Tatuointi + sali???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no salilla en ole kyllä pitkilleen käyny mutta muuten reenaillu ja hikoillu viikon jälkeen..kait se paraneminen on jokseenkin yksilöllistä mutta itse rupesin reenailemaan siinävaiheessa ku rasvailu/peseminen ei tuntunu enää epämielyttävältä ja irtoava nahkakin oli lähteny pois. mutta siis ei se nyt niin tiedettä ole..ainakin minä ajattelen silleen että mielummin olen viikon tai kaks reenaamatta ja hoidan tatuoinnin hyvin kerralla ku käyn parin viikon päästä uudestaan värityttämässä haalistuneita värejä tai pahimmassa tapauksessa loppuelämän kattelen omaa hölmöyttäni vituiks mennyttä tatuointia..pitäähän sitä treenistäkin pitää taukoa välillä:D

Kuinkas kauan porukka olikaan poissa salilta kun otti tatuoinnin? Tässä ois nyt sopivasti sairaslomaa käydä hakkaamassa kolmas kuva 1.5vk ja jopa salillakin vois käydä jalkoja tekemässä kun olkapää vaan vähän vinoilee. :D

Itse olen käynyt salilla jo seuraavana päivänä. Katsoo vaan ettei kuva hirveästi hankaannu. Itse noudattelin hakkaajien sääntöjä "pilkun tarkasti" ekojen kuvien jälkeen. Nykyään mennään "tuntuman" mukaan, jos iho ärtyy niin pidetään taukoa jne.

Aina sitä väriä lähtee jostain, toimit miten hyvänsä. Mutta sitähän saa aina lisää;)

Nimim. ~30h "piinapenkkiä" takana

edit. Tietenkin huolelliset pesut reenien jälkeen...

no salilla en ole kyllä pitkilleen käyny mutta muuten reenaillu ja hikoillu viikon jälkeen..kait se paraneminen on jokseenkin yksilöllistä mutta itse rupesin reenailemaan siinävaiheessa ku rasvailu/peseminen ei tuntunu enää epämielyttävältä ja irtoava nahkakin oli lähteny pois. mutta siis ei se nyt niin tiedettä ole..ainakin minä ajattelen silleen että mielummin olen viikon tai kaks reenaamatta ja hoidan tatuoinnin hyvin kerralla ku käyn parin viikon päästä uudestaan värityttämässä haalistuneita värejä tai pahimmassa tapauksessa loppuelämän kattelen omaa hölmöyttäni vituiks mennyttä tatuointia..pitäähän sitä treenistäkin pitää taukoa välillä:D

Enpä jaksa uskoa, että kuva menee pilalle reenien takia.

Enpä jaksa uskoa, että kuva menee pilalle reenien takia.
eihän se välttämättä menekkään..poikkeuksiahan voi tapahtua..ja tekijän antamia ohjeita ei ole pakko noudattaa jos ei halua. Paikalla ja tatuoinnin koolla on varmasti merkitystä..rinta esim on semmonen paikka että eipä muutamaan päivää tehny ainakaan mulla mieli pitää paitaa kotona(piti peilailla kokoajan;)..no ei) jos ei ollu pakko. mutta siis jokainen tehköön niinku haluaa ja reenatahan voi vaikka kipsi jalassa jos haluaa..mutta siis joo..enempää ei ole kokemusta ku mitä on tekijä minulle sanonu

se hiki mika tulee sielta ihosta nii liottaa varia samallaku tulee hiki pintaa!

Aivan, ensimmäisten päivien aikana saattaa viedä väriä. Nyt kerroinkin omista kokemuksista...Eli en ole huomannut eroa treenasinko vai en. En kuitenkaan halua vähätellä huolellisuuden merkitystä, onhan tatuoitu alue kuitenkin haava!

Terveen maalaisjärjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa.

eihän se välttämättä menekkään..poikkeuksiahan voi tapahtua..ja tekijän antamia ohjeita ei ole pakko noudattaa jos ei halua. Paikalla ja tatuoinnin koolla on varmasti merkitystä..rinta esim on semmonen paikka että eipä muutamaan päivää tehny ainakaan mulla mieli pitää paitaa kotona(piti peilailla kokoajan;)..no ei) jos ei ollu pakko. mutta siis jokainen tehköön niinku haluaa ja reenatahan voi vaikka kipsi jalassa jos haluaa..mutta siis joo..enempää ei ole kokemusta ku mitä on tekijä minulle sanonu

Joo, eipä itselläkään käynyt mielessä hetkeen reenata kun puoli kättä oli hakattu yhden päivän aikana...;) Oli aikas kipeä pari päivää

ite otan kesäl tatuoinnin olkapäähä mut mietityttää et ku olkapäästä hauikseen asti oleva tutointi et kui paljo kestää sitä ku lihas kasvaa?onkos ketää ottanu päähän tatuoinii ja miten pelittänyt?

ekaa tatskaa oon ottamassa tohon olkapään kohalle ja tällästä kysyisin kun harrastan voimanostoa.
Voiko tiukasta penkki paidasta tulla mitään jälkiä tatskaan ?. ja kaunko kannattas pitää taukoa paitanostoista tatuoinnin ottamisen jälkeen ?.

ekaa tatskaa oon ottamassa tohon olkapään kohalle ja tällästä kysyisin kun harrastan voimanostoa.
Voiko tiukasta penkki paidasta tulla mitään jälkiä tatskaan ?. ja kaunko kannattas pitää taukoa paitanostoista tatuoinnin ottamisen jälkeen ?.
varmaan tommonen kolmisen viikkoa ja riippuen miten tatuointi paranee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oot kyllä paskassa paikassa ottamassa tatuointia jos ei siellä osata neuvoa.. Olettaen tietysti että olet kysynyt.

Perus neuvo on se, että 2 viikkoa ilman pahempaa hikoilua tai uintia ja 4 viikkoa ilman aurinkoa (siitä nyt varmaan ei oo pelkoo tällä hetkellä). Ilmavia vaatteita pitäis kanssa käyttää ihan sen takia vaan ettei vaatteet hiero parantuvaa tatuointia ja siihen kehkeytyvää rupea.
Kyllä sitä on ite pitäny vissii korkeintaan viikon tai puolentoista tauon ja hyvin noi on parantunu.

Mä olin alkuun tunnollinen ja tarkka, suorastaan mielipuolinen kuvien hoiden suhteen. Sen jälkeen huomannu että turhaan, muutaman päivän rasvaa, niin nahka jo parantunut, ei sitä sen jälkeen tarvii rasvata enää. (mun mielestä) Saunassa käyn nykysin jo samana päivänä kuvan otosta. ei se oo niin tarkkaa, nimim: ukko melkein täynnä kuvaa

on tässä itsekkin jo aikalailla täynnä kuvaa jo ja kyllä sen huomaa jos on kuva hoidettu huonosti. mulla ainakin kun vertaa kuvia joita oon hoivannu tarkkaan ja niitä joita taas ei niin tarkkaan, niin näkee kyllä eron. Paljon haaleempia ja vähäsen sotkusemman näkösiä. Ei nyt mitenkään maailmaa kaada, mutta kyllä sen huomaan ainaki ite.

Itelle tatuoija sano et saa mennä salille vaikka samana päivänä kuhan tatuointiin ei osu tanko tai mkn muu paskanen juttu. Mut kyllähän se vähän kirpasee jos on rinnassa tuore kuva ja alat penkkaamaan kun iho siinä tavallaan venyy.

voe voe!

Tässä on ohjeet, joita olen itse noudattanut ja kyllä on kuvat pysyny hyvinä ja värit kirkkaina

-Rasvaile kuvaa 1-2 viikkoa
-Vältä saunaa noin 2 viikkoa
- TREENATA voit vaikka samana päivänä jos vain kykenet itselläni kun toinen käsi hakattiin täyteen vedin jo seuraavana päivänä täyden hiki reenin eikä kuvan värit muuttuneet yhtään!
-Aurinpaistetta tulisi välttää noin kuukauden!

Itse kävin eilen hakkauttamassa vanhaan kuvaan vihdoin ja viimein väriä. Aloteltiin kuvan tekoa 1.5v sitten.

Sanoi tatuoija, että mulla on tosi veemäinen ihotyyppi. On kuulemma kova puolustautumaan :D
Tehtäessä puskee siis paljon normaalia enemmän väriä ulos ihosta = enemmän työtä. Parantuessa häviää myös väriä / haalistuu paljon helpommin kuin "normaali" ihmisellä.

Ajattelin nyt pitää ainakin viikon taukoa salista ja turhasta hikoilusta. Selkä vielä sellanen paikka, että ei ihan heti viitti mennä penkkiä vääntämään. Hyvin tuo vanhakin kuva kädestä parani, joten eiköhän tästäkin hengissä selvitä.

Kannattaa noi kyllä kerralla kuntoon hoitaa, eikä turhia hätiköidä.

- TREENATA voit vaikka samana päivänä jos vain kykenet itselläni kun toinen käsi hakattiin täyteen vedin jo seuraavana päivänä täyden hiki reenin eikä kuvan värit muuttuneet yhtään!

Muuten annoit ihan hyvää neuvoa, mutta tälläset neuvot kannattaa jättää pois. Jos sulla on säilyny tatskat hikitreenien jälkeen ihan bränikkänä niin hyvä, mutta tämä ei todellakaan päde kaikkiin. Nämä ovat niitä neuvoja joista tatskaajat itse aina sanovat asiakkailleen että "ÄLKÄÄ KUUNNELKO NIITÄ"

Tatuoijan taito/ oman järjen käyttö!

Niin kannattaa tietysti huilata jos itsestään siltä tuntuu, että tatuointi on kipee järjen käyttö kaikissa asioissa on salittu! Oon kuullu että kokematon tatuoija saattais tehdä liian syvää ''haavaa'' ja tätä kautta hien mukana lähtisi tatuointi väriä? ja, että hyvä ja kokenut tatuoija osaisi vetää sen sillein, että väriä ei turhia irtoilis!

Back
Ylös Bottom