Tauon jälkeen treeniohjelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Haulikko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kylläpä olen laiska ihminen, taas pidin aivan helvetillisen tauon. Noh, ei meikäläisen papuihin katabolia iske.

Tälläistä jakoa olen suunnitellut:

PVÄ 1
Aamu: Rinta, Ojentaja, Hartia
Ilta: Selkä, Hauis, Forkut

PVÄ 2
Aamu: Etureisi, Takareisi, Pohje
Ilta:Vatsa (Abdominals, Obliques, Transverse Abdominis)

Pvä 1 ja 2 tietenkin vuorotellen, mutta sunnuntaina pidän tauon.

En aio treenata failureen asti, jätän semmoisen yhden toiston tekemättä.

Ensinnäkin, miltäs tämä nyt näyttää?

siis tarkotatko että reenaat 6 päivää viikossa? jos tarkotat, niin mieti nyt hyvä mies että kannattaako reenata noin paljon.(=12 reenii viikossa)

Eikö sadan ihmisen joukosta löydy ketään joka osaisi kommentoida :O

Pistän tähän samalla lisäkysymyksiä kun kukaan ei tuota ekaa ole kommentoinut:
1. Paljonko sarjoja/toistoja kullekkin lihasryhmälle
2. Kuinka monta eri harjoitusta kullekkin lihasryhmälle?

EDIT: Ohhoh, joku ehti vastata:
Kyllä, 12 lyhyttä treeniä viikossa, enkä mene lähellekkään failurea

No, sinähän se parhaiten itsesi tiedät, mutta useamman kuukauden (en tiedä kuinka pitkän) tauon jälkeen en lähtisi tekemään ihan kahta treeniä päivässä. Voisit tehdä 3-jakoisen 2 kertaa viikkoon ja suorittaa tuon keskivartalotreenin ihan irrallaan muusta ohjelmasta fiiliksen mukaan. Keskivartalo kyllä aktivoituu noissa muissakin treeneissä aivan varmasti.

Suurille lihaksille enemmän työtä, pienemmille vähemmän. Ja tuo treenimäärä kuulostaa aikamoiselta, olettaen että olet jossain määrin aloittelija ja että pelaat ilman voisilmää. 3-4 treeniä viikossa riittää hyvin, esimerkiksi aloittelijoiden osiosta löytyy monta hyvää ja toimivaa treeniohjelmaa.

En ole aloittelija, olen ite harrastanu tätä hommaa pari vuotta ja oon tehny aika paljon treeniohjelmia ja ruokavalioita ihmisille jotka on pyytänyt.

Mä nyt en näe että mihin tarvisin voisilmää siinä jos vedän 12 kevyttä treeniä viikkoon.

En ole aloittelija, olen ite harrastanu tätä hommaa pari vuotta ja oon tehny aika paljon treeniohjelmia ja ruokavalioita ihmisille jotka on pyytänyt.

Mä nyt en näe että mihin tarvisin voisilmää siinä jos vedän 12 kevyttä treeniä viikkoon.
No jos olet niin pätevä ja hyvä näissä asioissa niin miksi kysyt neuvoa täältä? Itse en ainakaan NOIN reenaisi vaikka olisi reeni vuosia pari takana ja tauolta palaisin, muista se että lihas kasvaa levossa;)

No jos olet niin pätevä ja hyvä näissä asioissa niin miksi kysyt neuvoa täältä? Itse en ainakaan NOIN reenaisi vaikka olisi reeni vuosia pari takana ja tauolta palaisin, muista se että lihas kasvaa levossa;)

Aina kannattaa varmistaa.
Niin ja tottakai se lihas kasvaa levossa, 48 tunnin ajan treenin jälkeen.

EDIT: Niin ja eräs valmentaja... Taisi olla waterbury.. Sanoi että jos ei odota lihaksen täyttä palautumista, keho alkaa palautumaan nopeammin ja nopeammin.

Niinpä niin, mutta muistathan kuitenkin sen tosiasian, ettei palautuminen laisinkaan tapahdu kaikkien lihasryhmien kohdalla KOVAA treenatessa tuon 48 tunnin aikana. Ymmärsitkö vai pitääkö vielä vääntää? Ei kannata olla siinä mielessä hölmö, että treenaa yli sen kapasiteetin, mitä kroppa ilmoittaa. Aika ihmemies saat olla jos KOVAN jalkatreenin jälkeen olet täysin valmis seuraavaan yhtä kovaan jalkatreeniin 48 tunnin jälkeen. Ja saattaa koskea myös selkä/rinta -osastoa, riippuen täysin treenin intensiteetistä ja omasta sietokyvystäsi kautta treenihistoriastasi.

Niinpä niin, mutta muistathan kuitenkin sen tosiasian, ettei palautuminen laisinkaan tapahdu kaikkien lihasryhmien kohdalla KOVAA treenatessa tuon 48 tunnin aikana. Ymmärsitkö vai pitääkö vielä vääntää? Ei kannata olla siinä mielessä hölmö, että treenaa yli sen kapasiteetin, mitä kroppa ilmoittaa. Aika ihmemies saat olla jos KOVAN jalkatreenin jälkeen olet täysin valmis seuraavaan yhtä kovaan jalkatreeniin 48 tunnin jälkeen. Ja saattaa koskea myös selkä/rinta -osastoa, riippuen täysin treenin intensiteetistä ja omasta sietokyvystäsi kautta treenihistoriastasi.

Enkös minä juuri pari kertaa ilmoittanut että en mene lähellekkään failurea?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Just joo, jätkä ei oo aloittelija ja on kuulemma tehny useamman ruokavalion ja saliohjelman ja silti kysyy kuinka monta harjotusta ja sarjaa pitäs kullekin lihakselle tehdä?:D:D

sitte ku joku yrittää neuvoa/auttaa niin mussutat että tiedät mitä teet, just joo...

...

Kyllä mä tiedän että montako minkäkin tason harjoitusta, montako sarjaa, montako settiä jne. tehdään yhdessä treeniohjelmassa jos koko keho käydään viikossa läpi mutta tälläinen jako on meikäläiselle uutta.

No mutta joka tapauksessa, aloitan DoggCrapp tyylisen treenin joten en kysele enää tässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom