Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko teidän miekkosilla jotain erityisiä perusteita sille, että ei saisi ottaa kuvia? Onko se että ei saisi ollenkaan vai että ei saisi johonkin paikkaan/jotain tiettyä kuvaa tms.? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mun ylkä piirtää ison osan mun kuvista ja on muutenkin suunnittelussa mukana. Vähän niinkö yhteinen harrastus.
Kyllä nyt tuntuu että kuva on saatava. Pitää vaan keksiä joku hyvä... Onko toi nilkka kuinka kivulias, yksilöllistä tietysti, mutta vaikuttaako se luisevuus mitään? Tai siis kun jalassahan nyt ei paljon muuta ole.
Jep, olen. Anton teki ainakin 5v. sitten tosi hyvää työtä.. Onko kukaan mimmi kuvittanut itseään Blue Dragonissa?
Selkäkuva valmis :haart:
Mä voin kertoa, että nilkkaan tatuointi sattuu! :D mä purin omia rystysiä silloin, kun mun jalkaa tatuoitiin nilkan kohdalta. Just ne luut tekee siitä niin kivuliaan ja kun kuvakin oli niin iso, niin se turvotus jälkeenpäin oli ihan suunnaton. Mun nilkka oli valehtelematta tuplasti isompi, mitä ennen kuvan ottoa ja esim salilla duunaaminen oli ihan mahdottomuus. Hyvä kun lenkillä pystyi käymään tän jalan kanssa. Tosin parani aika äkkiä.. Mutta mun kuva nyt oli aika iso, mikä kerralla hakattiin, että jos jotain pientä sievää perhosta olet ottamassa, niin varmasti on kivut ja turvotuskin aika minimaalisia.
omat rystyset toimii tässä asiassa tosi hyvin. :hyvä:äytyy varmaan vaan ottaa joku purulelu sit mukaan ;)
aivan mahtava =)
itellä tasan kaks viikkoo kuvan tuloon, jeij