Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^^ Toi 200 mg on jo suuri annos. Tolet nousee tohon niin nopeesti muutenkin, että en nää oikeen järkeä ottaa ennen treeniä 200 mg. Itse otin aluksi 20 mg ja sitä mukaan kun tolet nousi niin 40 mg ja nytten 60-80 mg. Ja komboon kuuluu myös kofeiini ja syfedriini.

Threshold 10 mg
Light 10 – 20 mg
Common 20 – 75 mg
Strong 75 – 150 mg
Heavy 150 – 250 mg

Itellä menee testiin seuraava combo:

Tribulus+DAA+ZMA+Stingin nestle root+fermadol extreme ja creatine pyruvate.

Jos saan aikaseks käyn ottaan veriarvot ennen ja jälkeen. 2kk olis tarkotus vetää läpi, odotukset ei oo kyl hirveen korkeella mut katotaan. :puntti:

Aika kevyt kaveri oot jos Yohimbinee ton verta nappailet :D

Mä otan tarpeen mukaan, ihan turha ottaa enempää. Olen minäkin monesta lähteestä lukenut sen 0,2mg/kg, mutta kun ei tartte niin ei tartte.
Tänään meni taas se 10mg ja syneburn 20mg ja 1,3 40mg. Oikein passeli combo mulle. Niin ja painoa 82kg, tosin putoamaan päin :)

Lisäksi sitten myös tälläset kun paastotilassa treenailen
- bcaa 20g
- glutamiini 10g
- beta-alaniini 5g
- msm 10g
- spiruliina 7g
- sitruliini malaatti 5g
- AAKG 5g
- tauriini 5g
- asetyyli-l-karnitiini 3g

Mä otan tarpeen mukaan, ihan turha ottaa enempää. Olen minäkin monesta lähteestä lukenut sen 0,2mg/kg, mutta kun ei tartte niin ei tartte.
Tänään meni taas se 10mg ja syneburn 20mg ja 1,3 40mg. Oikein passeli combo mulle. Niin ja painoa 82kg, tosin putoamaan päin :)

Lisäksi sitten myös tälläset kun paastotilassa treenailen
- bcaa 20g
- glutamiini 10g
- beta-alaniini 5g
- msm 10g
- spiruliina 7g
- sitruliini malaatti 5g
- AAKG 5g
- tauriini 5g
- asetyyli-l-karnitiini 3g

Itselläkin oli jossain vaiheessa vielä noita kaikkia erikseen, mutta meni hermo säätämiseen. Nyt käytössä http://www.bodybuilding.com/store/omega/ultima.html ja tuohon päälle DMAA, BCAA,Yohimbine HCL, Testforce 2, Triazole, Activa Xtreme, Krilliöljy ja Glycocarn. :D

Itselläkin oli jossain vaiheessa vielä noita kaikkia erikseen, mutta meni hermo säätämiseen. Nyt käytössä http://www.bodybuilding.com/store/omega/ultima.html ja tuohon päälle DMAA, BCAA,Yohimbine HCL, Testforce 2, Triazole, Activa Xtreme, Krilliöljy ja Glycocarn. :D

Pääsee helpommalla kun tekee isoon purnukkaan valmiiksi koko satsin. Ihan kiva stacki sulla.
Mulla muut lisät on tälläset

- monivitamiini (aamulla)
- sinkki (aamulla ja illalla yht 90mg)
- ubikinol (aamulla 200mg)
- ala (aamulla 300mg)
- synerlin thermogeeni (aamulla 2kpl)
- ashwagandha (aamulla ja illalla yht 1350mg)
- c-vitamiini (aamulla ja illalla yht 3g)
- vihreä tee (päivällä ja illalla 1200mg)
- magnesiumöljy (päivällä ja illalla)
- suolahappo (päivällä ja illalla yht 2600mg)
- d-vitamiini (5000IU illalla)
- omega3 (illalla 3g)
- melatoniini (3mg illalla)

Ei ainakaan henkilökohtaisesti suosittele noita CLA-tabuja, en mä mitään huomannut tapahtuvan. IMO rahanhukkaa.

Tutkimuksissa on todettu, että CLA ei laske painoa, mutta se polttaa (lievästi) rasvaa ja lisää lihasta.
Tosin on myös tutkimuksia, joissa se ei ole tehonnut.

Analyysi PubMed tietokannasta (useiden ihmisillä tehtyjen tutkimusten läpikäynti ja vaikutusten keskiarvojen laskenta) osoittaa, että annoksella 3.2 g päivässä CLA polttaa rasvaa 0.01 - 0.17 kg viikossa. Eli parhaimmillaan polttaa rasvaa 170 gr viikko. Keskiarvo oli 90 gr per viikko.
(American Journal of Clinical Nutrition, May 2007)

Vastaavalla meta-analyysillä tietokannasta kuin edellinen (CLA) tehtiin ECA stakkista laskenta.
Se osoitti, että ko stakki laski painoa average 1 kg / kuukausi.
Huom. tässä puhuttiin painon laskusta ja CLA:n osalta rasvanpoltosta.

Nonii vaikka en suosikaan boostereita niin sain kuitenkin purkin tota kovasti hehkutettua crazea joten piti kokeilla, otin kukkurallisen tyhjään vatsaan ja treenit kyllä jaksoin vetää hyvi ja vedin todella pitkätkin läh.2h kesti UPS :D Noh aineen tehosta en voi sanoa mitn ku virtaa oli muutenki kovasti (testot noussu ku prätkää fiksannut paripäivää ;) ja kerranki sai nukuttua normi ihmisen unet. pitääpä kokeilla kun on väsyneempi..

Ostin tota jacked3d:tä ku joskus aamuisin joutuu salille, testasin nyt varuiksi tänään enkä tuntenut kyllä mitään kihelmöintiä tai vaikutusta, parempi varmaan aamulla rykästä se 2 skooppia suoraan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toimiiko Fastin Burnerit? Tuntuu, että selkä on mennyt aika rasvattomaksi yhtäkkiä.

^^ Toi 200 mg on jo suuri annos. Tolet nousee tohon niin nopeesti muutenkin, että en nää oikeen järkeä ottaa ennen treeniä 200 mg. Itse otin aluksi 20 mg ja sitä mukaan kun tolet nousi niin 40 mg ja nytten 60-80 mg. Ja komboon kuuluu myös kofeiini ja syfedriini.

Threshold 10 mg
Light 10 – 20 mg
Common 20 – 75 mg
Strong 75 – 150 mg
Heavy 150 – 250 mg

Ei varmaan kannata tuijottaa noita mg määriä. Eri piristeet toimii eri ihmisillä YKSILÖLLISESTI. Vaimo ei kestä edes kuppia kahvia, niin tulee jo hiukan epämiellyttävä olo, Muutamalla tutulla Driven sports craze...toinen tarvitsee yhden kauhallisen, toinen kaveri jopa 3 kauhallista. Efedriini, yhdelle riittää 25mg, toinen tarvii 100mg. Ja puhun nyt siis henkilöistä KENET TUNNEN.

Itselläni dmaa:ta alle 120 mg EI OLE KOSKAAN TOIMINUT. 200mg ollut sopiva annostustus. Esimmäinen annostukseni oli 80 mg ja en huomannut mitään vaikutusta. Toisaalta en tuota dmaa:ta ota kuin kerran tai pari kuukaudessa.

Joten aivan turha puhua omasta kokemuksestasi, mikä on KENELLEKIN järkevä annostus, oli piriste sitten mikä hyvänsä. ;)

noni nyt testasin väsyneenä tota crazea, tunnin nukuin yöl ja aamusta klo.5 otin kaksi kukkurallista tyhjään vatsaan sitä, enpä huomannut eroa vieläkään.. noh c4 näyte kappaleita kans kaapis joten kokeilla huomenna aamusta tyhjää vatsaan vetää annos.

Mitenkä tuota fitnesstukun calcium pyruvatea uskaltaa ottaa? 1000mg kapselissa ja purkissa sanotaan että pitäis 1 kapseli 3 kertaa päivässä mutta fitnesstukun sivuilla sanotaan että 4 kapselia 3 kertaa päivässä?

^Samaa ihmettelin ite alussa, jotain häikkää noilla tuolla tukun sivuilla. Ite oon ainakin ottanu sen 1 kapseli 3x päiväs ku purkissa lukee niin. 100 kapselia ja 33 annosta yhessä purkissa.

Ostin no-explodea ftukun tarjous jutusta ja tuntuu toimivan. 2 Kerran jälkeen voisi sanoa että ehkä parempi jopa kuin toi jacked mutta paha sanoa.

Ajattelin taas kokeilla laidutus pillereita dietin myötä. Oisko jollain jotain ehdotusta vai mikä täällä on todettu parhaaksi?(ei jaksais käydä läpi 37 sivua) OEP mulla oli jo, sen tuntui toimivan peräti

Ostin no-explodea ftukun tarjous jutusta ja tuntuu toimivan. 2 Kerran jälkeen voisi sanoa että ehkä parempi jopa kuin toi jacked mutta paha sanoa.

Ajattelin taas kokeilla laidutus pillereita dietin myötä. Oisko jollain jotain ehdotusta vai mikä täällä on todettu parhaaksi?(ei jaksais käydä läpi 37 sivua) OEP mulla oli jo, sen tuntui toimivan peräti

Vihreetä teetä pidetään kai aika "hyvänä" ja CLA:a jotkut kehuvat. Molemmille löytyy myös vastustajansa. Jos nuo Oxyt (joita on myös kehuttu nälkää poistavina ja piristävinä) tuntuivat toimivan ni kannattaa varmaan niissä pysyä.

Oisko jollain jotain vinkkejä tehonlisääjistä, jotka eivät sisältäisi DMAA:ta ja ois mielellään mahollisimman halpa. Todennäkösesti kofeiinipillereitä haen apteekista varmaan huomenna ja vihreää teetä pari kuppia ennen treeniä vois olla sellanen tehonlisääjä, mitä kokeilen tässä. Kofeiini on ainakin halpaa kuin saippua ja tee on hyvää, terveellistä ja kuulemman piristävää (en kyllä ite oo huomannu mitään erityistä piristystä teestä), vaikka sekin kai johtuu pääosin kofeiinista.

Vai onko niin, että mitään tehonlisääjää ei kannata ostaa , jos ei sitä dimetyyliaminia (oliko se tollanen?) halua? Sillonhan piristäviks ainesosiks jää ainoostaan kofeiini ja B-vitamiinit ja kofeiinihan sellaisenaan huomattavasti tehonlisääjiä halvempaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom