Tauko tribuluksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stealth
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pidä taukoa loppu elämä ei tollasen paskan käyttö ole kuin rahan tuhlausta osta mielummin vaikka protskua tollakin rahalla

Itse olen tässä tiputellut muutaman viikon 2 x 650 mg kolme kertaa päivässä kun sain purkin noita tabuja ja vaikutus on ollut yksi iso finni selässä. Selkee todistus siis siitä että testot on taivaassa. :hyper:

NO huomasin ainakin parran kasvavan nopeemmin ja voimat kasvo.Reilut puoli senttiä lisää hauiksiin 3viikon aikana, muualta en mittoja ole ottanu. Otin sen sinkin kanssa. Mun mielestä aine toimi.

Tämä kehityshän on juuri varmastikkin tribuluksen ansiota? Itse kehityin tuossa iässä, ihan sama miten metsään reenas niin jollain asteella kehitystä tuli koko ajan. Pistä rahat vaikka protskuun ja palautusjuomaan tai vaikka kreatiiniin. Varmasti on pitkällä tähtäimellä käytännössä parempi vaihto ehto. Tribulus on yhtä huuhaa tuote(minun mielestä ja varmasti melko monen muunkin mielestä) kun aikanaan jenkeissä myyty magneetti polttoaine letkun ympärille jonka väitettiin vähentävän auton polttoaineen kulutusta.

fullpower sanoi:
jenkeissä myyty magneetti polttoaine letkun ympärille jonka väitettiin vähentävän auton polttoaineen kulutusta.

Noitahan myydään edelleen Suomessakin mm. öljykattiloiden yhteyteen :D

Itse asiaan... Jos tribulus edes teoriassa toimisi, niin sitä ei todellakaan kannata syödä 17 vuotiaana. Tuossa iässä kannattaa hyödyntää oma hyvä tuotanto, eikä sotkea sitä millään muulla. No, toisaalta, ei se tribulus varmaan mitään sotke, kun ei mitään vaikutakaan.

Tribulus ei kyllä itselläni aikoinaan auttanut mihinkään, en tiedä sitten jos ois todella matalat testotasot että oisko silloin vaikutusta(tuskin), pistäkääpä kommenttia jos on tietoa tästä asiasta tai jos joku matalan testotason omaava henkilö on sitä kokeillut..

Hmmm! Kyllä minulla on tribulus toiminut. Ehkä toiset ovat herkempiä.

Että kyllä taidan sen Leaderin TESTin testata, vaikka täällä moisia sotkuja onkin kovasti dissattu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fullpower sanoi:
Tämä kehityshän on juuri varmastikkin tribuluksen ansiota? Itse kehityin tuossa iässä, ihan sama miten metsään reenas niin jollain asteella kehitystä tuli koko ajan. Pistä rahat vaikka protskuun ja palautusjuomaan tai vaikka kreatiiniin. Varmasti on pitkällä tähtäimellä käytännössä parempi vaihto ehto. Tribulus on yhtä huuhaa tuote(minun mielestä ja varmasti melko monen muunkin mielestä) kun aikanaan jenkeissä myyty magneetti polttoaine letkun ympärille jonka väitettiin vähentävän auton polttoaineen kulutusta.

Aamen! Muutenkin ihmetyttää kun 16-17 vuotiaat nappaa näitä tripuluksia sun muita ja sitten kehityksestä kiitellään heti sitä tripulusta. Eikä edes tule mieleen, että sitä kehittyy koko ajan kun käy siellä salilla vaan ahkeraan ja ravinto/lepopuoli on kunnossa. Ostakaa ennemmin laadukasta heraa ja vaikkapa kreatiinit ja hyvät vitamiinit ja jättäkää noi tripulukset sinne kauppaan.

Testorage: Menet kyllä ton Stealthin kanssa samaan kastiin ikäsi puolesta. Eli omat testot on kovin korkealla. Tribulus ei toimi! Sijoita rahat kunnon proteiiniin!

Tai no ehkä se vaan menee niin että ne virheet on tehtävä itse ennenkuin uskoo ... ...Huokaus.

Timba79 sanoi:
Aamen! Muutenkin ihmetyttää kun 16-17 vuotiaat nappaa ......

Heh, kohta on pistettävä ikäraja tribulukselle :D Myydään ainoastaan yli kolmikymppisille jotka haluavat hieman piristystä elämään :D

Samaa mieltä kuin muutkin eli ei tossa iässä ainakaan kannata mitään testobuustereita käyttää (kannattaako missään iässä?). Luonnollinen hormonitoiminta on piikissään eli mulla ainakin meni 17-18- vuotiaana niin, että pystyi syömään melkein miten paljon tahansa eikä läskiä kertynyt. Kaurapuuroa meni monta annosta päivässä samoin kuin seitiä ja riisiä + ruisleipää, maitoa ja salaattia. Painoin 18-vuotiaana 95-98 kg eikä ollut edes palautusjuomaa käytössä. Salilta kun tuli himaan niin eteen lautasellinen salaattia, jonka jälkeen lautasellinen kaurapuuroa ja sitten seitiä ja riisiä sekä ruisleipää + maitoa.

Edit: Tribulus varmaan vaikuttaa hormonitasoihin, mutta tutkimuksissa on käynyt ilmi, että se nostaa estrogeenitasoa (naishormoni) enemmän kuin testosteronitasoja eli se on vähän niin kuin yksi askel eteen, kaksi taakse. Finnejä voi hyvinkin tulla moisista hormonitasojen heittelystä ja sitten ollaan sitä mieltä, että kyllä tää toimii. :jahas:

Muutenkin tuntuu että monet sotkeutuu nuihin "ihmetuotteisiin" ja niiden hypettäviin mainospuheisiin varsinkin harrastuksen alkupuolella kun tietoa ei oo riittävästi....aina haetaan uutta boosteria ja haetaan vikaa kehitykseen siltä saralta..ja tosiaan ei nuita boostereita nyt 16-17 vuotiaana kannata rouhia..eikä kyllä myöhemminkään.
Eli niinku monet jo sano ni rahat taasen siihen protskuun.

stealth sanoi:
NO huomasin ainakin parran kasvavan nopeemmin ja voimat kasvo.Reilut puoli senttiä lisää hauiksiin 3viikon aikana, muualta en mittoja ole ottanu. Otin sen sinkin kanssa. Mun mielestä aine toimi.

MITÄ MERKKIÄ!??

Uskallan väittää ettei kys. aine toimi.
Testosteronintuotantoon vaikuttava hypotalamus-aivolisäke-kives akseli on aika monimutkainen järjestelmä.
Testotasot elävät koko ajan muutenkin, ja niiden arvoihin vaikuttaa erittäin monta eri asiaa. Väsymys ja unen riittävä määrä, stressi, fyysinen rasitus, ruokavalio, oma testotuotannon määrä keskimäärin jne.
Parrankasvulla tai puolen sentin kasvulla hauiksella ei voi todeta vaikutusta.
Testotasot voi olla reilusti alle viitearvojen ja silti parta kasvaa normaalisti ja lihas kasvaa, toki hitaammin mitä normaaliarvoilla..
Miehen testotasot ovat keskimäärin esim. aamulla 30 % korkeammat mitä illalla.
Edes verikokeilla mitattuna tribuluksen vaikutus olisi vaikea todeta juuri kyseisistä seikoista.

Tuskin nuo testotasot vaikuttaa muutenkaan parran kasvuun mitenkään itselläni ei kasva vieläkään kunnolla ja kehitys on ollut tasaista koko ajan. Esimerkkinä veto.17v 220kg 18v 240kg 19v 260kg 20v 275kg 21v 300kg 22v en ole maksimia kokeillut mutta sarja kunto kuitenkin huomattavasti edellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom