Tatuoinnin vaikutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakket
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä olisin kysymässä miten tatuointi käsivarressa vaikuttaa treenaamiseen sen tatuoinnin oton alussa ja jos pitää pitää taukoa alussa treenamisesta niin kuinka kauan??

Ei se vaikuta mitenkään,kuhan muistat rasvata sitä(muutamana päivänä),et pysyy kosteena iho.Itellä selässä,rinnas ja olkapäis ja treenannu o jo parin päivän jälkeen kyllä.Arkahan se pikkasen on,mut eihän me paperista olla..:)

4 kertaa rasvasin viimeks ottamaa tatuointia ja ei mitää ihmeellistä. mutta onha se varmempaa estää kaikki tulehukset rasvaamalla jne jne. mutta reenaamisee ei vaikuta millää lailla

Ite ku otin käsivarteen tatskan niin olin salilta yhen viikon pois. Rasvasin 3-4 kertaa päivässä ja joka kerralla pesin tatuoinnin ensin. Hyvin on parantunut ja näyttää hyvälle :thumbs:

Juu, eli rauhoita salireenit tosiaan muutamaksi päiväksi, avohaavahan tuo mokoma on jos oikeen käydään pilkkua nussimaan. Kyllä se sen jälkeen pitäisi reeniä kestää kunhan vaan muistaa rasvailla. Näin se tatulaatiosetä mulle sano.

jos se on sellaisessa kohdassa että se ei taivu tai taita tai käänny muutenkaan hirveästi niin oon pystyny menee aikaisintaan 6 päivän päästä. 2-3 viikkoo voi kestää jos on jossain taipeessa yms. kandee miettii myös kuvan paranemisen kannalta. voi kärsiä aika paljon jos se hikoilee taipuu, repeilee yms. sillai kohteliasta tatuoijaakin kohtaan hoitaa kuva kunnolla. se on haava kuitenkin eli täysin älytöntä mennä seuraavana päivänä salille. ehkä jossain rinnassa keskellä vois mennä vielä ku ei tuu niin paljon liikettä. silti venaisin ainakin 3-4 päivää.

ja tosiaan kunnon kerros rasvaa ennen ja jälkeen treenin plus suihku. jos tosi nopeesti menee ni ehkä ottasin rasvatuubin mukaanki jos pitää just suorittaa tatuoidulla kohdalla jotain. tosin jos näin joutuu tekemään ni en menis salille.

Mites tatuoinnin vaikutus treeniin siltä kannalta, että otat sen 65 kilosena ongenkoukkuna ja treenaat hanskaan 10cm lisää ja painoa 25kg, miten tatskan käy? venyykö nuo? meneekö piloille?
onko jollain bodarilla kokemuksia :worship:

ei ne miksikään mene vaikka lihois 100kiloa

Kyllähän nuo snadisti saattavat venyä, paikasta ja kasvusta riippuen.
En mä kyllä silti lähtisi huolissaan olemaan, aika rajusti saa kasvaa ennenkun muodottomaksi menee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itse otin tos lokakuus käteen tatuoinin ja se kiertää ympäri käsivarren nii kyl mä siin viikonverra pidin taukoo ja sit taas mentii :D

Kyllähän nuo snadisti saattavat venyä, paikasta ja kasvusta riippuen.
En mä kyllä silti lähtisi huolissaan olemaan, aika rajusti saa kasvaa ennenkun muodottomaksi menee.
en ole koskan nähnyt että miksikään menisi. itekki lihonnu kuitenki n,40kiloa eka kuvasta eikä oo kuva menny miksikään käden ympärillä. en tiedä missä se voisi mennä muodottomaksi. no ehkä jossain mahassa joku iso kuva, jos lihois 80kilosesta 300kiloseksi. läski poimujen takia ei varmaan kuvasta saisi enään selvää.

Eise helpolla juu mikskään mene, mutta kyllä kuva haalistuu venymisestä vaikkei siinä silmin nähtäviä "koloja" tulisikaan. Tarkoitan jos tulee esim raskaus arpia.

Ja mä pitäisin kyllä väh. 4pv salilta taukoa, ihan jo senkin takia ettei kuva tulehdu kun siihen menee hikeä. Äijät kuitenkin hikoilee helpommin ja enemmän. Jos nyt välttämättä on kiire sinne salille mennä niin huuhdelkaa se kuva HYVIN ja huolella heti treenin jälkee ja rasvat päälle. Ite pidin molempin jälkeen jonku 3pv tauon, saunaa en tosin menny/järvee ym. Mutta mäpä en pahemmin hikoilekkaan salitreenissä.

tatuoinnit haalistuu ajan kanssa muutenkin. parhaita esimerkkejä on linnanvihreällä hakatut tatuoinnit jotka vuosien saatossa muistuttavat jotain epämääräistä lätäkköä kun ei ole väriä käyty lisäämässä 20vuoteen

^ No tottakai haalistuu :lol2: niinkun auringossakin.
Ne vihreet ja mm. punaset on kyllä aika "hauskan näkösiä. Niistä ei oikeesti saa selvää onko siinä merikarhu vai kissa. :dance:
Riippuu se toki väristäkin onko miten hyvää ja kuin hyvin se on tehty, että kauan pysyy hyvänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom