Tauriini...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Itula
  • Aloitettu Aloitettu
Mä heitän muutaman mitallisen tauriinia kofen (tabun tai kahvin) kanssa ennen treeniä, ja ainakin mulla se vaikuttaa hikoiluun. Myös huomattavasti nopeammin kropan saa lämpöseksi, eikä tarvitse puoltapäivää lämmitellä. Samalla myös treeni on paremman tuntusta, kun koko ajan on paita märkänä. On vaan jotenkin parempi fiilis treenata. Eli toimii mulla.... :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mites toi tauriini+kofeiini toimii kreatiinin kanssa. oon kuullu että ne vaikuttais päinvastaisesti eli krea lisää nestettä kehoon ja kofeiini poistaa.

En ole tauriinia erikseen ostanut, mutta esim kun kiskasen EDin, RedBullin tai Batteryn alkaa sellanen tunnin kestävä hilpeä olotila.. Koulussa kun kiskasee niin ei pysty edes keskittymään tunnilla.. Voishan tuota yhden pussin ostaa tauriinia ja ottaa vaikka kahvin kanssa sellaisina päivinä kun ei tunnu virtaa riittävän salille asti :)

Kahvista tuli mieleen että kannattaa ottaa aina se lasi vettä kahvin jälkeen, joten ei sitten salilla pääse nestetasapaino järkkymään :arvi:

ernieball sanoi:
mites toi tauriini+kofeiini toimii kreatiinin kanssa. oon kuullu että ne vaikuttais päinvastaisesti eli krea lisää nestettä kehoon ja kofeiini poistaa.
Kiistelty asia, mutta on varmaan noi vaikutukset aika minimaalisia. Ite otan ainakin kreatiinin ja kahvin yleensä samaan aikaan ennen treeniä.

Elikkä nyt ostin sitte noita kofeiinitabletteja ja homma tuntuu aivan eriltä. Otin kaksi kofeiinitablettia ja sitten 5g tauriinia. Kyllä hiki lensi treeneissä ja oli paljon energisempi olo, en tiedä sitten johtuko pelkästä kofeiinistä vai kofeiinin + tauriinin yhteisvaikutuksesta.

aivan ykkösbuusteri, n.3g ennen reeniä 40g wheyn ja 4dl tuoremehun kera. ainoa miinus on älytön hiki mutta muuten sopivasti antaa virtaa. nyt en cofutabseja ole ottanut kun loppui enkä ole lisää jaksanut hakea, sama vaikutus ollut. varmaan yksilöllisiä nuo vaikutukset koska E-fitamiinia en voi ottaa edes pientä annosta kun heittää heti yli, ei voi mitään.

Mulla anto vähän potkua joka ilmeni treenin jälkeen muutama tunti :) tänään taas ei mitään. Pitäiskö vetää hihaan koko pussi =) =) =)

Salomaa sanoi:
Itse pistän tauriinia n. 5-10g vahvan kahvin joukkoon. Toimii loistavasti! Ekalla kerralla n.10min ottamisen jälkeen olo oli kuin pahimmallakin pirinistillä.
Semmoista hytkymistä ja kaikki tapahtui jotenkin hurjan nopeasti. Kyykyt meni kyllä ihan eri temmolla kuin ennen.

Tauriinia kahvin kanssa?????? :eek:

ihmettelin tässä äsken että minkäkaa kandeis sitä ottaa.. mut taidanki kokeilla sit kahvinkanssa :D

toivonmukaa en sit enää salilla oo :zzzz:

tauriini :david:

Juokaa yksi ED-pullo 30min ennen treeniä, vannon, että toimii :D

En tiedä riittääkö elanto tollaiseen kaikilla. Joka päivä 1.50E-2.00E yhteen pulloon... melkein joka päivä ainakin

MEV sanoi:

En tiedä riittääkö elanto tollaiseen kaikilla. Joka päivä 1.50E-2.00E yhteen pulloon... melkein joka päivä ainakin
eiköhän EDissä tuu aika paljon kaikkea turhaakin mukana ja hinta tosiaan ei ole mikään halpa..

MEV sanoi:

Mitäs ihmeellistä siinä edissä on? Joku hassu 1.5g tauriinia ja 150mg kofeiinia tai jotain sinne päin. Vedä poika kukkura t-lusikallinen tauriinia ja kahvia tauluun niin jo potkii. Päälle berocca pore tms. jos sen niistä edin hassuista vitamiineistä on kiinni.

Joo ei kellään varmaan ole suomessa edes varaa ostaa tota ediä joka päivä, itsekkin pitää avokilta kysyä lupa että raaskiiko sen edin joskus viikoloppuisin ostaa.

itekki tuli tota tauriini jonku aikaa sitte ostettua ja kokeilut tommosella 2g annoksilla. ei tuottanu oikeen mitään tulosta, mut sitte ku loi pari kukkurallista teelusikkaa kahvi kuppiin ja vetäs ne 30 min ennen treeniä ni piristystä ja parempi lämpö oli ihan huomattavissa.

MEV sanoi:

mun tietääkseni toi EDinki piristävä vaikutus perustuu just siihen ku siinä on tauriinia ja b-vistkuja, tulee kalliiks vedellä noita ennen treeniä ja noissa o paljo sokeria!

major sanoi:
noissa o paljo sokeria!

Yhdessä ed pullossa on kaikenkaikkiaan 10.5g hiilihydraattia.

Guarana, Tauriini ja kofeiini- juoma. Lisäaineet tuo potkua peliin. ED'ssä ei ole b-vitamiinia, ainakin luulisin niin, ei pakkauksessa sitä mainita. Patterissa kyl on, mutta siinä patterissa sitä sokeria vasta onkin.

MEV sanoi:
Yhdessä ed pullossa on kaikenkaikkiaan 10.5g hiilihydraattia.

Guarana, Tauriini ja kofeiini- juoma. Lisäaineet tuo potkua peliin. ED'ssä ei ole b-vitamiinia, ainakin luulisin niin, ei pakkauksessa sitä mainita. Patterissa kyl on, mutta siinä patterissa sitä sokeria vasta onkin.

ED
Tuotetiedot

Energiasisältö: 222 kJ / 52 kcal
Makeutus glukoosilla ja fruktoosilla

Vaikuttavat aineet:
Kofeiini 320 mg/l
tauriini 4000 mg/l
guarana 90 mg/l
niasiini 8 mg/l
B5-vitamiini 8mg/100 ml
B6-vitamiini 1,8 mg/ 100 ml
B2-vitamiini 0,56 mg/ 100 ml
B12-vitamiini 2,0 mikrog / 100 ml

Tuotepakkaukset:
0,5 l muovipullo

Amis sanoi:
ED
Tuotetiedot

Energiasisältö: 222 kJ / 52 kcal
Makeutus glukoosilla ja fruktoosilla

Vaikuttavat aineet:
Kofeiini 320 mg/l
tauriini 4000 mg/l
guarana 90 mg/l
niasiini 8 mg/l
B5-vitamiini 8mg/100 ml
B6-vitamiini 1,8 mg/ 100 ml
B2-vitamiini 0,56 mg/ 100 ml
B12-vitamiini 2,0 mikrog / 100 ml

Tuotepakkaukset:
0,5 l muovipullo

hehe, okei :D

SEAGRAM sanoi:
Joo ei kellään varmaan ole suomessa edes varaa ostaa tota ediä joka päivä, itsekkin pitää avokilta kysyä lupa että raaskiiko sen edin joskus viikoloppuisin ostaa.

Ihan samahan on just röökissäkin. Lauantaisin saan vaimon luvalla ostaa yhen askin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom