Tauko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MiF
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

MiF

Mulla on sellanen ongelma että tossa viime viikon lepäilin sängyssä 39 asteen kuumeessa ja eilen menin salille ja huomasin kauhukseni että penkki oli tippunut huomattavasti, mutta muissa liikkeissä ei oikeastaan mitään eroa.
siis eihan 8 päivän tauko voi älyttömästi tulosta huonontaa....vai voiko?

No ei varmaankaan toi 8 päivää vaikuta, vaan se että oot ollu just kipeenä, eikä kaikki oo täysin kunnos elimistös vielä.

Älä turhaa stressaa tuollasella. Pari viikkoa järkevää treeniä, ja penkkituloksesi on ennallaan. Ei noin lyhyella tauolla ehdi mitään merkittävää tapahtua.

Pakko olla jotain pientä vaivaa vielä. Pidin itse viikon tauon salilta pääsiäisenä ihan vain levon vuoksi ja minulla ainakin tulokset olivat nousseet hieman tauon aikana.

Niin...kipeänä lepääminenhän ei ole sama asia ku terveenä lepääminen(lepoviikko)...eli sitä mukaan sitten.. :arvi:

Itellä oli taukoo joku 6-7 viikkoo tossa helmikuun paikkeilla ja penkissä tais sarjapainot laskee 10% tai ainakin aika lähelle. Kyykky ja veto ei laskenut yhtä paljon. Kyykky ja mave seilaa nyt kuukauden kovan treenin jälkeen jo uusissa ennätyksissä, mutta penkki ei ota noustakseen edes edellisiin sarjaennätyksiin. No kyllä se tästä. Tosin pari penkkitreeniä menny vituiks, kun oon menny aamulla silmät ristissä salille palloileen... :D

Mulla taas oli paras vinopenkkisarja 13x65kg, kun sairastuin aika kovaan flunssaan, ja nyt kun oli pari viikkoa taukoa, niin eilen kävin nostamassa 12x70kg. En tiedä itsekkään miten siihen kykenin. Muissakin sarjapainoissa oli pientä nousua. Eli sairastaminen paransi tuloksia, varmaan siksi, kun niin infernaalinen vitutus ehti nousta pinnalle tossa sairastaessa.

Kunnon sairastelun jälkeen putoo tulokset hetkeksi aika rankastikin ja se on ihan normaalia. Parin viikon päästä et huomaa enää mitään. Ihme juttu sinänsä että se on just toi penkki missä sen ekana huomaa, taikka sitten se on vaan niin tärkee se penkki että tulokset tietää ulkoa varmasti... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom