Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Amazonilla ole tuo omansa mitä on melkoisesti kehuttu?
Kindlejä ei taideta oikein myydä USA:n ulkopuolella, muuten tuollainen olisi kyllä oikein pätevä. Tietysti jos joku tietää jonkun paikan euroopassa, josta tuollaisen saisi uutena tilattua kohtuuhintaan, niin asia olisi aivan eri.

Siis siellä näkyy kyllä tiedoissani maan kohdalla Finland, ja että toimitustapoja voi valita vain yhden. Nouto on aika vaikea UKsta :D

Laitoin heille tunti sitten viestiä, sivuilla kun mainostetaan 24/7 vastaus tunnin sisään...eipä ole kuulunut.

Eikös Amazonilla ole tuo omansa mitä on melkoisesti kehuttu?

Kindle on oikeasti paskin mahdollinen noista e-readereista, huono käytettävyys/muotoilu sekä erittäin huono formaattituki (mitään standardia ei ole vielä ehtinyt muodostumaan, joten senkin takia tärkeää ainakin itselle, että lukija tukee mahdollisimman montaa).

Jylli81:

Itse ostin Sonyn PRS-505:n, enkä voi muuta kuin kehua ostosta. Itse tilasin omani täältä: http://www.calculators-online.co.uk/index.jsp?id=9697

Taisi silloin olla halvin paikka ostaa tuo (pk:t mukaanluettuna), ja niinpä näyttäisi vieläkin olevan hinta kohdallaan.

Mitä noihin lukijoihin noin yleensä tulee, http://www.mobileread.com/ on paras saitti tutustua eri malleihin jne. Wikistä näkee jokaisen lukijan tarkat speksit heikkouksineen & vahvuuksineen, muuten kattavan kuvan saaminen noista kaikista voi olla vähän vaikeaa.

Riippuu tietysti vähän tarkoitusperistäsi, riittääkö tuo PRS-505:n näyttö (isompinäyttöiset tosin tällä hetkellä maksavat hunajaa mansikoiden kera), mutta itse kun luen pelkästään kaunokirjallisuutta, Sony on toiminut erittäin mallikkaasti. Formaattituki on yksi parhaista koko markkinoilla, muotoilu (metallikuoret :rock:) omaan silmään hienoa ja jo sisäiseen muistiin yksistään menee vuoden lukemiset.

Kiitos loistavista linkeistä. Pitää vielä huomenna perehtyä noihin vertailuihin tarkemmin. Tuollainen 6" näytöllä olisi kannettavuutensa puolesta optimaalinen itselleni ainakin aluksi.

Ei löytynyt omaa keskustelua näistä, joten heitetään tänne: Suositelkaa jotain mp3/mp4-soitinta, mielellään kosketusnäytöllistä. Näytössä pitäis olla kokoa senverran että pystyy videoita kattomaan (eli n. 3'' olisi varmaankin hyvä).
Ei mitään Kiinahalpiksia, koska äänenlaadulla on väliä!
Kerran olen iPodin omistanut, toista kertaa en osta (joten niitä on turha suositella :jahas:).
Hintaa sais laitteella olla n. 150-170e.
Oon kattonu uutta Zune HD:tä, joka on juuri tullut ennakkotilaukseen rapakon takana, onko jollain tietoa koska se olis tulossa Suomeen?

Missä pk-seudun optikkoliikkeessä olisi hyvä valikoima isopäisten silmälaseja? :) Tähän leveään kuuppaani ei oikein mistään tahdo löytyä mukavasti istuvia laseja.

Terve, olisi haussa mahdollisimman halpa digiboxi kaapeliverkkoon. Onko kukaan bongannut hyviä tyrkkytarjouksia Pk-seudulta tai turusta?

Terve, olisi haussa mahdollisimman halpa digiboxi kaapeliverkkoon. Onko kukaan bongannut hyviä tyrkkytarjouksia Pk-seudulta tai turusta?
Kuinka halpaa sä tarvitset. Jokaisesta tavaratalostahan löytyy noita muutaman kympin boxeja... Ihan kympillä ei taida mistään kuitenkaan saada.

Kuinka halpaa sä tarvitset. Jokaisesta tavaratalostahan löytyy noita muutaman kympin boxeja... Ihan kympillä ei taida mistään kuitenkaan saada.
Opiskelijabudjetilla kun eletään niin mielellään mahdollisimman halvan. Tuntuu noi tarjousboxi (20e a') olevan järjestään antenniverkoon ja halvimmat kaapelit kutakuinkin 50e-luokassa.

En tiedä etelän boxeista, mutta löysin Tornion Tekniset-liikkeestä 29€ arvoisen boxin kaapelille. Semmoinen todella pieni boxi mikä kiinnitetään suoraan scarttiin ilman välijohtoja.

En tiedä etelän boxeista, mutta löysin Tornion Tekniset-liikkeestä 29€ arvoisen boxin kaapelille. Semmoinen todella pieni boxi mikä kiinnitetään suoraan scarttiin ilman välijohtoja.

Jees, mulla on toi kyseinen boksi. Tais olla Citymarketissa 19,90 tarjouksessa sillon kun ostin, et sieltä luulis kans löytyvän. Hyvin on skulannu tähän asti, ja tostahan löytyy kortille paikka kans eli voin suositella.

Nike Shox lenkkareita suomesta tai euroopasta?
Eikös niken nettikaupasta saa ihan suomeen tilattua?
Mutta jos tarkoitit tota perinteistä tapaa niin eiköhän joku intersport tai vastaavaan saa tilattua mutta Niken omaa liikettä suomesta ei löydy. Ympäri eurooppaa noita kyllä löytyy, saksasta tai ruotsista varmaan lähin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom