Tehokas olkatreeni ilman punnerruksia??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
lueskelin vanhaa body lehteä jossa oli juttua yhdestä euroopan leveäolkapäisimmän miehen jostei odesgardenin olkatreenistä. .. treeni menee kutakuinkin näin
vipunostot sivuille 1*6-8
pystysoutu leveähköllä otteella 1*6-8
käännetty peck-deck 1*6-8
takaolkapääsoutu smithissä 1*6-8
kohautukset 1*6-8
ennen varsinaista treenipainoa yksi 20 ja yksi 12 lämmittelysarja. etuolkapäät tehdään näköjään rintatreenin päälle eri päivänä mutta ei silloinkaan punnerruksia. ihmetyttää nuo sarjamäärien vähyys ja muutenkin aika helponnäköinen treeni.. tuumailin tässä että mitähän pakkiksen väki on mieltä tuollaisesta ohjelmasta.. onko kokemuksia tms.. noo ainakin tuolla tyypillä toimii mutta toimiikohan noin vähä tavallisella harrastelijalla jolla ei ole miehen geenejä.

No joo, ajatellaan nyt kuitenkin sitä, että olkapäät saa rasitus niin rinta ja selkä liikkeissä. Vinopenkki rasittaa olkapäitä todella paljon. Jotkut pystypunnertaa, jotkut hakee muuta kautta rasitusta.

Jospa toi sälli vetää kaikki sarjat tiukasti loppuun asti? Mut sit herääkin kysymys että miten hermosto ei failaa... Itse mutuna veikkaisin että monta eri liikettä, yksi sarja per liike, loppuun asti tehtynä vetää lihakset AIVAN VARMASTI sippiin mutta hermoston kuorma pysyy sopivana koska liikettä vaihdetaan. Kyllä mun mielestä parilla tiukalla sarjalla per lihasryhmä saa kasvua aikaan.

Mulle on myös valmentaja neuvonut olkapäille just sellasen treenin, ettei tehdä pystypunnerrusta ollenkaan.

About 5 viikkoa olen vinkkien mukaan olkapäätreenit vetäny, joten paha mennä vielä sanomaan mitään. Eilen tein "peijaiset" olkapäille niin, että jätin pystypunnerruksen väliin ja tein vaan takaolat käsipainoilla, pystysoudun tangolla ja viparit sivulle. Kaikki siis superina putkeen ja 20 toistoa per liike. Aika finaaliin veti, jessss!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom