• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Tavoitteet 2019

Liittynyt
21.11.2013
Viestejä
233
Koska en päässyt vuonna 2018 nostoihin joita tavoittelin (180Kg myötäoteveto käväs tosi lähellä) niin tämän vuoden tavoite on vaan säilyttää salilla käyminen osana terveellistä elämäntapaa samalla kun yrittää pitää kaiken muun tasapainossa. Tälle vuodelle en aseta nosteluihin mitään ennätystavotteita, voi niitä tullakkin jos on tullakseen. Hyvää alkanutta vuotta ja hyviä treenejä kaikille. :)
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
767
Ikä
38
Tällainen sunnuntai - jumppari toivoo vaan pysyvänsä terveenä ilman loukkaantumisia, jos sarjapainot vähän nousee, hyvä niin.
 

JP Fux

Pieru
VIP
Liittynyt
13.10.2004
Viestejä
18 764
Tavoite on kasvattaa +70cm hauikset natuna ja alle 5% rasvaprosentilla, kun esikuvillani @jsjarvn ja @JP Fux on jo tuollaiset hanskat.:)

Aion treenata isoilla raudoilla kuolemankovaa failureen erikoistekniikoilla ja hyvällä tuntumalla.
What mind wants, body will follow!

Muista myös juoda olutta. Mielellään sekaan bcaa:ta ja kreatiinia. Maksimoit tulokset.
 
Liittynyt
23.12.2013
Viestejä
361
Kaupunki
Vaan sellasta kevyttä pumppia
What mind wants, body will follow!

Muista myös juoda olutta. Mielellään sekaan bcaa:ta ja kreatiinia. Maksimoit tulokset.
Juon aina treenijuomana Krea-Colaa. Pitääpä vielä lisätä tuohon bcaa, niin lihakset suorastaan räjähtää kasvuun! Myös mind-muscle -yhteys on tärkeä. Ajattelen hauiksiani keskittyneesti treenin aikana ja lisäksi muutenkin koko ajan!
 

-kake-

urpo
VIP
Liittynyt
14.9.2011
Viestejä
975
Tavoitteitahan pitää olla.

Laitetaan nyt voimapuolen tavoitteet:

Penkki 135 (120 oon nostanut viime aikoina, jos koskaan enemmän, niin siitä on lähemmäs 20 vuotta)
Kyykky 145 (en oo yli 120 kilolla kyykännyt ikinä, mutta just tein sillä 2x4)
Mave 190 (kaikkien aikojen ennätys 170 viime viikolta)

Ja paino pitää olla alle 90 kg.

Hankala näitä on asettaa, kun ei halua mahdottomia tavoitella, eikä toisaalta läpihuutojuttujakaan.
Haastetta näissä varmaan on, kun ei ehjää vuotta lähes varmasti tule.
 
Liittynyt
24.3.2013
Viestejä
1 100
Tarkoitus oli vain jumpata tämä vuosi, mutta 4kk tauon jälkeen kokeilin eilen mavea, ihan tuntuman merkeissä meni 2*8*140kg, joten päätin sitten kokeilla muutamat ykköset. 185kg nousi kohtuudella ja varojakin vielä jäi, joten tän vuoden tavoite ois jatkaa mavettelua ja napata 4*200kg jossain vaiheessa elopainon pysyessä tuossa 80-85kg haarukassa.

Mutta kyllä nyt päivä mavettelun jälkeen huomaa, että tuli taas tehtyä, selkä hyvällä tavalla ihan riekaleina ja valmiiksi jo tietää että seuraavat 2-3 päivää tulee olemaan ihan perseestä(y). Onneksi tää olotila menee kuitenkin ohi ja keskiviikkona pääsee taas nosteleen.
 
Liittynyt
8.3.2016
Viestejä
57
Tavoitteitahan pitää olla.

Laitetaan nyt voimapuolen tavoitteet:

Penkki 135 (120 oon nostanut viime aikoina, jos koskaan enemmän, niin siitä on lähemmäs 20 vuotta)
Kyykky 145 (en oo yli 120 kilolla kyykännyt ikinä, mutta just tein sillä 2x4)
Mave 190 (kaikkien aikojen ennätys 170 viime viikolta)

Ja paino pitää olla alle 90 kg.

Hankala näitä on asettaa, kun ei halua mahdottomia tavoitella, eikä toisaalta läpihuutojuttujakaan.
Haastetta näissä varmaan on, kun ei ehjää vuotta lähes varmasti tule.
Tuo sun kyykky on jo todella lähellä tai tulee jo, jos oot tehny 120kg 2x4.
 

-kake-

urpo
VIP
Liittynyt
14.9.2011
Viestejä
975
Tuo sun kyykky on jo todella lähellä tai tulee jo, jos oot tehny 120kg 2x4.
Näköjään kalasen sarjapainolaskurikin antaa 137 tolle 4x120. En nyt lähde tavoitetta viilaamaan kuitenkaan ylospäin, enemmänkin kyllä otetaan jos tulee :).
 
Liittynyt
20.4.2018
Viestejä
268
Tuo sun kyykky on jo todella lähellä tai tulee jo, jos oot tehny 120kg 2x4.
Nää on niin henkilökohtasia juttuja. Vaikka itsekkin treenaan voimapainotteisesti eikä tuu kauheesti pääliikkeissä tehtyä juurikaan yli kutosia niin siitä huolimatta paukutin aikoinaan kympin kyseisellä 120kg:lla ennenkun sain ykkösen 145kg
 
Liittynyt
6.1.2019
Viestejä
34
Ikä
28
Pysyis päänsäryt pois ja paikat ehjänä. Voimallisena tavoitteena on vetää leukoja ennen Juhannusta.
 
Liittynyt
1.3.2003
Viestejä
4 200
Sama mikä monella muullakin. Kun nyt pysyis vaan ehjänä, eikä kroppa rajoittais treenejä. Voimapuoli ja lihasmassa tulee sitten perässä. Lisäksi pysyminen 10-15% rasvoissa. Salitreenien määrässä hyvä tavoite voisi olla 150kpl vuodessa.
 
Liittynyt
16.7.2012
Viestejä
1 209
Ikä
30
Ultimaattinen tavoite olis mavessa 3x oma paino. 2-3 vuotta sitten oli painoa 75kg ja vedin 205 mavessa. Mave tekniikka oli vähän eri kuin nyt ja tuli revittyä väkisin niitä rautoja ylös. Sitten oli selän kanssa ongelmia pitkään eikä päässyt oikeen takaisin maven kehitykseen. Viime talvena olikin sit välilevynpullistuma. Se hoidettii fyssarin kanssa kuntoon, opeteltiin käyttää niitä syviä vatsalihaksia. Nyt vuosia treenanneena voin sanoa että itsellä tulee aina selkä kipeeks jos nostan vyön kanssa tai teen jalkaprässiä isoilla painoilla. Joten vyötä en enään käytä mavessa tai kyykyssä ja prässiä tehdään viimosena liikkeenä jotta voi tehdä pienillä painoilla.
Lauantaina tein mavea 190kg x 3 ja hyvältä tuntui. Tällä hetkellä aamupaino n.75 ja pikkuhiljaa kiristellään. Ennen kesää jos nousis 220 siinä 73 kilosena :)
 
Liittynyt
25.2.2016
Viestejä
118
Ikä
18
Tavotteena saada kyykyssä ja mavessa nyt ne 200kg rajat rikki. Penkissä jos kehitys pysyisi siinä 20kg/vuosi. Lisäksi olisi kiva päästä treenaamaan voimamies lajeja lisää.
 
Liittynyt
5.4.2018
Viestejä
2
Tälle vuodelle jos tavoitteeksi ottaisi sen, että pystyy tekemään kyykkyä ja mavea siten, että jaloista loppuu puhti ennen keuhkoja.
Jotenkin ihmeelliseltä tuntuu se että esim. prässissä pystyy painamaan 8-12 sarjoja siten, että jaloista loppuu potku. Mutta maven ja kyykyn kanssa toiminta pysähtyy 6 toiston kohdalle vaikka jaloissa olisi vielä voimia jäljellä. Tällöin vain tuntuu että hapenottokyvyn rajat ovat tulleet vastaan ja sen myötä nostoista katoaa tekniikka täysin. Väkisin kun ei viitsisi huonolla tekniikalla lähteä noissa liikkeissä selkää rikkomaan.
 
Liittynyt
10.11.2005
Viestejä
1 938
Tykkään näistä ketjuista, kertaakaan en ole vielä tainnut tavoitteissani onnistua vaikka ne harvoin edes ovat korkealla. Laitetaan nyt jotain niin tietää pahoittaa mielensä sitten loppuvuodesta...

- 10 siistiä leukaa omalla painolla
- 150kg voimapunnerrus stopilla
- Nätti 200kg high-bar kyykky
- 250kg maastanosto
- 100kg pystypunnerrus seisten
- Omapaino nyt ei ainakaan saa nousta
 

brilleaux

Ollaan ihmisiä toisillemme
VIP
Liittynyt
22.5.2018
Viestejä
837
Kaupunki
Jyväskylä
Nyt on kulkenu treenit niin kivasti että kai se on pakko itelleen laittaa jotain mitä kohti mennä.
-Penkissä jos sais sen satkun.
-Kyykyssä 110kg ois kiva.
-Mavessa vähintään sen 2xomapaino eli 160kg. Mieluummin vaikka 170kg. :whistle:
-Pystärissä 1x60kg
 
Liittynyt
7.10.2018
Viestejä
124
Ei olekaan pitkään aikaan tavotteita ollut. Jos nyt ensiksi ottaisin tavoitteeksi kokeilla niitä ykkösiä...

Tai no vähän realistisempana tavoitteena. Vuonna 2019 pyrin saunomaan edes kerran ilman olutta. Yllättävän hankalaa, vaikka lähes joka päivä saunonkin.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Treeni 53
Daiina Treeni 143
Invisus Treeni 102
Treeni 90
Jerkku Treeni 205
Ylös