Tavoitteita

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
arni sanoi:
12x180kg mavessa tarkoittaa n. 230-240 maksimirautoja ja penkki 12x120kg = n. 150-160kg...en tiedä ovatko realistisia...tosin en tiedä treenitaustaasi.

Saa olla hermotukset aivan päin ruskeetä rööriä, jos olisi noin huonot maksimit sarjoihin verrattuna. Tosin jos tekee jatkuvasti tuollaisia 12 toiston sarjoja, niin silloin voi ehkä olla noin hikisesti asiat.

arni sanoi:
nuo ovat arvioita joita itselläni kuvittelisin olevan noissa rautamäärissä.

mun hermotus on perseestä! :D ...oikeesti!

Joulukuun alussa pistin tavoittees että helmikuun 15. mennessä olen tiputtanut painoa 6kg ja mahan ympärystä 6cm. No paino tippui sen 6kg mutta nyt hieman noussut, mutta ilmeisesti kovan treenin takia. Elikkä paino nyt noin 1kg päässä tavoitteessa. Mutta mahan ympärys on tippunut jo 7cm.
Tulokset ovat nousseet noin 10-20%.

No seuraava tavoite on saada viellä mahan ympärystä noin 5cm pois toukokuun loppuun. Painosta ei niinkään väliä, ehkä korkeintaan 3 kg pois.

Zone-sarja -42%
onko teidän muiden kohdalla tapahtunu sellasta et "nälkä kasvaa syödessä" ilmiötä? mulle ainakin on käynyt ensin piti vaan pari kiloo laihtuu. mut kävi näin et laihduin noin 15kg ja olen nyt jo aika hyväs kunnossa mut vieläkin haluun paremman kropan.
mut itseluottamusta on kun vaan ajattelee et jos 15kg lähti niin kyl mä vielä voin...

Tavoitteena olisi saada ensin vuoden alkuun mennessä painoa n. 10kg lisää (65kg nyt). Laitekohtaisila tavoitteila en ole jaksanut itseäni stressata, kunhan kokoa saisi kasvatettua kroppaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tavoite oisi saadaa sitä piffiä (toki pieni läski ei pahasta) n.5 kg kesäkuuhun mennessä, ja tietenkin se penkki 90-95 = 110 kg :D

Tavotteena pitää dieetin loppuun asti samat tulokset ja sen jälkeen hakea PALJON massaa, ja voimaa sais tietysti tulla siinä sivussa.

Tavoitteena ois jonain päivänä penkata 2,5 kertaa omapaino, kyykätä 3 kertaa omapaino ja vetää 3,5 kertaa omapaino......siis jonain päivänä

12kk suunnitelmalla:
1.tämä kuuluisa 6pack näkyviin,alavatsasta lösöt pois vaikka oon tämmönen kynäniska vielä.
2.penkki 75-110
3.kyykky 100-160
4.mave 70-140(ei oo tullu paljo treenattua.....)
5.oppis ymmärtämään naisten ajatuksen juoksua.

finnman sanoi:
Oon vasenkätinen ja se oikean käden hauis pitäs viimein saaha kasvatettua siitä pingispallon kokoisesta muhkurasta vasurin kanssa tasoihin!

Anteeks, anteeks, mun on iiiiiihan pakko... Ala tyydyttämään oikealla. Kyllä se siitä. :hyper:

sTecs sanoi:
12kk suunnitelmalla:
1.tämä kuuluisa 6pack näkyviin,alavatsasta lösöt pois vaikka oon tämmönen kynäniska vielä.
2.penkki 75-110
3.kyykky 100-160
4.mave 70-140(ei oo tullu paljo treenattua.....)
5.oppis ymmärtämään naisten ajatuksen juoksua.

Yep. Sama tavoite kuin yllä olevassa kohdassa 5. Auttais monessa yhteenotossa ja niiden selvittelyssä. Ja vielä jos pystyis treenaamaan suht täysillä ilman loukkaantumisia. Tuloksilla ei väliä, ne nousee jos on noustakseen.

maxmussel sanoi:
Anteeks, anteeks, mun on iiiiiihan pakko... Ala tyydyttämään oikealla. Kyllä se siitä. :hyper:

Ja tähän vielä pieni lisäys, että tekee välillä vastaotteella niin saa vaihtelua molempiin juttuihin. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom