Tauolla treenaaminen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pehvanssi sanoi:
Elikäs miten itse treenaat kun et pääse vaikkapa työn taikka opiskelun takia salille?
En mitenkään, tollasta tilannetta vaan ei ole päässyt tapahtumaan. Joskus ollu sillain, että ei kerkiä salille plääh...plääh..ja teenpä kotona käsipainoilla ojentajat ja haukkarit. Mun mielestä sillon kun ne ehtii tekeen kotona niin ehtii myös salille. Salitreeni vie 45min ja siihen saunat+suihkut niin on tunnissa pihalla. Ellei sit salille oo vitullinen matka joihin uppois enemmän aikaa kun itse treeniin.

Harvoin on ollut mullakaan tollasta tilannetta. On sitä käyty salilla jopa 14 tunnin duunipäivänkin jälkeen, jos sille päivälle on reeni osunut ja ei ole järkevästi pystynyt siirtämään. Ja jos ei pääse niin sitten ei pääse, minkä sille voi. Kannattaa koittaa jo ennakoida ja tehdä vaikka perättäisinä päivinä reeniä ja pitää sitten jokunen taukopäivä näitten menojen takia, siis jos ne tietää ennakkoon.

Ennakoi ja suunnittele treenit niin että pääset salille. Jos vaikka tulee 3-4 päivää menoja että et pääse niin tee edellisinä päivinä sitten tiukemmin treeniä. Jos sitten tulee joku yllätysmeno niin sitten vaan unohda se treeni ja jatka siitä mihin olet jäännyt. Ei se yksi tai kaksi kertaa väliin jäännyt treeni viellä mitään haittaa ole paremminkin voi olla jopa hyvää lepoa. Tuollaiset väliin jäävät treeni kerrat kyllä harmittavat aina.

Pehvanssi sanoi:
Elikäs miten itse treenaat kun et pääse vaikkapa työn taikka opiskelun takia salille?

Tuskin mikään vie niin paljoa aikaa ettei kerkee paria tuntia päivässä kuluttamaan salille tai muuhun, esimerkiks teeveen katteluun...

Mä ainakin suunnittelen heti viikon alussa mitä teen viikolla ja miten treenaan, ja aina on sellasia varasuunnitelmia jos on epävarmaa jostain menosta... :kippis1:

Frodo sanoi:
Mä ainakin suunnittelen heti viikon alussa mitä teen viikolla ja miten treenaan, ja aina on sellasia varasuunnitelmia jos on epävarmaa jostain menosta... :kippis1:

Itse tuossa hifistelin ja tein seuraavan kahden kuukauden treenit sellaiseen excel/kalenteri taulukkoon ja aion elää sen mukaan. Oikeastaan vain sairastuminen voisi sotkea suunnitelmia.

Itellä on 2 vakio salia koko heinäkuun kiinni. On tullu tehtyä käsipainoilla kotona ja punnerruksia. Pelaan kyllä jalkapalloa ettei tuo tauko niin haittaa.. Päsee kroppa palautuun nyt kunnolla..

Jos tulee muutama päivä taukoa niin so what? Ainoa mikä mulla saattaa kärsiä tässä tilanteessa on päänuppi. Ajoittain huono omatunto vaivaa muutaman päivän breikin aikana, mutta yritän päästä siitäkin eroon...siis huonosta omatunnosta, köhöm.

Jos on treenannu yhden ehyen viikon ja sitte seuraavalla viikolla joutuisikin lähtemään esimerkiksi keskiviikkona loppuviikoksi reissuun, niin joskus on tullu tehtyä jonkinlainen kahteen jaettu ('ylläpitävä') treeni, eli hosuu pari sarjaa vähän kaikkea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikas harvoin tulee moisia taukoja. Työ pitää sovittaa salin ympärille. Varsinkaan kun ylityöt eivät ole pakollisia, niin kun kahdeksan tuntia on täynnä ja ei kun salille. Nyt tosin, kun toin ruisrockista tuliaisiksi kuumeen ja flunssan niin nyt on pakko tauko.

Suositut

Back
Ylös Bottom