Juuri tältä minustakin tuntuu Olen ottanut tuota HC tauriinia 3-4 mitallista ja lisäksi noin 300 mg kofeiinia.subotai sanoi:MUTTA antaa jonkinlaista potkua varsinkin treenin loppupuolelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tältä minustakin tuntuu Olen ottanut tuota HC tauriinia 3-4 mitallista ja lisäksi noin 300 mg kofeiinia.subotai sanoi:MUTTA antaa jonkinlaista potkua varsinkin treenin loppupuolelle.
(liha)pyörykkä sanoi:ei tuo pussi kovin pitkään riitä jollain 10-20g annoksilla, jos siis pienemmät annokset ei toimi. Eli en tuhlaisi rahojani aminohappoon jonka väitetään tekevän jotain, mutta tutkimustietoa tai kovin selviä vaikutuksia ei oikein voida osoittaa.
Wondadog sanoi:Olin itsekin aika skeptinen... Kokeilin kahdesti pelkkää tauriinia, ensin se 2-3mg, ei mitään. Sitten viikon päästä 10mg, ei mitään. Tänään Maximillianin neuvosta sitten kokeilin yhden kofi-tabsin (100mg) ja vähän reilun 10mg tauriinia, nyt on pakko myöntää että huomasin selkeän vaikutuksen. Noin tunti tosin kesti, mutta virettä piisas, jotenkin oli koko ajan levoton olo ja hengitys kiivasta jne. Nyt kun vaikutus rupes loppuun, tuli tosi raukee ihan rikki olo, tällasta treeniä en ole hetkeen saanut.
Skeptinen luonteeni tosin edelleen epäilee, oliko vaikutus se että en ikinä ole ennen kahvia/kofeiinitabletteja nauttinut, kumpi sitten on vaikuttava ainesosa, mutta pakko myöntää että tänään toimi. Tarvii varmaan kokeilla pelkkää kofeiinia joku kerta, mutta tänään oli kyllä metka olo.