Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Sisustusliikkeistä. Mulle kelpaisi Eero Aarnion suunnittelema Pastilli -säästölipas valkoisena (hinta 85 e). Keraamisia säästölippaita myy moni nettikauppa. Metallisia "peltipankkeja" myy ainakin Kitch Helsinki.

Mistä saa ohuita rautalankahenkareita (ns. pesulahenkareita)? Tiedän että niitä on nykyään vaikea löytää, mutta jos joku olisi nähnyt jossain... Sukulaisten kaapit olen jo ryöstänyt.

Meet jostain pienestä pesulasta kysymään, josko voisit ostaa muutaman, eiköhä ne jollain hintaa suostu niitä myymään :D Tai sitten joudut pesettämään aina jonkun takin, että saat henkarin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sisustusliikkeistä. Mulle kelpaisi Eero Aarnion suunnittelema Pastilli -säästölipas valkoisena (hinta 85 e). Keraamisia säästölippaita myy moni nettikauppa. Metallisia "peltipankkeja" myy ainakin Kitch Helsinki.

En jostain syystä löytänyt netistä paikkaa joka myy tuota Aarnion suunnittelemaa lipasta. Mulla on muutakin Aarnion suunnittelemaa tavaraa kämpässä niin voisi lipaskin sopia..

Onko kellään kokemusta viinikaapeista? Verkkokaupassa näyttää halvimmat olemaan jo 130-150e, onko noista mihinkään?

Ja tosiaan jos joku osais tommosta suht edullista suositella.

Noniin, nyt tarvittaisiin todellisten nettivelhojen apua. Eli hakusessa on Hugo Bossin Quin II -mallin kengät värillä medium brown. Ongelmana on se että bossin nettikauppa ei Suomeen lähetä, eli pitäis löytyä kauppa josta noita saa netistä tilattua Suomeen.

http://www.hugoboss-store.co.uk/Quin%20II/50168177,en_GB,pd.html?color=210&size=39&cgid=Menswear-Shoes-CasualTämän näköiset.

Oletko katsonut Amazon.co.uk / -com? Siellä näytti olevan jonkun verran Bossin kenkiä. Tietysti aina näiden kanssa se riski, ettei tiedä mitä tavaraa sieltä tulee. Silmät lyö tyhjää, ei pystynyt tsekaan kaikkee mitä siel oli.

Kalastusliikkeistä katseleen pilkkihaalareita? :D
No kyllä niitä nyt löytyy ja metsästyshaalareitakin ja ratsastushaalareita yms, mutta haluaisin nimenomaan arkikäyttöön jonku vähä nätimmän...

Mistä saa Suomesta Filan vaatteita? Näin Hong Kongissa yhden Fila-kaupan, ja oli kyllä niin mukavan näköisiä toppatakkeja ja toppaliivejä siellä, että pakko saada sellaiset itselle. Hong Kongissa ei ollut sopivia kokoja...

Mistähän mahtaa saada Peak Performancen(käy muutkin merkit?) takkeja/huppareita missä "karvavuori" sisällä?valkosia mieluiten....

Paskasti selitetty :D mut jos joku ymmärtäää tosta jotai...

Mistä sais halvalla digitaalisen valokuvakehyksen? Gigantissa oli 89€ ja 79€ malleja, mutta ihan ku jossaki olis näkyny jopa alle 50€?

Mistä sais halvalla digitaalisen valokuvakehyksen? Gigantissa oli 89€ ja 79€ malleja, mutta ihan ku jossaki olis näkyny jopa alle 50€?

Mistähän mahtaa saada Peak Performancen(käy muutkin merkit?) takkeja/huppareita missä "karvavuori" sisällä?valkosia mieluiten....

Paskasti selitetty :D mut jos joku ymmärtäää tosta jotai...

Mee Peakin liikkeeseen Kämp Galleriaan, sieltä varmasti löytyy jos Peakilla moinen malli on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom