Tatuointi + sali???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähinnä siinä on vaan se, että kun kokematon saattaa tehdä syvälle, kuin myös kokenutkin, ja väriä hinkataan paljon, niin syntyy isompi rupi. Tatuointihan on kuin yksi iso haava iholla ja jos harrastaa paljon liikuntaa niin hikoilessa tais juuri ihon hikirauhaset laajentua jonka takia "haava" repeää uudestaan auki. Tästä johtuu sotkuisuus tai "värin lähtö". Sama jos ite lähtee repimään sitä rupea irti. Ei se väri sieltä mihinkään lähde hien mukana, vaan kun rupi ei saa parantua rahuassa niin siihen kasvaa uutta ihoa tilalle enemmän ja enemmän, juuri niin kuin haavaankin.

mikä olisi sellainen paikka tatuoinnille että se ei kauheasti venyisi, hauis? olkapää? vai pohje?

Kyllä tatuoinnin voi ottaa ihan mihin vaan ilman mitään suurempaa pelkoa venymisestä... Itsellä on hauisten ympärillä tatskat jotka otin kun olin täysin kuikelu (siis pahempi kuin nyt) ja nyt painoa on tullut reilut 20 kg lisää eikä kuvista huomaa yhtään että ne olisi venynyt.
Olkavarressa olevasta tatuoinnista huomaa sen että olen kasvanut, kun sen kuvan ympärille on tullut tyhjää tilaa vaikka aikoinaan kuva oli niin iso kuin olkaani mahtui:rock:

Ite olen ajatellut jonkin näköstä tribaalia tuohon haukkarin ja ojentajan väliin :) Ajattelin vain, että eihän se tribaali venyessään mielestäni kovin paljoa rumene, toisin kuin esim. joku naamakuva, vai olenko väärässä? Onko jollain joitain hienoja tribaaliehdotuksia? :)

Nykyään vaatii jo kovaa luonnetta ja hyvää itsetuntoa olla tatuoimatta itseään.
Ennen epäsosiaaliset laumasta erottujat ottivat tatuointeja nyt melkien se joukosta erottumisen pelko pakottaa värittämään itsensä.

Back
Ylös Bottom