Tatuointi + sali???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ööhh... Selittäkää hyvälaatuinen ja huonolaatuinen tatuointi?! :nolo: Mistä hyvä/huonolaatuisuus johtuu?

Riippuu onko hyvä tekijä , miten paksu iho jne jne varmaan eri neuloissaki o eroja.. Jos paksu iho ni väri pysyy ainakin paremmin :) Varmaan vaikuttaa monet eri tekijät

Isoveli tatuoi entuudestaan jo isoon selkäänsä tribaalin, alkoi käymään salilla taas ja niinhän se venyi. Ei siinä muuta kuin, että väri vaan haalistui :)

Olen ajatellut hankkia tatuointia yläselkään, oikean lavan kohdalle. Olen kuullut huhuja, että jos kasvaa paljon, kuva vääristyisi, joten haluaisin saada asiasta varmuuden. Itse suhtaudun huhuun epäröiden. Kuvittelisin kuvan tulevan vain hieman epätarkemmaski viivojen paksuuntuessa. Onko siis teidän tatuointi mennyt pilalle salin takia tai tunnetteko jonkun jolla olisi?

Olen ajatellut hankkia tatuointia yläselkään, oikean lavan kohdalle. Olen kuullut huhuja, että jos kasvaa paljon, kuva vääristyisi, joten haluaisin saada asiasta varmuuden. Itse suhtaudun huhuun epäröiden. Kuvittelisin kuvan tulevan vain hieman epätarkemmaski viivojen paksuuntuessa. Onko siis teidän tatuointi mennyt pilalle salin takia tai tunnetteko jonkun jolla olisi?

Joo ei tota kantsi kyllä ressata. Tuskin niin paljoa kasvat että se kuva muuttuisi jotenkin radikaalisti voi ehkä muutaman millin elää mutta sitä nyt ei huomaa kukaan. ite en ainakaan ole huomannut mitään eroja. 60kg->108kg ja kuvat oli samanäkösiä ainakin omaan silmään..

Vedetään vähän offtopikkiin. Onko täällä kellään rituaaliarpia,implatteja tai polttomerkkejä? Tai kenenkään tutulla jonka olisitte nähneet?

itellä on tulossa kuvaa rintaan ja viimesimmän kerran jälkeen pidin viikon taukoo urheilusta ja menin vasta reenaamaan kun rasvailu jne ei tunnu ollenkaan..itse ainakin ajattelen silleen että kyseessä on ikuinen kuva minun iholla ni haluan hoitaa sen myös kunnolla..eli parintunnin välein suihkutusta ja rasvailua pari ekaa päivää ja sitten vähän harvemmin..helosani maksaa alle kympin ni ehkä en ees lähtis kikkailemaan millään muulla ku mitä tekijä on suositellu. joku tais tuolla aikasemmin mainita ettei pariin ekaan päivään sais suihkussa saada..onnee vaan sinne..kannattaa ottaa se rupi seinälle talteen:D..raskausarvet hieman hirvittää jos sattuu tissiin tulemaan..noh se on sitten voivoi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nokun kotona ei ole kyseisia rasvoja!

Noi voi helvetti, jos sulla on varaa kuvaan niin kyllä sen muutaman euron voi rasvaankin sijoittaa. Jos kuva ei ole iso niin se pienempi Bepanthen riittää. Mulla toimii Helosankin hyvin ja se nyt on halpaa kuin saippua.

Jos tää on joku karppimiehellä otettu kuva niin lotraa vaikka Oivariinia. Jösses.

edit. ei sitä kuvaa kannata kamalasti tuijotella pariin viikkoon jos ns. tuntuu normaalilta, kyllä se puskee vaikka mitä pihalle ennen kuin on parantunut. Väriä voi laittaa lisää jos se jotenkin normaalia enemmän muka katoaa.

itellä on tulossa kuvaa rintaan ja viimesimmän kerran jälkeen pidin viikon taukoo urheilusta ja menin vasta reenaamaan kun rasvailu jne ei tunnu ollenkaan..itse ainakin ajattelen silleen että kyseessä on ikuinen kuva minun iholla ni haluan hoitaa sen myös kunnolla..eli parintunnin välein suihkutusta ja rasvailua pari ekaa päivää ja sitten vähän harvemmin..helosani maksaa alle kympin ni ehkä en ees lähtis kikkailemaan millään muulla ku mitä tekijä on suositellu. joku tais tuolla aikasemmin mainita ettei pariin ekaan päivään sais suihkussa saada..onnee vaan sinne..kannattaa ottaa se rupi seinälle talteen:D..raskausarvet hieman hirvittää jos sattuu tissiin tulemaan..noh se on sitten voivoi

nuita ohjeita nyt on yhtä paljon ku tekijöitäkin.
jotkut käskee pestä pari h kuvan ottamisen jälkeen, jonka jälkeen vrk kastelematta, jotkut taas normaalisti kerran päivässä. koskaan en oo kyllä kullu että parin tunnin välein pestäs uutta kuvaa.
mitä tarkoitat tuolla "rupi seinälle talteen?
oon ite kokeillut millon mitenkin ja mitään eroa paranemisessa en oo havainnut.
ja se tummel käy ihan hyvin rasvaksi myös.

no kaise on ostetava sitte sita mut tosta lahtee variiki ja kikkee :(
ai kuvasta lähtee väriä?tai siis näyttää että lähtee?ihan normaalia ja nahkakin siitä lähtee muutaman päivän jälkeen mutta sinne se kuva vaan jää ihon alle. mutta elä vaan anna sen kuivua koska sitten sen ruven mukana lähtee vielä enemmän väriä..mutta dont worry sitä voipi väritellä uudestaan jos on tarvis

nuita ohjeita nyt on yhtä paljon ku tekijöitäkin.
jotkut käskee pestä pari h kuvan ottamisen jälkeen, jonka jälkeen vrk kastelematta, jotkut taas normaalisti kerran päivässä. koskaan en oo kyllä kullu että parin tunnin välein pestäs uutta kuvaa.
mitä tarkoitat tuolla "rupi seinälle talteen?
oon ite kokeillut millon mitenkin ja mitään eroa paranemisessa en oo havainnut.
ja se tummel käy ihan hyvin rasvaksi myös.

täällähän on lähes reaaliaikasta kirjotusta:D niin rupihomma oli lähinnä läppä..tai mulle ainakin sanottiin että jos siis kuivuu ni tulee rupi ja se väri lähtee sen ruven mukana..ei kaikki mutta huomaa kyllä lopputuloksessa.ja siis rasvaa laitetaan sentakia että se "haava" paranee ikäänkuin sisältäpäin eikä rupea juurikaan pitäisi muodostua toki tämän varmaan tiesitkin mutta sanoin vaan jos joku ei satu tietämään. tummiin kohtiin tulee kyllä väkisin muutaman päivän kuluttua semmosta vähän ruven näköstä mutta se on käsittääkseni sitä irtoavaa nahkaa jossa toki väriäkin vähän mukana.ja siis rasvatahan sitä ei voi liikaa

Miksi sitä rupea pitäisi jotenkin pelätä? Kunhan ei nypi tai muuten hinkkaa sitä niin ei vaikuta mitenkään lopputulokseen.

Kuinkas kauan porukka olikaan poissa salilta kun otti tatuoinnin? Tässä ois nyt sopivasti sairaslomaa käydä hakkaamassa kolmas kuva 1.5vk ja jopa salillakin vois käydä jalkoja tekemässä kun olkapää vaan vähän vinoilee. :D

Back
Ylös Bottom