Tehoa treeniin, varsinkin nuoret naiset!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Helsingissä on kauppa, josta saa burkhia eli niitä musliminaisten teltta-asusteita. Sinnehän mahtuis painot alle, sais miehet treenata rauhassa kun kaapu vaan heiluis eikä tarvis häiriintyä naisen läsnäolosta eikä tarvis pullistella ja yrittää esittääkään kun ei sieltä alta paljon mitään näekään. Pitäähän kunnon naisen pukeutua säädyllisesti, right? Ja olla kiitollinen, että saa käydä salilla?

:lol2: No mutta onhan meillä jo nämä naisten omat burkha-salit; treenitilaa vailla miesten kiusallista/miehiä kiusaavaa läsnäoloa.

Siis oikeasti, naiset, pukeutukaa salille verkkareihin ja t-paitaan, ja jättäkää meikit kotiin, jos ette halua kerätä katseita tai deittipyyntöjä. Ei me miehet pystytä aina hillitsemään itseämme, jos näemme jotain mistä pidämme...

Heh. Elukoitahan ne, miehet, aina vaistojensa vietävissä ja häntäänsä heiluttamassa...:rolleyes:

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että naisena on helevetin hankalaa löytää mitään mukavaa (siis ei-stretch) vaatetta, joka olisi tarkoitettu treenaamiseen. Verkkarit vatukkoon, sanon, mutta kun se toinen vaihtoehto on sitten tyyliä venäläinen huora. Kireää ja vielä ruman väristäkin. Pätee kyllä muihinkin kuin vain treenivaatteisiin. Niinpä vetelen vuodesta toiseen näitä samoja hikisiä ja virttyneitä t-paitoja ja sortseja. Eikä ole deittipyyntöjä sadellut. Toisaalta, salilla keskityn treeniin siinä määrin, että hienovaraisemmat ehdotukset jäävät täysin huomiotta (että anteeksi nyt vain kaikki, jotka ehkä ovat jääneet vaille Jääprinsessan huomiota). Mitä taas meikkiin tulee, no se vain valuu jos kunnolla treenaa. Ei kuulu salille.

Tietty nimeltämainitsematon fitness-mega-beibi ryhmä tuntuu lähinnä käyvän salilla keräämässä "hyvä perse" kommentteja.

Toivottavasti saavat mitä haluavat; saavatpa sitten ainakin muut eli kunnon punttimimmit treenata rauhassa. Jonkun on uhrauduttava :eek:

- tais tulla offtopikista ihan topikkia ny -

vielä tosta meikkaamisesta salilla: monet naiset meikkaavat jo aamulla ennen kouluun/töihin lähtöä. Ja sitten kun menevät salille niin ne meikit on siinä yhä. Pitäskö sitä alkaa hinkutteleen niitä pois ennen salia?? Minä ainakin käyn suihkussa treenin jälkeen jolloin pesasen ne pois.

Hieman :offtopic:

Tyttöystäväni ja "varavaimoni" (hänen serkkunsa) miettivät kerran "raivoisasti" että mitä alkavat harrastamaan että saavat hieman lisää voimaa ja kiinteytyvät... Ehdotin heille että tulkaa mun kans salille, siellä voi käydä ilmaseks ekan kerran tutustumassa.

Vastaus oli tiukka ei. "me ei haluta kasvaa mikskään miehennäköisiksi lihaskimpuiksi..." siinä oli repeäminen lähellä, ja vaikka kuinka yritin selittää että "ihan hetkessä ei kovin isoksi kasva, näettehän te kuinka olemattomasti minäkin olen "kasvanut"..." niin eivät ottaneet kuuleviin korviinsa... :anssi:

Eli, ainakin he pelkäävät lihaksia (joiden pienoinen kasvu ei kyllä pahitteeksi tyttöystävällenikään ois), kun jostain syystä kuvittelevat että lihakset kasvavat niin nopeasti ettei ehdi vaatevarastoa uusia... :D :wall: :wall:

Nyt puhun niinkuin itse muka jostain jotain tietäisin... mutta...

Puhdas tietämättömyys ja turha arastelu paistaa lävitse aika monesta salilla käyvästä "aloittelijasta", otetaan esimerkiksi vaikka jalkaprässi, esimerkkihenkilö on noin 60 kiloinen, normaalivartaloinen nainen, hän laittaa jalkaprässiin yhden 10kg:n kiekon, tekee lehteä lukien semmosen 30 toiston sarjan naaman edes punoittamatta... mitä hyötyä? Kuntoutus?

Oma lukunsa ovat sitten nämä jopa minua nuoremmat miehet jotka laittavat joka vehkeeseen ja tankoon niin paljon painoa että saavat tangon juuri ja juuri liikkeelle ja mielettömän taistelun jälkeen vääntävät tiukan ykkösen koko kropalla, tietty ilman lämmittelyjä siten että suorituksen jälkeen pitää oikein miettiä että soittaako tyypille ambulanssin vai mahtaako tuo selvitä hengissä seuraavalle laitteelle asti...

Tää nyt on ehkä vähän :offtopic: mutta silti..

eli mun mielestä suomalaiset naiset treenaa hyvin! Olin 8 kuukautta vaihdossa Pariisissa ja kävin sikäläisellä kuntosalilla ja jumppaohjaajan lisäksi olin AINOA nainen joka nosteli puntteja :hyper: Kaikki muut naiset hinkkasivat aina vaan crossarissa ja kuntopyörässä. Välillä tuli vähän outo ja orpo olo ja sellainen fiilis että olenko liian miesmäinen kun ainoana naisena huhkin isojen painojen kanssa.. no onneksi poikaystävältä sai aina tukea kun alkoi tuollaisia ajatuksia tulla päähän :D Niin ja kerran sain jopa kommenttia salilla käyviltä naisilta.. sanoivat että olen tosi hyvässä kunnossa ja tosi voimakas, toisin kuin he. (Wonder why!!??) ;)

No kotiin palattuani eka kerta kuntosalilla Suomessa oli silkkaa huumaa; en olekaan ainoa nainen joka nostelee puntteja, eikä pelkää treenata kovaa!!! :hyper:

Eli vaikka täällä Suomessa naisten (ja monien miesten/poikien) treenaamisessa on paljon parannettavaa, niin on ihanaa että Suomesta edes löytyy naisia jotka treenaa tosissaan! :rock:

totta turiset. omalla salillanikin on naisia jotka treenaa rajusti...tosin aika vähän. mutta on peräti yksi silmään pistävä nainen... sellaisen kropan minäkin haluan:hyper:

Mä luulen että joka salilta löytyy niitä tiettyjä tytteleitä, jotka käy siel vaan siksi että a)siel on miehiä b)voi sanoa kaikille käyvänsä salilla c)voi kuvitella että niitten kakkosten heiluttelu kiinteyttää allit tai lähentäjä/loitontajaliikkeet x 100 pienentää persettä. Tai jotain, mä en ainakaan ole ikinä vaivautunut kysymään (enkä vaivaudu) että mitä ne kuvittelee sillä "treenillä" saavuttavansa. Vastapainoksi joka salilta löytyy luultavasti myös niitä naisia, jotka tajuaa sen treenin ja varsinkin niiden treenipainojen merkityksen. Musta on ainakin upeaa seurata, jos joku nainen vetää esim. kyykkyä ihan huikeilla painoilla ja antaa näkyä et se tosiaan tuntuu, eikä rynnistä heti ensimmäisen hikitipan pusertuessa esiin pyyhkimään naamaa ja puuteroimaan koko nassun uudelleen ettei kukaan(mies) vaan huomaa et hikoiluttaa.
:jahas:

vielä tosta meikkaamisesta salilla: monet naiset meikkaavat jo aamulla ennen kouluun/töihin lähtöä. Ja sitten kun menevät salille niin ne meikit on siinä yhä. Pitäskö sitä alkaa hinkutteleen niitä pois ennen salia?? Minä ainakin käyn suihkussa treenin jälkeen jolloin pesasen ne pois.

Siis ihan samahan tuo on, jos väri vain pysyy naamassa - salia varten ei kyllä juurikaan kannata itseään värittää, sillä luulisi sitä olevan kaikin puolin helpompi olla elää ja hengittää sotamaalitta. Näin siis asian itse koen.

Joops, kaukana ranskalainen eleganssi, kun kunnolla treenaa, mutta suomalaisen akanhan on pystyttävä vaikka auraa vetämään (tässä teille vähän maalaisromantiikkaa vanhaan tyyliin, silvuplee).

BadKittie sanoi:

jep, sama homma...

tuli vielä mieleen, että on aika suhteellista minkälainen treenaaminen sitten on tehokasta...? se että on naama ihan punasena, hikeä valuu hulluna joka paikasta, toistojen välissä ähkii ja puhkuu ja sarjan loputtua rysäyttää painot lattialle? mä en ainakaan halua rikkoa paikkoja (omia ja salin) liian isoilla painoilla.. ja kyllähän sen jokainen nainen tuntee ja tietää ite onko treeni ollu tehokas vai ei..

jos se hiki ja punasuus on merkkejä kehityksestä, niin ilmesesti lopetan salilla käynnin! aika kuuma sali pitää olla jos meinaa että pää märkänä painetaan. joku pitkä kova kyykky sarja sen voi tehä, mutta muuten on aika hiljasta.

Fecske sanoi:
:offtopic: Pisti vaan silmään, että taidat luulla naisten valitsevan asusteensa sen perusteella, mikä sinua miellyttäisi. Voisiko olla niin, että tyköistuvat treenivaatteet ovat mukavat, kun ne eivät liehu ja heilu tiellä, ryttäänny yhteen paikkaan ja kiristä toisesta kun liikutaan joskus hassuissakin asennoissa, joustavat tarpeen mukaan ja peilistäkään ei katso vilttiin kääritty porsas, vaan näkyy ehkä jotain lihastakin, mitä varten koko salille on raahauduttu. .

Näin juuri! Minä en kuunapäivänä laittaisi salille paksuja ja hiostavia verkkareita ja löysää t-paitaa! Hemmetin epämukavia ja hiostaa yms. Treenaampa siis oikein kireissä trikoissa ja topissa. Tosin treenaan naisten salilla, joten eipähän häiritse teitä miehiä;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tuo naisten pukeutuminen salilla on ihan saatanasta!yritä siinä keskittyä penkkisarjaan kun 4 metrin päässä tehdään alkulämmittelynä hyvää huomenta-liikettä kepin kanssa kireät housut jalassa.perkele.ei saa tehä tollasta,mie oon herkkä :D

Omien havaintojeni mukaan niitä kireitä jumppapöksyjä, pieniä toppeja ja kevään kausivärejä esiintyy huomattavasti suuremmissa määrin niissä "hurlumhei"-jumpissa ja naisten saleilla. Siellä niitä voi pitää kaikessa rauhassa ihan koska sattuu tykkäämään, ilman mitään exhib- piilomerkityksiä. Luonnollisesti jos paikalle eksyy yksikin mies, koko sali on tietenkin valinnut vaatetuksensa ihan jamppaa miellyttääkseen. Tavan saleilla näkee kyllä enemmänkin löysempiä pöksyjä ja enemmän kangasta, saapahan reenata rauhassa.

Mun mielestä kilon käsipainoilla vitkuttamisessa voi nähdä jotain pahaa vain, jos itsellä olisi just ollut tarvetta niille samaisille painoille.

tuli vielä mieleen, että on aika suhteellista minkälainen treenaaminen sitten on tehokasta...?

No sehän riippuu tavoitteesta. Ja sehän voi olla vaikka saada lisää lihasta tai voimaa, saada aika kulumaan salilla omaa armasta vahtiessa (ettei paha punttitäti ota ja vie :evil: )

Kunnon treenin päälle ei lenkkiä kaipaa.

No jos ei lehdenlukutreeni kehitä mitään, niin eipä se liian isoilla painoilla treenaaminen(kaan) välttämättä niin tehokasta ole, ainakaan jos sitä ja vain sitä pelkästään tekee. Toisaalta, lyhyet "maksimista -5kg, toistoja kunnes rauta ei enää nouse" -sarjat ovat melkoista gutaa nekin, jos voimaa kaipaa.

Treenatessa pitää uskaltaa, mutta järjen käyttö on toki sallittu.

Ja tosi paha heitto vielä: tehokas treeni on se, joka saa meikit valumaan. Siksipä harva voimanostaja on itseään puuteroiva ja punaileva metroseksuaali?? :evil: :lol2: No, sainpas sanottua tämänkin, vaikka totuuden kuuleminen tuskin ilahduttaa.

ja kyllähän sen jokainen nainen tuntee ja tietää ite onko treeni ollu tehokas vai ei..

Kyllä kai. Tuntuu tehokkaalta. Mikä tahansa voi tuntua. Entäs jos ei tiedä miltä tehokas treeni tuntuu, kun ei ole koskaan kunnolla treenannutkaan?

Akikonomu sanoi:
Ja tosi paha heitto vielä: tehokas treeni on se, joka saa meikit valumaan. Siksipä harva voimanostaja on itseään puuteroiva ja punaileva metroseksuaali?? :evil: :lol2: No, sainpas sanottua tämänkin, vaikka totuuden kuuleminen tuskin ilahduttaa.

Kyllä kai. Tuntuu tehokkaalta. Mikä tahansa voi tuntua. Entäs jos ei tiedä miltä tehokas treeni tuntuu, kun ei ole koskaan kunnolla treenannutkaan?

jaa, no sitten mun treenit ei oo tehokkaita, tai aineenvaihdunnassa on pahasti jotain vikaa, koska ripsivärit (jos sattuu olemaan) ei useinkaan valu pitkin naamaa :rolleyes: ...toisaalta mulla tulee lenkilläkin hiki vasta n.20-30min juoksemisen jälkeen..... voiskohan kyse olla myös suht hyvästä aerobisesta kunnosta?

joo, jos ei tiedä mitä on tehokas treeni, niin eihän sitä sillon tiedä..:eek:
ja noista treenivaatteista sen verran, että köykäsessä t-paidassa ja viileissä jazzareissa on paljon mukavampi treenata kun paksuissa verkkareissa...... tuskin on naisten ongelma, jos miesten keskittyminen herpaantuu..

jaa, no sitten mun treenit ei oo tehokkaita, tai aineenvaihdunnassa on pahasti jotain vikaa, koska ripsivärit (jos sattuu olemaan) ei useinkaan valu pitkin naamaa

Niin, ehkäpä todellakin tyypillisen naisellisesti vuodatat salilla ihan liian vähän hikeä, verta ja kyyneliä :D tai sitten vika on ripsivärissä (jota saattanee olla valumatontakin sorttia myynnissä?). Saattanee syynä olla myös erinomainen aerobinen kunto, joka sivumennen sanottuna kehittyy erinomaiseksi pikkupainoja heilutellessa (älä nyt perhana vaan ammu!!).

No, eipä sitä omankaan treenin jäljiltä aina lattia lainehdi, riippuu toki siitä mitä ja miten on ohjelmassa; kun oikein tosissaan isolla raudalla väännetään, niin kovin kevyestihän se tuskanhiki otsalla helmeilee...

...toisaalta mulla tulee lenkilläkin hiki vasta n.20-30min juoksemisen jälkeen..... voiskohan kyse olla myös suht hyvästä aerobisesta kunnosta?

Kun ei juokse lujaa, ei tule hiki. Kun juoksee tarpeeksi lujaa, ilmavirta viilentää, ei tule hiki. :kettuilee taas:

joo, jos ei tiedä mitä on tehokas treeni, niin eihän sitä sillon tiedä..

Niinhän se on. Voi mitä itsekin aikanaan kuvittelin saavani aikaan satoja toistoja tekemällä, kun treenin suurin rasitus oli keskittyä toistojen laskemiseen!

Ja sitten kun joku ystävällisesti kertoo että treeniä voisi hiukan tehostaakin, pahimmassa tapauksessa siirrytään kotisohvasalille treenaamaan habaa lightsiideripainoilla laskevia sarjoja tehden? Ja luetaan jostain lehdestä että se on ihan riittävä treeni?

Kaikki on niin kovin suhteellista. Ilman muuta kaikki salitreeni on paljon tehokkaampaa kuin kokonaan treenaamatta oleminen. Niin, ja harva sentään mussuttaa jotain sipsejä salilla (puistattaa pelkkä ajatuskin, toisaalta jonakin päivänä siinä reidenloitonnuslaitteessa voi hyvinkin istua joku blondi lehden ja karkkipussin kanssa: eipä tule aika pitkäksi!).

tuskin on naisten ongelma, jos miesten keskittyminen herpaantuu..

No ei todellakaan ole, elleivät pudota painoja (naisten) varpaille.

Niin ja tulee mieleen, että JOSKUS voi sattua löysä treeni.

On itselläkin päiviä kun mikään ei suju, joten turhaan siellä kauaa niitä painoja on wänkätä.

Hohoijaa...vai on vaikee treenata jos vieressä on nainen kireet vaatteet päällä. Minusta mies on seksikäs löysissä vaatteissa..pitäskö mun kitissä et on vaikee treenata ku nään sellasen miehen? Mulla ei oo mitään ongelmia vaikka minkä näkönen jannu sielä salilla huojuis:D keskityn siihen mitä varten sinne olen raahautunutkin..pitäisikö miesten vaan tehdä sama:whip: :D

Ja vielä vaatteista. Mulla on myös kireet treeni vaatteet, koska ne ovat mukavat päällä. Olen reenaillu verkkareissakin mut voi jiisus sitä tuskaa.

Edit: oon tainnu kirjottaa nää ennen..hmm:D no enivei:D

BadKittie sanoi:
Hohoijaa...vai on vaikee treenata jos vieressä on nainen kireet vaatteet päällä.
ei oo kunhan pysyvät pois näköpiiristä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom