Tavoitteita

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
No niin on täs aika tylsä ilta edessä niin ajttelin tänne ajan vietteeks tampasta jonkun threadin niin tuli tämmönen vaan mieleen......

Et kuinka pitkälle aikavälille jengi asettaa tavoitteita itellä nyt asetin erittäin pitkälle 17 kuukautta.......

Siin ajas olis tarkotus nyt esimerkiksi nostaa penkkiä 3x12x80->3x12x120kg

Ja sit mavee 3x9x130->3x12x180

Ja on niit muitaki tavotteita mut en jaksanu kaikkii alkaa luettelee =D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viikinki 86 sanoi:
No niin on täs aika tylsä ilta edessä niin ajttelin tänne ajan vietteeks tampasta jonkun threadin niin tuli tämmönen vaan mieleen......

Et kuinka pitkälle aikavälille jengi asettaa tavoitteita itellä nyt asetin erittäin pitkälle 17 kuukautta.......

Siin ajas olis tarkotus nyt esimerkiksi nostaa penkkiä 3x12x80->3x12x120kg

Ja sit mavee 3x9x130->3x12x180

Ja on niit muitaki tavotteita mut en jaksanu kaikkii alkaa luettelee =D

vaikka toi aikaväli on melko pitkä niin kovasti saat malmia nostella noihin rauta määriin...

oletan noiden antamiesi tulosten perusteella esim. mave ykkösen olevan 170-190kg ja penkkiykkösen 105-110kg...12x180kg mavessa tarkoittaa n. 230-240 maksimirautoja ja penkki 12x120kg = n. 150-160kg...en tiedä ovatko realistisia...tosin en tiedä treenitaustaasi.

itsellä tavoitteet ovat jotakuinkin seuraavanlaiset (n. vuoden aikana)
mave: 170kg -> 200-210kg (mavea treenattu ruhtinaalliset kaksi kertaa)
penkki: 100 -> 120kg
kyykky: 130x3 -> 160-170kg (kyykkytreenit olleet melko lepsuja,toistaiseksi)

mielestäni nämä ovat melko realistisia...tosin saa nähdä mihin suuntaan treenaus alkaa lipua...mikäli siirryn puhtaasti voimatreenin,nostan tavoitteita ja aikaväliä.

PS. miksi mavessa noin pitkiä (12) sarjoja?

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. en yritä tyrmätä tavoitteitasi mutta esim. penkissä 100-120kg on helpompi saavuttaa kuin esim. 130-150kg (kuultu isoilta pojilta)...arviot maksimiraudoista ovat hatusta vedettyjä...nuo ovat arvioita joita itselläni kuvittelisin olevan noissa rautamäärissä.

tsemppiä tavoitteiden saavuttamiseen!

no noi tavoitteet aattelin siltä pohjalta että sillon sarjapainoja penkissä tartteis nostaa 2,5 kg/kuukausi...et ei ei kuullosta kauheen mahdottamalta.....ja kun olen vielä aika aloittelija...mutta en sitten tiedä

ja myöskin noi tavoitteet ovat semmoisia mitä uskon että minä voisin MAKSIMISSAAN saada tuossa ajassa......

Tavotteita... hmm...
-penkki ~75kg ---> 100kg
-mave 5*100kg ---> 170kg
-kyykky 2*100kg ---> 150kg
-paino 75kg ---> 80kg ja pienemmät rasvat
Noi tavotteet siis tän vuoden loppuun eli vuoden sisään. Kovia on, mutta kun vasta alotellaan, niin odotan tulosten kehittyvän vauhdikkaasti...

Koitin joulukuussa pp, jk ja mv enkat, 75kg, 2*100kg ja 120kg.
Maaliskuun loppuun tavotteena:
-pp 80-85kg
-jk 110-120kg
-mv 130kg --->

Tavotteet:

Läskit pois 17-vuotis syntymäpäiville (kesäkuussa). Mitään tavoitteita ei oo rautamäärissä, kuhan vaan sarjapainot nousee tasaisesti.

Viikinki 86 sanoi:
no noi tavoitteet aattelin siltä pohjalta että sillon sarjapainoja penkissä tartteis nostaa 2,5 kg/kuukausi...et ei ei kuullosta kauheen mahdottamalta.....ja kun olen vielä aika aloittelija...mutta en sitten tiedä

ja myöskin noi tavoitteet ovat semmoisia mitä uskon että minä voisin MAKSIMISSAAN saada tuossa ajassa......
uskoisin et joudut vähän helvetisti tekemään duunia!
mut toivotan onnea ja tsemiä reeniin

juu kiitos...en ootakkaan et aurinkoo ottamal noi tavoitteet saan saavutettuu vaan todella oikealla ruokavaliolla ja kovalla treenillä :)

Mun tavotteita:
Tähtäin 8kk tästä

-Saada takareisiin massaa tod. paljon.
-Olkapäihin sama juttu (jääny jälkeen muusta kropasta) :(
-Sarjapainot nousuun
-Elopaino sinne 90kg tietämille
Kuvia koitan pistää ennen kun koulut loppuu

dietillä oon parhaillaan ja tavotteena ois tossa maaliskuun lopulla tai huhtikuun puoliväliin mennessä että rasvat ois lähellä 10%.

mun tavoitteilla ei oo mitään aikarajaa.

Oon vasenkätinen ja se oikean käden hauis pitäs viimein saaha kasvatettua siitä pingispallon kokoisesta muhkurasta vasurin kanssa tasoihin!

Ja toinen tavoite on nostaa kyykkytulosta tasaisesti. aloitin vasta kyykkäämisen joten rautaa saa lastata tankoon joka treenissä 5 kg lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavotteita: kesäksi 2005
Saada hartijat
Elopaino 76kg-->+85kg 12% rasvoilla
Olkavarsi +40cm (nyt 36)
Saada jotenkin toinen nänni samalle tasolla kuin toinen (n. sentin ylemmäs)

Zone-sarja -42%
battleaxe sanoi:
-Saada takareisiin massaa tod. paljon.

Sama homma :) Ja massaa tietty noin yleisesti, joka puolelle. Mutta noi ( taka )reidet on nyt erityistarkkailussa..

Ensimmäinen tavoite on vetää tää dieetti kunnialla loppuun, eli ainakin helmikuun loppuun ois tarkotus kärvistellä, jatkosta päätetään myöhemmin..

Timballe tsemiä dieettiin :haart: !

Kesään mennessä rasvat n.10%
Maastaveto kesän jälkeen 180-200kg
Kyykyn tekniikka kuntoon ja kesän jälkeen kyykystä sarjoja +100kg:lla
Penkki kesän jälkeen 105-110kg

Eka tavoite on päästä omalle tasolleen jonka olin saavuttanut ennen neljän kuukauden sairastelua. Ajan määrää leikattu polvi. Kiiruhdan hiljaa. :)

Millasias tavotteita on koko treeniuralle...?

-pysyä mahdollisimman terveenä
-painaa lähemmäs 90kg melko alhaisilla rasvoilla, ei kauheesti päälle ~10%
-penkata joskus se 150kg tai vaikka 2*oma paino
-kyykätä ja vetää päälle kahen markan

Tommosia nyt tähän keksin...

Fiona sanoi:
Timballe tsemiä dieettiin :haart: !

Timba kiittää... :worship:

Ja tähän asti on mennyt ihan jees, mutta ne viimeset kilot onkin kuulemma ne vaikeimmat ja kokemusta kun ei ole niin kattellaan, mutta tsemiä tässä tarvitaan!!

moppe sanoi:
Millasias tavotteita on koko treeniuralle...?
- Ei pitkiä treenitaukoja (lue: pysyä mahd. terveenä)
- Paino 100kg ilman möhömahaa
- Näyttää pikkupoikien silmissä "kaapilta" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom