¤Ando¤ "JUMI"
Banned
Miten on? Venyykö tatuointi salilla? mikä on se kriittisin paikka venymiselle ja mihin se kannattaisi laittaa?? itse olen ajatellut olkapäätä.. :wall:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allah sanoi:Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?
se ei halkeile vaikka olisi huono laatuinenkinAllah sanoi:Olen kuullut, että jos tatuointi on hyvälaatuinen, se ei halkeilisi, vaikka iho venyisikin radikaalisti. Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?
neutraali sanoi:se ei halkeile vaikka olisi huono laatuinenkin
Allah sanoi:Olen kuullut, että jos tatuointi on hyvälaatuinen, se ei halkeilisi, vaikka iho venyisikin radikaalisti. Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?
liikkeessä tehdyt on yleensä hyvälaatuisia. jos joku kaveri tekee niin voi olla huono laatuisia, eli ei osaa esim värittää kunnolla eli kun arpi lähtee tatskan päältä pois niin siinä kohtaa missä pitäis olla väriä näkyykin iho, se on huonolaatuinen, toki väriä voi lisätä jälki käteenkin..lewe sanoi:Ööhh... Selittäkää hyvälaatuinen ja huonolaatuinen tatuointi?! Mistä hyvä/huonolaatuisuus johtuu?
¤Ando¤ "JUMI" sanoi:miten tapahtuu se värin laitto?? siis kun sitä lisätään?
ei ratkeile johan se sanottiin¤Ando¤ "JUMI" sanoi:siis tarkoitin sillä että venyykö se salilla sitä, että alkaako se rakoilla? ite en mitään muulinherkkuja syö, mut kasvan koko ajan aika vauhdilla..
Allah sanoi:Oletko ajatellut tribaalia olkapäähän vai perhosta lantioon?
joo varmasti ainakin haalistunut olisi niinkuin kaikki tatuoinnit ajan saatossaRautaketju sanoi:Meikäläiselläki on ollu mielessä jo pitempään tatuoinnin laitto.Jos Mr Coleman ois ottanu tatuoinnin joskus penskana,niin uskoisin että se tänä päivänä saattas olla hieman erinäkönen.