Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Eikai ne voi jokaista pois vetää, tulee varmaan vaan isommat varoirustarrat kylkeen... Kyllä vituttaa jos noi kaikki katoaa.

Nyt herrat!! Jos joku on kokeillut Craze nimistä boosteria niin laittakaa infoa. Tässä pitää pojat sellaisen myyntipuheen, että ois pakko saada!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FUGYswtsedg#!

Tuo on paskaa. Ei toimi. Itsellä on tuota lähes täyspurkki jäljellä, enkä todellakaan suosittele kenellekkään. Makukin on todella hirveä

Tuo on paskaa. Ei toimi. Itsellä on tuota lähes täyspurkki jäljellä, enkä todellakaan suosittele kenellekkään. Makukin on todella hirveä

itellä pärisee senverta tehokkaasti et vaikka olis puhdasta placeboa niin voin sulta ton ylimääräisen purkinki kyllä poistaa=)

Kannattaakohan tuota Ripped Hardcorea ottaa pari päivässä? Mulla on tosi fyysinen työ ja iltaisin aina reeniä. Mietinkin että pitäisköhän ottaa aamulla ennen töitä 1 ja toinen sitten ennen iltatreeniä?

Otin tuossa 3viikkoa eca stakkia ja se potki hyvin. Olihan siinä omat haittansa mutta potki tasaisemmin kun oxyelite. No nyt sitten olen 5päivää ottanut oxyeliteä ja hieman pettynyt sekä ihmetellyt miten paljon tuosta tulee haittoja. Ekapäivänä se ei tuntunut missään. Nyt sitten tulee sellainen pieni hype olo ja aluksi paleltaa käsiä ja jalkoja. Sitten pienikin liikunta hikoiluttaa sekä janottaa kokoajan pirusti. Mutta vaikutus loppuu pirun nopeesti ja ihan kuin seinään. Noin 5h kerralla kestää vaikutus kun eca kesti kevyesti noin 6-7h. Pahin haitta on että pierettää aivan pirusti sekä vatsa on sekaisin.
Ja tuon lasku on helvetin voimakas aina illalla meinaa ihan väkisin mennä silmät kiinni ja nukahtaa. Mutta vastaavasti olen nukkunut ihan pirun hyvin yöt. Jos vaan tuo vatsa rauhoittuu kuten nyt tänään on tuntunut niin syön tätä viellä viikon tai pari ja sitten palaan taas pariksi viikoksi eca-stakkiin ja sitten taas oxyelite.
Tässä kun viellä on aikaa niin tutkitaan nettiä ja nettikauppoja josko sitä tekisi viellä jonkun kombon ennen treeniä ja sen jälkeen. Tekisi mieli rueta hifistelemään kun tuossa parikin kaveria edellä on kertonut lisäravinne komboistaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaakohan tuota Ripped Hardcorea ottaa pari päivässä? Mulla on tosi fyysinen työ ja iltaisin aina reeniä. Mietinkin että pitäisköhän ottaa aamulla ennen töitä 1 ja toinen sitten ennen iltatreeniä?

Eikös tuossa ole yhdessä pillerissä jotain 300mg kofeiinia? Aika paljon kuitenkin, joten en ehkä ottaisi niitä yhtä enempää päivässä. Varsinkin illalla kofeiini voi häiritä yöunia.

Lähti juuri tilaukseen :dance2:

Craze on uskomatonta tavaraa, sain työkaveriltakin purkin kun ei itse parin skoopin jälkeen uskaltanut enää ottaa kun oli liian tehokasta. Melkonen jumalolo tulee itsellä tuosta ja salilla ei mikään enää tuota vastusta :D

TheRealA, onkos niistä sinun T2 Alphoista kuulunut vielä mitään, vai pimittääkö tulli vieläkin niitä?

Vieläkin on setien ja tätien ihmeteltävänä. On kyllä tosi ripeetä toimintaa pakko myöntää, varsinkin kun mun suuntaan ei oo viitsitty ottaa kertaakaan yhteyttä koko aikana, vaikka mun tavaraa on varastettu / takavarikoitu, miten sen haluaakaan ajatella. Ei taida olla mitään järjenjättiläisiä nuo gestapot kun noin pitkään asiaa pyörittelee, tai sitten on vaan oikeesti pahempia kusipäitä duunissa kun Venäjällä vuosia sitten. Sielläkin tullin jätkät ihan vittuillakseen seisottaa rajalla autojonoa.. :curs:

Muutamia eri buustereita tullut kokeiltua ja itsellä Mutant Mayhem toiminut todella hyvin. Tulee mukavan pirteeksi ja tehoja riittää hyvin koko treenin ajaksi. Täytyy mainostaa että Purus Labs:n Muscle Marinade potkii ihan pirusti meikäläisellä ja laittaa miehen ihan hulkiksi, mutta treenin jälkeinen "romahdus" on kyllä sitte kans ihan omaa luokkaa. Kannatta kokeilla jos jostain purkki eksyy mukaan! Oxyja kans kokeiltu ja kai ne jotenki toimii, koska kilot karisee nopeammin niitten kanssa, mutta en kyllä toista kertaa rahojani niihin upota. Kunnollinen ruokavalio ja aerobinen on se joka saa dietillä ylimääräisen pois.

Kuinkas paljon ennen reenejä jengi näitä buustereita vetäsee, kun itse yleensä joku puoltuntia enne ottanut ja tyhjään vatsaan yleensä, mutta tuntuu että alkaa pärisemään vasta kun on jo puolet treenistä takana.

Driven sports craze markkinoiden tämän hetken ykkönen!!

Tulipahan tuokin purkunna ostettua ja testattua.

Samoin nyt testattu Crack ja Hemo rage. Ajattelin, että näin dietillä niistä voisi sitten jotain lisäpotkua saada, mutta yhdelläkään noista ei kyllä ole minkään näköistä vaikutusta ollut :D

Tulipahan tuokin purkunna ostettua ja testattua.

Samoin nyt testattu Crack ja Hemo rage. Ajattelin, että näin dietillä niistä voisi sitten jotain lisäpotkua saada, mutta yhdelläkään noista ei kyllä ole minkään näköistä vaikutusta ollut :D

Tuossa edellisellä sivulla kirjoittelin eri piristeiden vaikutuksista, liittyen ihmisiin kenet tunnen hyvin. Vaikutukset ovat todellakin niin yksilöllisiä. Kumma ettei sinulla ole mikään noista tuntunut missään...? Kokeilitko noita kaikkia erlaisilla annostuksilla? Minimillä ja maksimilla ja ehkä ylikin mitä purkissa neuvotaan....

Tuossa edellisellä sivulla kirjoittelin eri piristeiden vaikutuksista, liittyen ihmisiin kenet tunnen hyvin. Vaikutukset ovat todellakin niin yksilöllisiä. Kumma ettei sinulla ole mikään noista tuntunut missään...? Kokeilitko noita kaikkia erlaisilla annostuksilla? Minimillä ja maksimilla ja ehkä ylikin mitä purkissa neuvotaan....

On ihmisiä joihin ei stimulantit toimi. Minulla esimerkiksi ei kofeiini vaikuta yhtään mitenkään, vaikka kuinka paljon ottaisi. Toinen millä ei ole minulle mitään piristävää vaikutusta on kaikki amfetamiinijohdannaiset piristeet, kuten DMAA, koska lievän tarkkaavaisuushäiriön takia nuo aineet vain auttavat minua keskittymään.

On ihmisiä joihin ei stimulantit toimi. Minulla esimerkiksi ei kofeiini vaikuta yhtään mitenkään, vaikka kuinka paljon ottaisi. Toinen millä ei ole minulle mitään piristävää vaikutusta on kaikki amfetamiinijohdannaiset piristeet, kuten DMAA, koska lievän tarkkaavaisuushäiriön takia nuo aineet vain auttavat minua keskittymään.

Olet ainakin elävä todiste näiden stimulanttien vaikutusten yksilöllisyydestä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom