Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Craze toimii kyllä käyttötarkoituksessaan oikein hyvin. Treenit kulkee ja keskittymisen taso on jotain uskomatonta.

Miinuspuoliakin on. Ensimmäisenä tulee mieleen tämä nukahtamisen vaikeus. Oli sitten kyse päikkäreistä tai illalla nukkumaan käymisestä, niin vaikka on väsynyt olo niin ei nukahtamisesta tule mitään. Pääkoppa tuntuu pysyvän päällä keinolla millä hyvänsä, vaikka kropasta on vedot pois.

Nonni! ne ketkä muistaa tämän englannista alpha-t2 tilaamis episodin, niin nyt on purkki tullut tullin miehiltä :D:D noin 3kk jälkeen :D:D hahahahaah....

Muistatko tarkalleen milloin tavara lähti Briteistä? Minä odottelen vielä omaa yohimbinea ja se lähti tammikuun puolivälissä.

Nonni! ne ketkä muistaa tämän englannista alpha-t2 tilaamis episodin, niin nyt on purkki tullut tullin miehiltä :D:D noin 3kk jälkeen :D:D hahahahaah....

Mulla ei oo perkele vieläkään tullut! Eli on niiden testien mukaan laillinen? Tuliko sulle mitään selvitystä sen mukana, vai pelkkä purkki? Laskitko puuttuvat kapselit?

Oisko lähetys lähteny 26.2.2012 muistaakseni. Ilmeisesti täysin laillinen koska perille asti tuli..en ole laskenut, mutta tosiaan avattu oli purkki ja varmasti muutama pilleri sieltä puuttuu.

Nyt kun on tavara saapunut niin osaisko joku kertoa, että minkä kanssa noita kannattaa ottaa ja kuinka paljon :D

jotain olen kuullut, että oxyeliten kanssa olisi hyvä kombo! kö?

Pystyisikö joku kertomaan tai selvittämään että jos tässä nyt kaikki pakkiksen punkerot alkavat tilata tuota alpha-t2 tabuja niin onko itsestään selvää että kaikki tulevat suoraan ilman tullin sekoiluja vai jääkö ne joka kerta samallalailla sinne tutkitavaksi. Onko tullilla joku lista että nämä tutkittu ja sallittu kerran tilaajalle niin sallitaan muillekin?

Eiköhän se siitä johdu, että jää tulliin kun kyseisestä lafkasta saa prohormooneja. Niin tarkistavat tod näk useimmat pilleri purkit mitkä sieltä päin tulevat.

Minkä kokonen skuuppi siinä on? Jos maku vaivaa ni yks vaihtoehto ois heittää jauhot suoraan suuhun ja huuhdella äkkiä vedellä (tai jollain) alas. Sillon sitä makua joutuu maistamaan kaikkista pienimmän ajan. Joku teelusikallinen ei nyt kauheesti edes ole. MSM, glutamiini ja C-vitamiini (sillon ku ne ei ole palkkarin seassa) menee mulla ainakin tuolla tekniikalla kätevästi alas. Glutamiinia mulla on vaan tosi vähän ja sekin vain palkkarissa, MSM loppuu kohta ja C-vitamiinia otetaan niin vähän kerrallaan, mutta ehtii se silti maistumaan aika happamalta.

Kofeiinitabletit on mun kohdallani ainakin toimivaks todettu tehonlisääjä. 200mg riittää mulle ennen treeniä, koska pyrin välttelemään kofeiinia muulloin paitsi ennen treeniä, ettei kehity liian suurta toleranssia.

En tiedä tarkalleen skuupin kokoa, pienihän se on kummiskin kun vertaa vaikka aikaisempaan Crackin skuuppiin. 2dl vettä, sekotus ja ykkösellä alas niin ei se enää niin pahalta tunnu. :D

Pystyisikö joku kertomaan tai selvittämään että jos tässä nyt kaikki pakkiksen punkerot alkavat tilata tuota alpha-t2 tabuja niin onko itsestään selvää että kaikki tulevat suoraan ilman tullin sekoiluja vai jääkö ne joka kerta samallalailla sinne tutkitavaksi. Onko tullilla joku lista että nämä tutkittu ja sallittu kerran tilaajalle niin sallitaan muillekin?

Ei ne välttämättä usko yhden perusteella, saattaahan joku vaihtaa kapseleiden sisällönkin. ;) Riippuu luultavasti ihan siitä kenen näppeihin sattuu jäämään. Jonkinlaisella puolituurilla mä luulisin että noi niitä jostain läpivalaisusta joskus poimii. Varmaan sellaset ampuma-aseiden ja pillereiden muotoiset jutut jää useimmin sinne syynattavaksi. Tai sitten niillä on Postin kanssa joku diili, että pilleripurkeilta vaikuttavat / tiettyjen lähettäjien lähettämät ohjataan tullin kautta, mutta en oikeen usko tähän. Mutta siis EU:n sisäisen postin ei pitäis mun mielestä kulkea automaationa tullin kautta.

Ei ne välttämättä usko yhden perusteella, saattaahan joku vaihtaa kapseleiden sisällönkin. ;) Riippuu luultavasti ihan siitä kenen näppeihin sattuu jäämään. Jonkinlaisella puolituurilla mä luulisin että noi niitä jostain läpivalaisusta joskus poimii. Varmaan sellaset ampuma-aseiden ja pillereiden muotoiset jutut jää useimmin sinne syynattavaksi. Tai sitten niillä on Postin kanssa joku diili, että pilleripurkeilta vaikuttavat / tiettyjen lähettäjien lähettämät ohjataan tullin kautta, mutta en oikeen usko tähän. Mutta siis EU:n sisäisen postin ei pitäis mun mielestä kulkea automaationa tullin kautta.

No entä sellainen mahdollisuus että sama tuote mikä on nyt tullut läpi tullista niin jollakin jäisikin tulliin tai jopa että siitä saisi tilaaja rapsut. Eli nyt ovat laskeneet sen tilaajalle mutta vaikkapa huomenna päättävät että se onkin verratavissa johonkin "luvattomaan" tuotteesen ja siitä tulee seuraamuksia jos sitä on tilannut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No entä sellainen mahdollisuus että sama tuote mikä on nyt tullut läpi tullista niin jollakin jäisikin tulliin tai jopa että siitä saisi tilaaja rapsut. Eli nyt ovat laskeneet sen tilaajalle mutta vaikkapa huomenna päättävät että se onkin verratavissa johonkin "luvattomaan" tuotteesen ja siitä tulee seuraamuksia jos sitä on tilannut.

No sitten vaan pitäs alkaa vaatimaan jatkoselvittelyjä, koska on oletettavaa, että tulli kohtelee "asiakkaita" jotenkin puolueellisesti, minkä ei Suomessa pitäisi mun mielestä olla ihan sallittua..

Kuinka moni täältä on testannut DMAA:ta preworkout piristeenä? Tuo on siis mm. jack3din ainesosa, mutta myydään myös erikseen mm. 50mg kapseleina. Toiset vannoo ton nimeen mailman tehokkaimpana tavarana kun taas jenkkifoorumeilla äijät valittaa että jopa kulli pienenee liiallisen vasokonstriktion takia :D

Kiinostaisi testata mutta jos sivuvaikutuksia on oikeasti paljon ja ne on vittumaisia niin ei jaksaisi rahojaan tuhlata. Tutkimuksissahan tuo on todettu aika tehokkaaksi, 1mg/painokilo luo kuulema jo sellaisen euforian päälle että se vasta osaltaan jo manian vaiheita.

Kuinka moni täältä on testannut DMAA:ta preworkout piristeenä? Tuo on siis mm. jack3din ainesosa, mutta myydään myös erikseen mm. 50mg kapseleina. Toiset vannoo ton nimeen mailman tehokkaimpana tavarana kun taas jenkkifoorumeilla äijät valittaa että jopa kulli pienenee liiallisen vasokonstriktion takia :D

Kiinostaisi testata mutta jos sivuvaikutuksia on oikeasti paljon ja ne on vittumaisia niin ei jaksaisi rahojaan tuhlata. Tutkimuksissahan tuo on todettu aika tehokkaaksi, 1mg/painokilo luo kuulema jo sellaisen euforian päälle että se vasta osaltaan jo manian vaiheita.
Toimivaa ainetta tuo on, ja ehdottomasti kokeilun arvoista. Kannattaa aloittaa jollain 50mg annoksella, jos ei mitään tapahdu niin tuplat lisää. Kyllä se pipelo saattaa vähän vetäytyä, nk. stim dick-ilmiö, mutta se on vaaratonta ja tunnissa tai kahdessa menee jo ohi.

Näkyvyys huumetesteissä.....?

On tulossa työpaikalla huumetestit joillekkin ammattiryhmille....:face:

Onks kellään tietoo on näissä seuraavissa lisäravinteissä jotain joka voisi aiheuttaa turhan "hälyytyksen":
-Oxy Elite Pro
-DS Lean xtreme
-DS Triazole
-usp PowerFull
-Purple Wraat (aminohapposotku höystettynä jollain)
-usp SuperCissus (joku nivelhässäkkä)
-Mega Green Tea Extract (MyProtein)

Viddu mikä kasa menossa...:D

On tulossa työpaikalla huumetestit joillekkin ammattiryhmille....:face:

Onks kellään tietoo on näissä seuraavissa lisäravinteissä jotain joka voisi aiheuttaa turhan "hälyytyksen":
-Oxy Elite Pro
-DS Lean xtreme
-DS Triazole
-usp PowerFull
-Purple Wraat (aminohapposotku höystettynä jollain)
-usp SuperCissus (joku nivelhässäkkä)
-Mega Green Tea Extract (MyProtein)

Viddu mikä kasa menossa...:D
En ole varma kuin yhdestä, Oxy elite voi antaa turhan amfetamiinikäryn. Kyyläile noita tuoteselosteita, jos siellä lukee geranium, DMAA, 1,3 dimethyl-mikälienee, niin kannattaa lopettaa käyttö heti.

En ole varma kuin yhdestä, Oxy elite voi antaa turhan amfetamiinikäryn. Kyyläile noita tuoteselosteita, jos siellä lukee geranium, DMAA, 1,3 dimethyl-mikälienee, niin kannattaa lopettaa käyttö heti.

Oho...klups :eek: Kiitti infosta! Kuinkahan kauan tuo näkyy kusessa / veressä vai mistä tuo testi sitten ikinä tehdäänkin...?

Oho...klups :eek: Kiitti infosta! Kuinkahan kauan tuo näkyy kusessa / veressä vai mistä tuo testi sitten ikinä tehdäänkin...?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumetestaus

Testi tehdään usein valvotusti. Lisäksi täytetään lomake, jossa pitää luetella kaikki viimeisen 2 vkon aikana käytetyt lääkkeet yms. joten kannattaa kirjoittaa nuo kaikki lisäravinteet itselle ylös & ottaa lappu mukaan, niin ei tarvitse siellä alkaa muistelemaan.

Sellanen aine ku Sida Cordifolia? Onko kokemuksia tai mietteitä?

"Sida Cordifolia on tutkitusti ainoa kasviperäinen efedriinialkaloidi, nämä ovat osoittaneet kerta toisensa jälkeen toimivan erittäin tehokkaasti ja nopeasti rasvanpoltossa, nopeammin kuin mikään muu yhdiste."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom