Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
stealth sanoi:onko 4 viikkoa rittävästi taukoa, kun olen käyttänyt 4 vikkoa tribulusta 750mg x 2 päivässä.
fullpower sanoi:jenkeissä myyty magneetti polttoaine letkun ympärille jonka väitettiin vähentävän auton polttoaineen kulutusta.
fullpower sanoi:Tämä kehityshän on juuri varmastikkin tribuluksen ansiota? Itse kehityin tuossa iässä, ihan sama miten metsään reenas niin jollain asteella kehitystä tuli koko ajan. Pistä rahat vaikka protskuun ja palautusjuomaan tai vaikka kreatiiniin. Varmasti on pitkällä tähtäimellä käytännössä parempi vaihto ehto. Tribulus on yhtä huuhaa tuote(minun mielestä ja varmasti melko monen muunkin mielestä) kun aikanaan jenkeissä myyty magneetti polttoaine letkun ympärille jonka väitettiin vähentävän auton polttoaineen kulutusta.
Timba79 sanoi:Aamen! Muutenkin ihmetyttää kun 16-17 vuotiaat nappaa ......
stealth sanoi:NO huomasin ainakin parran kasvavan nopeemmin ja voimat kasvo.Reilut puoli senttiä lisää hauiksiin 3viikon aikana, muualta en mittoja ole ottanu. Otin sen sinkin kanssa. Mun mielestä aine toimi.