Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Eikai mikään kohta niin kauheelta tunnu jos sitä touhua ei kestä yli 2 tuntia. Mutta sit ku mennään 5,6,7 tunnin puolelle nii se on aika sama mihin sitä kuvaa tehdään, kyllä se jo pitää v*tuttamaan!

Riippuuhan tuo kamalasti paikasta. Tota mun olkavartta tehtiin yhdeltä istumalta yli neljä tuntia, ja tietyt kohdat kyllä puutuivat ihan selkeästi niin ettei oikeastaan tuntunut missään, jotenkin kutitti korkeintaan. Kyynärvarren sisäpuolelle sattui huomattavasti vähemmän kuin pahimpiin kohtiin olkavarressa, vaikka ei luulisi.

jejee, eilen sain aikaseksi käydä varaamassa aikaa. Vasta heinäkuun lopulla tulee uutta kuvaa, mut hyvää kannattaa odottaa ;)

Tuonne sisänilkkaan ois tarkotus kuva laittaa, ja jollain tapaa jossain vaiheessa sit jalkapöydälle kiertämään.. Eka tatskasta on jo kuus vuotta, se tuolla yläselässä. Vähän jännittää miten sitä kestää tuon nilkan seudun. Selkään sen parin tunnin (muistaakseni) raastamisen jakso iha ok.

Nii tuo avokki vaan ei oo kovin innostunu miun tatuointi haaveista... jospa sille sit kertois lähempänä ajankohtaa :D

Viimeksi muokattu:
Kävin toissapäivänä laittamassa kuvaa lapaluun kohdille, oma äijä ei tykänny ajatuksesta, mutta mun ihohan se on. Huolestuttaa kun nyt jo katselen mitä haluan seuraavaksi.. :hyper:

Onko teidän miekkosilla jotain erityisiä perusteita sille, että ei saisi ottaa kuvia? Onko se että ei saisi ollenkaan vai että ei saisi johonkin paikkaan/jotain tiettyä kuvaa tms.? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mun ylkä piirtää ison osan mun kuvista ja on muutenkin suunnittelussa mukana. Vähän niinkö yhteinen harrastus.

Kyllä nyt tuntuu että kuva on saatava. Pitää vaan keksiä joku hyvä... Onko toi nilkka kuinka kivulias, yksilöllistä tietysti, mutta vaikuttaako se luisevuus mitään? Tai siis kun jalassahan nyt ei paljon muuta ole.

Onko teidän miekkosilla jotain erityisiä perusteita sille, että ei saisi ottaa kuvia? Onko se että ei saisi ollenkaan vai että ei saisi johonkin paikkaan/jotain tiettyä kuvaa tms.? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mun ylkä piirtää ison osan mun kuvista ja on muutenkin suunnittelussa mukana. Vähän niinkö yhteinen harrastus.

Ei oo tainnu tulla mitään järkevää selitystä sille, etten sais ottaa kuvia.
Tribaalit on kuulemma ainaki ihan tyhmiä... Ja ehkä se tykkäis jos mulla jotain pientä ja siroa olis, mutta kun tykkään sellasista kuvista jotka näkyy ;)

Kielilävistyksen annoin jo sille pari vuotta sitten periks, mutta tätä tatuointi hommaa en :)
...kerran sain piirrellä sen lapaan kuvaa meikkikynällä, ja miusta tuntuu, että kyllä se salaa vähän siitä tykkäs...

Viime viikolla otin pohkeiden sisäpuolelle kuvat. Ai saatana tätä kutinaa tässä parannellessa :D
Muuten noita olikin sitten selässä susi, ranteessa tassu, toisessa kädessä apila, varpaassa sydän ja nyt nuo ötökät.

Tahtoo nähdä :kuvia: myös ;).

Joskus olin että tatska, ei ikinä. Mut nyt olen alkanut itsekin miettiä kuvaa. Jonkun pikkuisen jonnekin sellaiseen paikkaan, että näkyy välillä, muttei herätä silti tosiaan huomiota. Ja jokin merkitys sillä pitäisi itselleni myös olla, huvin vuoksi en haluaa jostain kansiosta sitä randomina valita.

Nyt on hankittu valmistujaislahja itseltä itselle :) Alaselkään alettiin tekemään kuvaa, jossa on repaleiset reunat ja sieltä näkyy sitten tiikerin naama. Mustat osat tehty, värit laitetaan myöhemmin.

Ja jalkapöydälle valokuvasta piirretyt kaksi kissan tassun jälkeä.

Tyytyväinen olen :)

Selkäkuva valmis :haart:

Liitteet

• IMG_0408.webp
    IMG_0408.webp
    51,9 KB · Katsottu: 1 980
Kyllä nyt tuntuu että kuva on saatava. Pitää vaan keksiä joku hyvä... Onko toi nilkka kuinka kivulias, yksilöllistä tietysti, mutta vaikuttaako se luisevuus mitään? Tai siis kun jalassahan nyt ei paljon muuta ole.

Mä voin kertoa, että nilkkaan tatuointi sattuu! :D mä purin omia rystysiä silloin, kun mun jalkaa tatuoitiin nilkan kohdalta. Just ne luut tekee siitä niin kivuliaan ja kun kuvakin oli niin iso, niin se turvotus jälkeenpäin oli ihan suunnaton. Mun nilkka oli valehtelematta tuplasti isompi, mitä ennen kuvan ottoa ja esim salilla duunaaminen oli ihan mahdottomuus. Hyvä kun lenkillä pystyi käymään tän jalan kanssa. Tosin parani aika äkkiä.. Mutta mun kuva nyt oli aika iso, mikä kerralla hakattiin, että jos jotain pientä sievää perhosta olet ottamassa, niin varmasti on kivut ja turvotuskin aika minimaalisia.

Liitteet

• taatoo3.webp
    taatoo3.webp
    10,1 KB · Katsottu: 3 447
Mä voin kertoa, että nilkkaan tatuointi sattuu! :D mä purin omia rystysiä silloin, kun mun jalkaa tatuoitiin nilkan kohdalta. Just ne luut tekee siitä niin kivuliaan ja kun kuvakin oli niin iso, niin se turvotus jälkeenpäin oli ihan suunnaton. Mun nilkka oli valehtelematta tuplasti isompi, mitä ennen kuvan ottoa ja esim salilla duunaaminen oli ihan mahdottomuus. Hyvä kun lenkillä pystyi käymään tän jalan kanssa. Tosin parani aika äkkiä.. Mutta mun kuva nyt oli aika iso, mikä kerralla hakattiin, että jos jotain pientä sievää perhosta olet ottamassa, niin varmasti on kivut ja turvotuskin aika minimaalisia.

No pientä sievää olis kyllä tulossa, ainakin sinnepäin :D Äärirajoja tiedossa paljon. Täytyy varmaan vaan ottaa joku purulelu sit mukaan ;)

Huomenna varaamaan aikaa... Toivottavasti saisin sen alkusyksyn puolelle.

äytyy varmaan vaan ottaa joku purulelu sit mukaan ;)
omat rystyset toimii tässä asiassa tosi hyvin. :hyvä:
kerran se vaan kirpasee!

Aevan järkky tatskahimo tällä ellillä. Isoa ja värikästä pitäisi saada joko käsivarteen tai pohkeeseen. Monta vuotta on ollut myös mielessä nakututtaa alavatsaan kaksi punaista chilipaprikaa :) Hitto kun tietäis jotain osviittaa noin 15cm x 5cm isolle värikkäälle tatskalle..

Oman kuumeen saa hillittyä, kun loppukuusta pääsee korjailemaan uusimpien kuvien väritystä vielä kertaalleen.
Sitten voikin harkita jo seuraavaa kuvaa, ellen selän sutta ole jatkamassa isommaksi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom