Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni ei ole maitoallergiaa, mutta pojan massu ei tunnu kestävän mitään maitoproteiineja, mitkä kulkeutuu äidinmaidon mukana hänelle, eli kaikki vähänkin maitoa tai sen ainesosia sisältävät tuotteet on pannassa. (esim. rahkat tietysti, mutta myös kaseiini, heraproteiini :( ) , eli myös kaikki hyvät lisäravinteet)cemoto sanoi:Minulla tuo ongelmia tarpeeksi proteiinin saanti, meinaa jäädä liian alhaiseksi (maitoallergia).
:wall:
Chi sanoi:Jos kaikki sujuu hyvin ja saisin ensimmäistä kertaa laihtumiseen vauhtia, kun olen junnannut miinuskaloreillakin kohta vuoden samassa painossa :itku: ,QUOTE]
Tiedätkö, voi hyvin olla, että sinun aineenvaihduntasi on tehnyt "lakon" jatkuvalla miinuskaloreilla olosta. Sinun tilanteessasi alkaisin hyvällä omallatunnolla syömään tuon mainitsemasi peruskulutuksen verran ja jopa vähän ylikin, niin saat koneen (siis aineenvaihduntasi) taas käyntiin. Saattaa nimittäin jopa käydä niin, että vaaka humpsahtaakin pykälän verran alaspäin, vaikka söisitkin enemmän :thumbs:
en tiedä käykö, olen käyttänyt soijaproteiinia :urjo:Ironbutt sanoi:Käykö sulle whey-proteiini? Hiilarittomiakin protskuja löytyy.
cemoto sanoi:en tiedä käykö, olen käyttänyt soijaproteiinia :urjo:
Täytyy etsiä pussi niin näkee mitä se pitää sisällään, usein se calsiumkasenaatti on myös mukana ja sillon ei käy. QUOTE]
Ainakaan yksi minun maitoallerginen kaveri ei voi tosiaankaan syödä heraproteiinia (mitä siis tuo whey-proteiini on), koska se on tehty maidon herasta.
Tankkauspäiviä pidän vasta sitten jos alkaa tuntumaan, ettei vaaka meinaa heilahdella alaspäin, eli jos aineenvaihdunta alkaa hiipumaan. Todennäköisesti en vielä moneen viikkoon. Ja minun on/off luonteelle tämmöinen sopii paremminGillyanne sanoi:...Miten usein aiotte muuten pitää herkuttelu-/mässy-/tankkauspäiviä?
Gillyanne sanoi:Eräiden "motivaatiofarkkujen" hienoinen löystyminen kuitenkin kertoo, että oikeaan suuntaan mennään
Chi sanoi:Teillä putoaa vauhti nopeasti vaikka syötte jopa 2300kcal Minkä perusteella laskette tuon määrän, lasketteko liikunnan kalorit mukaan?...
... Tällä hetkellä ranteiden yläpuolelta hieman särkee (olenko saanut liikaa kylmää?). Muuten lihaksissa mahtava tunne, saa nähdä miten jaksan ensi viikon ...
...Eli kun nyt tässä jossain vaiheessa lähden pudottelemaan kaloreita, kuinka paljon pudotan kerralla (300kcal?)...
vilma-liina sanoi:En oikein ymmärtänyt tuota, kun kysyit, että lasketteko lliikunnan kalorit mukaan?
Ja taas jälleen kerran kantapään kautta itse koettua... eli voi toki olla, että ranteesi ovat saaneet kylmää, mutta on myös mahdollista, että intensiivisesti treenatessa tulee huomaamattaan tehtyä joitain liikkeitä niin, että ranteet joutuvat virheellisiin asentoihin, ja sitä kautta kipeytyvät. Kyse voi olla tosi pienistä jutuista, mihin itse ei edes kiinnitä huomiota. Itsellä jokunen vuosi taaksepäin ranteet tuusan nuuskana ja kroonisessa tulehdustilassa. Ja siihen ei auttanut mikään muu kuin totaalinen lepo... enkä vieläkään voi tehdä esim. penkkiä tai pystypunnerruksia tangolla :curs:
Ja noista kalorien pudotteluista. Itse pudotan vasta sitten kun on pakko, eli jos vaaka ei meinaa nykyisillä kaloreilla heilahdella. Tosin ennen sitä pudotusta kokeilen tankkauspäivällä, josko sillä saisi hommaan liikettä.
Edit: En katsellut vanhoja viestesi, joten en muista oletko kirjannut tänne, miten kalorisi koostuvat (proteiinit/hiilarit/rasvat) eli aika vähäisilläkin kaloreilla saa itsensä "turvonneen oloiseksi", jos ruokavalio sisältää runsaasti hiilareita.
Sakael sanoi:Miten muilla tiimin jäsenillä sujui ensimmäinen viikko? Toivottavasti paremmin kuin minulla. :(