Tavoitepaino

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kukaan kokeillut sellaista harjoitusta, että tehdään jokin liike ylisuurella painolla (jolla ei siis mene yhtään toistoa täydellä liikeradalla), ja täten myös vajaalla liikeradalla?

Eli jos saa vaikka hauiskäännössä 50 kilolla yhden toiston, niin tekisikin 55 kilolla sarjaa mahdollisesti hyvinkin lyhyellä liikeradalla, tavoitteena saada sillä 55 kilolla yksi toisto täydellä liikeradalla.

Tuleeko tällaisella menetelmällä voimaa paremmin kuin "tavallisella" menetelmällä, jossa liikkeet tehdään täydellä liikeradalla?

Kyllä ja useastikin, toimii todella hyvin.

Itse olen mm: penkissä tätä harrastanut, perse kattoon tai puutavaraa rinnalle, että matka lyhenisi. Siitä vain rautaa ylös ja alas, kun tietty sarjamäärä tulee pidennetään matkaa.

Orava sanoi:
Kyllä ja useastikin, toimii todella hyvin.

Itse olen mm: penkissä tätä harrastanut, perse kattoon tai puutavaraa rinnalle, että matka lyhenisi. Siitä vain rautaa ylös ja alas, kun tietty sarjamäärä tulee pidennetään matkaa.

Mitä muita liikkeita kuin penkkiä olet tehnyt tällä menetelmällä? Entä paljonko painoissa on ollut eroa tavallisen harjoituksen painoihin?

:offtopic: Karun näköistä, kun kaks jätkää keskustelee, toisen nick on Chef ja toisella user title Chef.

Itse aiheesta ei ole kokemusta, aina oon tehny täysillä liikeradoilla, on tähän asti riittänyt.

hernekeppi sanoi:
tuommosen kaa saa olla sitte varovainen, ettei mee liiallisuuksiin ruman tekniikan kans ja loukkaa itteänsä.
Tämä tuli itsellänikin mieleen että eikös tuo ole myös aika riskialtista..

Suositut

Back
Ylös Bottom