Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Oon täs koittanu selailla netin syövereitä mut en oo löytäny ku yhen hyvän kaupan mist löytäs tyylikkäitä ja mieluummin suht edullisia nuorten miesten koruja :( Kaulakorua oon metsästämäs mut myös muille koruille vois olla tarvetta :david: Oisko mitää hyvii nettikauppoja tiedossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisi saada korkeavartiset tennarit. Puoleen sääreen tai polveen saakka, mielellään mustat mutta ei ole pakollista, kunhan kärki ja pohja ovat mustat. Googlaamalla löytyi kyllä ulkomailta, mutta Suomesta vain Morticiasta. Mieluusti kokeilisin ennen ostamista. Onko kukaan nähnyt missään oikeassa tahi nettikaupassa Suomessa? Eenglanniksi "knee high sneakers" antaa oikeanlaisia. Siis tällaiset:

hightop.jpg

Saavat maksaa "jonkin verran"; ei siis tartte olla kirppiskamaa, mutta jos en muualta löydä niin ostan nuo Mortician kengät (80 €).

Mistä (huonekalu)kaupasta Turussa löytyy halvimmalla tuollainen "täysikokoinen" 2m+ korkea kaappi?

Tarvetta on pelkille hyllyille, ei henkaritangoille tjsp. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kun käyttötarkoitus on romukomerona toimiminen varastossa.

Osaisko joku kertoa mistä voisi löytää sellaisen t-paidan jossa on piin likiarvo monen desimaalin tarkkuudella? Jossain muuallakin varmaan myydään kuin tiede-lehden kaupassa.

Osaisko joku kertoa mistä voisi löytää sellaisen t-paidan jossa on piin likiarvo monen desimaalin tarkkuudella? Jossain muuallakin varmaan myydään kuin tiede-lehden kaupassa.

Painata itse. Saat just sellasen paidan kuin haluat.

Mistä saa nykyään oikeaksi todistettuja jäljennöksiä todistuksista? Kävin pankissa kysymässä, mutta heillä ei kuulemma ole valtuuksia (ts. ilmeisesti johdon tasolta kielletty) allekirjoittaa niitä papruja. Sain kyllä eräästä kopiokoneita myyvästä liikkeestä kopiot ja nimmarit sekä siinä on teksti "oikeaksi jäljennöksen todistan", mutta mahtaako se riittää? Eivät laittaneet nimen selvennöksiä eivätkä aikaa, paikkaa tai muutakaan, ja virallisestihan siinä kuuluisi olla se leima. Mistä maistraatista ne on haettava, jos pankissakaan eivät allekirjoita vai käykö nuo jo saadut laput sitten siihen hommaan? Rehtori ei ole koulussa, niin ei voi siltä pyytää nimmaria paperiin. Todistaako kirjastossa joku sen?

Paprut pitäisi siis toimittaa TTY:lle.
Jos oikeasti vaaditaan virallinen/oikeaksi todistettu kopio, saat sen maistraatista. Maksaa n. kympin. Mikä tahansa maistraatti käy ja hoituu kansliassa ilman ajanvarausta.

Jos oikeasti vaaditaan virallinen/oikeaksi todistettu kopio, saat sen maistraatista. Maksaa n. kympin. Mikä tahansa maistraatti käy ja hoituu kansliassa ilman ajanvarausta.
TTY:lle ainakin itse pistin itse kopioidut todistukset missä oli kahden todistajan nimmarit ja nimenselvennökset sekä ajat ja paikat.

Ainakin niissä TTY:n lappusissa, mitkä itse sain oli selkeesti määritelty toi. Oikeaksi todistettuun paperiin joko rehtorin leima, kopiofirman leima tai kahden ei-perheenjäsenen allekirjotukset.

missä nettikaupoissa myydään trendikkäitä miesten pitkähihasia? (hupparit, colleget yms.)
Ei mitää h&m tai noita niin tunnettuja :)

Tabasco -juliste hakusessa. Sellanen missä on pullon kuva. Googgeli ei tuonut tulosta (rapakon takaa en viittis alkaa tilailemaan).

Laittakaas jotain paikkoja mistä vois tilata miesten valkosen pipon, semmonen suht perusmallinen mieluusti tai saa olla joku pieni logo tai jotain?

Kiitos vinkeistä. Toi caliroots vaikutti hyvältä paikalta. Laitoin kahdet farkut tulemaan. Onko kokemusta kauan kestää paketin tulo? Ruotsista näyttää tulevan.

Muutaman kerran oon kenkiä tuolta tilannut ja hyvin on homma pelannu. Joku viikon verran on menny paketin tulossa, UPS on tuonu kotiovelle.
Loistava kauppa kyllä, varsinkin sneakereiden ostamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom