Tauriini...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Itula
  • Aloitettu Aloitettu
subotai sanoi:
MUTTA antaa jonkinlaista potkua varsinkin treenin loppupuolelle.
Juuri tältä minustakin tuntuu :) Olen ottanut tuota HC tauriinia 3-4 mitallista ja lisäksi noin 300 mg kofeiinia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tauriinista saa kivasti lisäpotkua treeniin. Heti alussa poskiin tulee sellanen kuumotus. Aina siitä muistaa että tuli taas sitä vedettyä.

Itse en ole huomannu treeneihin mitään kummoista vaikutusta ja enemmän kun otan niin pumppu hakkaa niin saatanasti monta tuntia. En taida tuotetta toista kertaa ostaa. Mutta kannattaa kokeilla joillekkin voi olla hyötyä.

Mäkää en oikein usko tohon tauriiniin. Ja viinan kanssahan sitä ei kande vetää. Siitähän on ollu juttua et porukkaa on delannu kun on kännipäissään hakenu vähän liikaakin piristystä. Ei sit oo tietoa onko se ollu viinan ja tauriinin yhteisvaikutus vai pelkästään tauriinin yli annostus...

Joo... Ruottissahan sakkia lakos ku oli vetäny jtn energiajuomaa + viinaa... energiaajuomaa tutkittaessa huomattiin sen sisältävän tauriinia ja kofeiinia reilusti... Voi tosin olla sattumaa, eikä tuotetta varmaankaan saisi myydä näin vapaasti, jos yliannostukseen olisi todella suuri riski?

Niinpä... Porukan kandee vaan alottaa pienil määril ja sitä kautta oppia tuntemaan et miten keho reagoi. Ja pitää järki kädessa...

mul(kaan) ei toiminu toi tauriini vaik veti 30g kahvin ja muutaman kofun kans..ainut et masu meni vaa sekasi

2 gramman annoksia otin kahvikupposen kera ennen treenejä pitkään ja en oikeen kummempaa piristymistä huomannu. Eilen kokeilin 10 gramman annosta ja jo rupes vähän kuumottaan ja olo tuli energisemmäksi. Treenikin kulki kivasti. Täytyy jatkossakin ottaa kunnon setti.

Tuli nyt hommattua 100 gramman putsukka tota tauriinia,toivottavasti on apua treeniin,3-vuorotyö vetää välillä aika väsyneeks...

-Aika yksilökohtaista on tämäkin tuote,käyttäjien kommenteista päätellen.

Kaks teelusikallista (oikeaa mittalusikkaa) sekotettuna vahvan kahvin kanssa potkaskin aika kivasti... Sääli vaan ettei toi HC:n pussi tuu kestämään tommosta käyttöä kovin kauaa... Voin sanoa, että 2 g ei kyllä anna mitään vastinetta eli on sama kuin ei ottaisi lainkaan...

Itse ostin syksyllä tauriinipussin pakkikselta ja oon vedellyt sitä silloin tällöin sen mittalusikallisen, huomaamatta mitään piristystä. Kiroten aamiaisen sekaan vääntänyt sitä sitten jos vaikka töihin menoa piristäisi :)

Nyt sitten lukasin tätä ja eilen vetäsin kunnon satsin 40min ennen reeniä, tuloksena huonoin treeni mitä koskaan.
- Hikoilua ihan sairaasti
- keskittyminen lähti hanskasta kokonaan
- penkistä 10kg pois normisarjoista
- haukkarista painoja pois
- dippiä pystyi vetämään juuri ja juuri omalla painolla ilman lisäpainoja

viime treenikerrasta on viikko aikaa, joten palauduttu on edellisestä kunnolla.
Antoi tauriini hieman huonon maun suuhuni. Joko vedin sitä liian vähän tai sitten viimeisellä kertaa ihan liian paljon. Jotain 6 mittalusikkaa.

Olo oli sama kuin olisi ollut ryyppäämässä ihan täysillä edellisenä iltana ja sitten mennyt treenaamaan.

ei tuo pussi kovin pitkään riitä jollain 10-20g annoksilla, jos siis pienemmät annokset ei toimi. Eli en tuhlaisi rahojani aminohappoon jonka väitetään tekevän jotain, mutta tutkimustietoa tai kovin selviä vaikutuksia ei oikein voida osoittaa.

(liha)pyörykkä sanoi:
ei tuo pussi kovin pitkään riitä jollain 10-20g annoksilla, jos siis pienemmät annokset ei toimi. Eli en tuhlaisi rahojani aminohappoon jonka väitetään tekevän jotain, mutta tutkimustietoa tai kovin selviä vaikutuksia ei oikein voida osoittaa.

Olin itsekin aika skeptinen... Kokeilin kahdesti pelkkää tauriinia, ensin se 2-3mg, ei mitään. Sitten viikon päästä 10mg, ei mitään. Tänään Maximillianin neuvosta sitten kokeilin yhden kofi-tabsin (100mg) ja vähän reilun 10mg tauriinia, nyt on pakko myöntää että huomasin selkeän vaikutuksen. Noin tunti tosin kesti, mutta virettä piisas, jotenkin oli koko ajan levoton olo ja hengitys kiivasta jne. Nyt kun vaikutus rupes loppuun, tuli tosi raukee ihan rikki olo, tällasta treeniä en ole hetkeen saanut.

Skeptinen luonteeni tosin edelleen epäilee, oliko vaikutus se että en ikinä ole ennen kahvia/kofeiinitabletteja nauttinut, kumpi sitten on vaikuttava ainesosa, mutta pakko myöntää että tänään toimi. Tarvii varmaan kokeilla pelkkää kofeiinia joku kerta, mutta tänään oli kyllä metka olo. :rock:

Aikamoisia annoksia jengi täällä kokeilee. Tosiasia taitaa kuitenkin olla ettei se tauriini toimi ilman kofea (jotkut väittää että pitäs hiilariakin saada samalla). Itse olen vedellyt vaan niitä 2g annoksia kahvin kanssa ennen treeniä, aikaisemmin hyvin ja huonoin tuloksin. Lämpöä se nostaa ja hiki tulee helpommin. Nyt lopetin kahvin kanssa läträämisen ennen treeniä (närästää) ja otan ihan kofe tabletin kanssa - toimii joka kerta.

Mun "treeniloaderi":
2,5dl vettä, 500mg c-vita pore, 2g tauriini ja kofetabletti (joskus 2g karnitiini). Puskee hyvin lämpöä treeniin ja on paljon keskittyneempi olo kuin ilman.

edit: sori, en lukenut koko trediä joten tuli sanottua samat ku muut jo aiemmin.

Wondadog sanoi:
Olin itsekin aika skeptinen... Kokeilin kahdesti pelkkää tauriinia, ensin se 2-3mg, ei mitään. Sitten viikon päästä 10mg, ei mitään. Tänään Maximillianin neuvosta sitten kokeilin yhden kofi-tabsin (100mg) ja vähän reilun 10mg tauriinia, nyt on pakko myöntää että huomasin selkeän vaikutuksen. Noin tunti tosin kesti, mutta virettä piisas, jotenkin oli koko ajan levoton olo ja hengitys kiivasta jne. Nyt kun vaikutus rupes loppuun, tuli tosi raukee ihan rikki olo, tällasta treeniä en ole hetkeen saanut.

Skeptinen luonteeni tosin edelleen epäilee, oliko vaikutus se että en ikinä ole ennen kahvia/kofeiinitabletteja nauttinut, kumpi sitten on vaikuttava ainesosa, mutta pakko myöntää että tänään toimi. Tarvii varmaan kokeilla pelkkää kofeiinia joku kerta, mutta tänään oli kyllä metka olo. :rock:

Hups, typot. Kofeiinia oli 200mg, ja tauriinia reilu 10gr...

No ite oon kokeillu nyt pari viikkoo tota HC power nutritionsin tauriiniä ja en oo kyllä mitään eroa huomannu. Ekana päivänä otin sen 2g ja ei mitään, toisena päivänä sekoitin kahviin noin 5g ja ei vieläkään mitään. Eli ei toimi mulla mutta syödään ny se pussi loppuun siinä toivossa että edes vähän potkis.

joskus kun ekan kerran testasin:

5 mitallista tujuun kahviin, niin kyllä vain virtaa löyty kokopäiväksi... ei kyllä oo koskaan ollut niin energinen ja hullu olo.

Huomaan heti treenatessa jos en oo tauriinia ottanut. Ei vaan jaksa tehä niitä viimesiä sarjoja millään.

Mun "treeniloaderi":
2,5dl vettä, 500mg c-vita pore, 2g tauriini ja kofetabletti (joskus 2g karnitiini). Puskee hyvin lämpöä treeniin ja on paljon keskittyneempi olo kuin ilman.

Mulla on kans tollanen juomasekotus ennen treeniä. Paitsi että kofeiinin otan ihan kahvin muodossa, ku en oo jaksanu hakee tabuja. Ja nyt oon vielä ottanu 1 tabletin abb:n lean stackia. Ja kyllä sillä ihan selvä vaikutus on. Treenin jaksaa vetää paljo paremmin läpi. Viimeisissäki sarjoissa paljo parempi puristus. Ei ny mitään maksimienkkoja oo tullu, mut pumppi ja fiilis on nousseet selvästi.

Joo no eilen kokeilin laittaa 10g tauriinia oikeen väkevään kahviin. Oli paljon energisempi olo treeneissä ja uni tuli sitten vasta kello 2 yöllä vaikka ton tauriinin otin jo kello 17.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom