Tatuointi + sali???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten on? Venyykö tatuointi salilla? mikä on se kriittisin paikka venymiselle ja mihin se kannattaisi laittaa?? itse olen ajatellut olkapäätä.. :wall: :rock:

Olen kuullut, että jos tatuointi on hyvälaatuinen, se ei halkeilisi, vaikka iho venyisikin radikaalisti. Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?

Allah sanoi:
Olen kuullut, että jos tatuointi on hyvälaatuinen, se ei halkeilisi, vaikka iho venyisikin radikaalisti. Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?
se ei halkeile vaikka olisi huono laatuinenkin

pistät vihreät viinirypäleet :) kiva katsoa kun väri haalenee vuosien saatossa ja laisinkin jos iho venyy ;)

neutraali sanoi:
se ei halkeile vaikka olisi huono laatuinenkin

Juurikin näin, en sillä että olisi huonolaatuisia... tuli kysyttyä hakkaajalta asiaa

Joo joo.. ite oon ajatellu sellasta tribaalia olkapäähän.. ihan mustan, eli siihen ei tule värejä.. muuten?!? miten on.. muuttuuko värilliset erilaisiksi.. siis haalistuuko väri.. yms..??

Allah sanoi:

Oon ajatellu tribaalia olkapäähän.. mustaa.. miten muuten on? häviääkö värillisestä värit tai muuttuuko ne erilaisiksi ajanmittaan?

lewe sanoi:
Ööhh... Selittäkää hyvälaatuinen ja huonolaatuinen tatuointi?! :nolo: Mistä hyvä/huonolaatuisuus johtuu?
liikkeessä tehdyt on yleensä hyvälaatuisia. jos joku kaveri tekee niin voi olla huono laatuisia, eli ei osaa esim värittää kunnolla eli kun arpi lähtee tatskan päältä pois niin siinä kohtaa missä pitäis olla väriä näkyykin iho, se on huonolaatuinen, toki väriä voi lisätä jälki käteenkin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väri haalistuu mustasta haaleampaan sävyyn. Sitten vaan uutta väriä päälle jos alkaa ahdistaa. Sanoisin että pari vuotta maks. pysyy ihan mustana se väri.

Ittelläni -95 otettu ja viime viikolla otettu. Aika erinlainen musta kun vertailee. :rolleyes:

Ekaan kysymykseen että venyykö tatuointi salilla. Siis häh? Ei kai se siitä mihkään veny. Kun pala kasvaa ni kaipa se tatskakin "kasvaa" siinä mukana jos sitä tarkotit.

Ja tatskoja kannattaa laittaa joka puolelle. :D :rock:

siis tarkoitin sillä että venyykö se salilla sitä, että alkaako se rakoilla? ite en mitään muulinherkkuja syö, mut kasvan koko ajan aika vauhdilla..

¤Ando¤ "JUMI" sanoi:
siis tarkoitin sillä että venyykö se salilla sitä, että alkaako se rakoilla? ite en mitään muulinherkkuja syö, mut kasvan koko ajan aika vauhdilla..
ei ratkeile johan se sanottiin

Meikäläiselläki on ollu mielessä jo pitempään tatuoinnin laitto.Jos Mr Coleman ois ottanu tatuoinnin joskus penskana,niin uskoisin että se tänä päivänä saattas olla hieman erinäkönen.

Allah sanoi:
Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?

Heh,niinpä.

Pojille tribaali tai aasialaismerkkejä käsivarteen ja tytöille perhonen alaselkään.

Rautaketju sanoi:
Meikäläiselläki on ollu mielessä jo pitempään tatuoinnin laitto.Jos Mr Coleman ois ottanu tatuoinnin joskus penskana,niin uskoisin että se tänä päivänä saattas olla hieman erinäkönen.
joo varmasti ainakin haalistunut olisi niinkuin kaikki tatuoinnit ajan saatossa

Back
Ylös Bottom