Tavoite: "Sakot joka kymmenennelle"

keijo s sanoi:
Järkevintä olisi uudistaa autokanta, sen jälkeen tiestö. Asia jonka kaikki tunnustavat, mutta se on tuo raha joka puhuu politiikassa.

Ja autokanta ei uudistu niinkauan kun verot on niin korkealla mitä ne on. Tosin aika vähän tuntuvat suomalaiset arvostavan esim. turvallisuutta autoilussaan. Monella olisi varaa ostaa se parempi auto, joka olisi myös turvallisempi, mutta monet muut asiat ajaa edelle. Itse ajan ennemmin lähes uusilla autoilla ja maksan siitä suhteettoman paljon, mutta onpa sitten auto luotettava ja turvallinen, voi senpuolee emäntä tulevan pienokaisen kanssa ajella turvallisemmin kauppaan ja takaisin. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
voi senpuolee emäntä tulevan pienokaisen kanssa ajella turvallisemmin kauppaan ja takaisin. :haart:

:lol2:

...haistanko pienen peitellyn (loistavasti piilotetun tosin - vedoten tuohon turvallisuuteen) ´äijä´ -asenteen...?

"joo, meillä se on se daami joka aina ajaa kauppaan ja takaisin, ja kantaa ne ruokakassit taloon. kyllä mä sitten kahdeksannella kuulla voin jo sen toisen kassin apuna kantaa. siis sieltä autosta kotiin, kauppaan en kyllä lähde."

;)

taicaviitta sanoi:
:lol2:

...haistanko pienen peitellyn (loistavasti piilotetun tosin - vedoten tuohon turvallisuuteen) ´äijä´ -asenteen...?

"joo, meillä se on se daami joka aina ajaa kauppaan ja takaisin, ja kantaa ne ruokakassit taloon. kyllä mä sitten kahdeksannella kuulla voin jo sen toisen kassin apuna kantaa. siis sieltä autosta kotiin, kauppaan en kyllä lähde."

;)

Ei vaan hyvän selityksen itelle siitä, mitä vitun järkeä on maksaa pelkkiä lainoja 5 vuotta 300 euron edestä kuukaudessa. Tähän päälle sitten tietty bensat, vakuutukset, huollot ja muut mukavauudet.:david:

Luin että kameravalvonnan tehostamisella on laskettu säästävän 30-60 ihmishenkeä vuodessa pääkaupunkiseudulla + loukkaantumiset päälle. Siis pelkästään sillä, että saadaan isompi osa ihmisistä noudattamaan nopeusrajoituksia varsinaisesti niitä alentamatta!
Briteissä ja Ausseissa on päästy liikennekuolemien puolittamiseenkin alueilla, joten ei ole mikään hatusta vedetty luku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom