös esim iherbistä mitään sellaista oikeesti toimivaa boosteria mikä on esim suomessa kielletty, itellä dmaa ei potki sitte yhtään. Myös muutkin mielenkiintoiset iherbin tuotteet kiinnostas mistä olis hyötyä joita suomesta ei saa