Tauko takana...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Millä ohjelmalla kannattaa palata takaisin raudan ääreen?? Taukoa oli n. 2kk. jonka aikana ei tullut tehtyä yhtään mitään... Syynä ei ollut loukkaantuminen vaan reissaaminen ja rentoutuminen. Ennen "lomalle" lähtöä treenasin HST-tyylillä, eli kolmesti viikossa ja lähes sama ohjelma koko ajan... Eilen käväsin salilla, ja tuloksena 45min vääntäminen ja päänsärky...

Millä ohjelmalla kannattaa palata takaisin raudan ääreen?? Taukoa oli n. 2kk. jonka aikana ei tullut tehtyä yhtään mitään... Syynä ei ollut loukkaantuminen vaan reissaaminen ja rentoutuminen. Ennen "lomalle" lähtöä treenasin HST-tyylillä, eli kolmesti viikossa ja lähes sama ohjelma koko ajan... Eilen käväsin salilla, ja tuloksena 45min vääntäminen ja päänsärky...

Varsinkaan, kun tauko ei ole johtunut sairastelusta niin mun mielestäni HST on just hyvä ohjelma aloittaa treenit uudestaan. Jos sulla on vanha HST-taulukko jäljellä, laittaisin kaikki uudet painot 80-90 %:a vanhaan ohjelmaan verrattuna. Veikkaan, että aluksi voi tuntua raskaalta, mutta lihasmuistin vuoksi kuudennella viikolla noi kovimmatkin painot nousee jo aika helposti.

Seuraavaan kiertoon ehkä jo tavoitteeksi vanhat tulokset, jos ei halua heti ohjelmaa vaihtaa?

Ruokaa tietty nassuun.

edit: Olen siis itse kokenut vastaavan homman toimivan hyvin.

2kk ei oo paljoo taukoo. Pidä taukoo 2v ja sit on ehkä jo ongelmii. Teet vaan vähä kevyemmin ekat 2 viikkoa vaikka. Teet niinku kehos käskee.

Kyllä mä melkein jatkaisin samalla ohjelmalla mitä teit aiemmin, incase se edellinen ohjelma on ollu mistään kotosin :D Tuo HST on varmasti myös hyvä vaihtoehto. Tuo on loppupeleissä niin pieni tauko ettei siinä kerkeä paljoa muuta kun sarjapainot pienentyä.

Itellä tuo Red:in mainitseva kahden vuoden aiheutti snadisti ongelmia kun alotin liian kovalla treeni-intensiteetillä ja siitä seuras sitte vaan 3 lihaskalvon tulehdusta :D Mutta rauhassa alku ja siitä se sitte lähtee!

Suositut

Back
Ylös Bottom