Tauon merkitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja que
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

que

Onko järkevää pitää esim. 6viikon jälkeen aina viikon tauko, parempaa lihaskasvua havitellessa? vai riittääkö jos käy esim. 5 viikossa salilla ne 2 päivää lepoa mitä siitä jää per viikko? :)

Riippuu ihan kuinka paljon / kovaa treenaa. Kysymys vois muutenkin olla vähän selkeempi?

que sanoi:
Onko järkevää pitää esim. 6viikon jälkeen aina viikon tauko, parempaa lihaskasvua havitellessa? vai riittääkö jos käy esim. 5 viikossa salilla ne 2 päivää lepoa mitä siitä jää per viikko? :)

Jos treenaa 6 vkoa putkeen kovaa ns.nousujohteisesti,ja vika vkolla tekee kovimmat treenit,ni ei viikon tauosta varmasti haittaa ole.Paikat palautuu,ja sit on taas uusi into päällä.Yksi tuttuni treenasi 5-6vkoa kovaa,ja sitten piti aina yhden vkon tauon.ja lihasta löytyi ihan kiitettävästi.

Minun mielestäni alkaa olla aika maksimia vetää 6vko putkeen kovaa treeniä...itse tällä hetkellä suosin sellaista 3vko:a kovaa ja sen jälkeen 1 kevyt viikko. Vaikka välillä tuntuu tyhmältä treenata tuo kevyt viikko, mutta sen jälkeen pystyy taas treenaan oikeesti kovaa ja painot tuntuvat kevyemmiltä. Ikä tuo viisautta ja treenaamisessa treeni vuodet.

Mä olen vetäny jo pari vuotta mega dutya näin 3 viikkoa kovaa - 1viikko 60-70% painot - 3viikkoa kovaa - 1 viikko kokonaan lepoa.vedän niinkauan kuin toimii ja palautuu,voimat kasvaa hitaasti jo tässä vaihessa mutta varmasti,
kesällä yleensä heinäkuu menee festareilla ja sen kuun jälkeen aloitellaan taas suorilla sarjoilla ilman tehokeinoja 1-2 kuukautta. liikkeitä vaihdan aina kun alkaa uusi 3 viikon kova jakso.en aina välttämättä kaikkia liikeitä,mutta edes järjestystä,joskus teen pääliikkeissä 3-5 toistoa kahdella pudotuksella ja toisessa jaksossa saatan vetää pääliikketkin 6-8 tai 8-10 toistoa pudotellen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom