Saako Suomesta mistään Flipfoldeja? Video-ketjuun linkitin tommosen valmistusohje-videon, mut onhan tommonen aito paljo päheempi.:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä pk-seudun optikkoliikkeessä olisi hyvä valikoima isopäisten silmälaseja? Tähän leveään kuuppaani ei oikein mistään tahdo löytyä mukavasti istuvia laseja.
Tietäskö kukaan mistä saa sellasia farkkuja minkä kangas on tavallaan samettia, mut ei kuitenkaan samettia. Vaaleenruskeat. Loistava selitys, tiedän :D Mutta koittakaa saada selvää, en parempaakaan keksi :(
Bossilla ja Gantilla on ainakin tollasia farkkuja valikoimissa jos ymmärrän oikein, mitä tarkoitat. Taitaa myös Ralph Laurenilla olla tuollaista settiä. Eli sellaista pehmeämpää kangasta mutta ei kuitenkaan farkkua tai samettia. Toisin sanoen Stocka, Erottajan Boss, Kampin ja Kämp Gallerian Gant storet on niitä paikkoja, mistä noita merkkejä ainakin löytyy.
DealExtremestä löytyy kaikenlaisia piuhoja. Kaipa siellä tuommoinenkin on.Mistä netistä tilaamalla usb---iphone kaapeli? Eli se johto joka on laturin ja luurin välissä.
Oon nähnyt monella kaupungilla sellaisia hieman muhkeampia walkman-tyylisiä iPod-kuulokkeita jotka menee pään yli metallisella osalla. Kenelläkään tietoa mikä malli kyseessä? Mietin itse Gradoa, mutta taitaa olla joku edukkaampi.
Kärkkäiseltä saa sellasia missä lukee että "Money makes the world go around" tai jotain sinne päin, peltinen, avaamissysteemi on samanlainen ku juomatölkeissä eli kun sen aukaisee niin se on entinen. On hieno, mulla on sellainen Muutaman euron maksaa. Et kuitenkaan tainnut ihan tuollaista hakea? :DMistä siisti säästölipas? Eli ei mitään muovista possua vaan joku lipas mikä kirjahyllyynkin kelpaisi?
Mistä siisti säästölipas? Eli ei mitään muovista possua vaan joku lipas mikä kirjahyllyynkin kelpaisi?