Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on kaksi lohikäärmettä, Punainen olkapäästä kyynärpäähän, tässä on päällä kaksi japanilaista kirjoitusmerkkiä ja musta oikealla alaselässä/kyljessä. Molemmat aika isoja siis.
Tulossa on samaan tyyliin tehty Feenix toiseen käteen ja mustalla japanilaista kalligrafiaa neljä riviä lapaluun päälle. Nämä ainakin.

Itse mietin parhaillaan jotain sellaista tatuointia, jonka saisi myös piiloon tarvittaessa. Ja minullekin tatuointi olisi itselle tärkeä, ei niinkään kehon koristukseksi.

Mä oon menossa tän kuun lopulla ottamaan ekan tatuointini. :dance: kuvio on melkein selvillä, lohikäärmetribaali lapaluiden väliin yläselkään tai oikean lapaluun kohdalle. Vähän jänskättää mutta eiköhän se siitä sitten kun pääsee sinne tuoliin istumaan.. :hyper:

Itse mietin parhaillaan jotain sellaista tatuointia, jonka saisi myös piiloon tarvittaessa. Ja minullekin tatuointi olisi itselle tärkeä, ei niinkään kehon koristukseksi.

Kuinka paljon piiloon? Melkein minkä tahansa saa normaalivaatteilla pois näkyvistä, jos ei ihan naamaan ole ottamassa. Tai kämmenselkään jos ei tykkää käyttää hanskoja kesällä :D

Esim. mulla on olkavarressa noin 10 x 20 cm kuva ja sen saa kyllä kesälläkin piiloon ilman lämpöhalvausta.

Minulla on alaselässä perhonen ja oikeassa lonkassa kaksi lumihiutaletta.

Nuo on tullut otettua, kun yksi elämänvaihe on päättynyt ja uusi alkanut.. Paljon niihin liittyypi muistoja ja merkityksiä. Paikat olen valinnut sillä perusteella, etteivät näy, muuten kuin vähäisellä vaatetuksella.

Oikean lavan päällä tribaalina leijona ja aurinko (minä ja mun taivaankappale), vasemmassa reidessä iso uljas pantteri, nimeltänsä Jorma (olen ihaillut mustan pantterin ulkonäköä koko pienen ikäni), alaselässä sydän siivillä (liittyy mun sielunelämään...) ja viimeisin, muttei vähäisin: oikeassa sääressä miun tyttöjen nimikirjaimet kauniisti kaiverrettuina ja kirsikankukkien ympyröiminä. Kaikillä neljällä mulle tärkeät merkitykset, enkä oo hetkeäkään katunut. Yhden pienen symbolin saatan vielä ottaa, mut sit saa riittää.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=AM0N&image_id=58740294&album_id=774007
Se on se missä on mimmi stringit päällä ja mahas ruusuja + lintu. Ja täs toinen vanha:
tattoo2-1.jpg

Hiphei.
Nilkassa ruusutribaali.
Vatsassa oman mustan kissani hahmo.
Yläselässä ruusukuvio köynnöstä alas ja sivuille ja nyt tuoreeltaan jatkettu köynnöksillä yli olkapäiden :):thumbs:

Suunnittelen ottavani nyt kuluvana vuonna tatuoinnin, sellainen mahdollisimman tarkka ja taidolla tehty kasvi olisi tarkoitus hankkia. Onko teillä tietoa, miltä esimerkiksi Petri Syrjälän Art for Lifen (www.tattooart.fi) sivuilla olevat värilliset orkideat :kuola: tulevat näyttämään esim. muutaman vuoden kuluessa tatuoinnin hankkimisesta? Näyttävät kuvissa tyylillisesti juuri sellaiselta mitä olen miettinyt, arveluttaa vain miten kuva elää iholla. Myöhemmin pitää varmaan uusia värejä (?), mutta kuinkahan pitkään kuvat pysyvät kauniin tarkkoina ja kirkkaina?

Suunnittelen ottavani nyt kuluvana vuonna tatuoinnin, sellainen mahdollisimman tarkka ja taidolla tehty kasvi olisi tarkoitus hankkia. Onko teillä tietoa, miltä esimerkiksi Petri Syrjälän Art for Lifen (www.tattooart.fi) sivuilla olevat värilliset orkideat :kuola: tulevat näyttämään esim. muutaman vuoden kuluessa tatuoinnin hankkimisesta? Näyttävät kuvissa tyylillisesti juuri sellaiselta mitä olen miettinyt, arveluttaa vain miten kuva elää iholla. Myöhemmin pitää varmaan uusia värejä (?), mutta kuinkahan pitkään kuvat pysyvät kauniin tarkkoina ja kirkkaina?
Tuolla oli niin helvetisti kuvia että en jaksannu ees ettiä.. kun en tiiä minkä kokosta tarkotat.

Eli mitä pienempi/tarkempi niin sitä nopeemmin menee "suttuseks". Mutta siis taidolla tehty, tarpeeksi selkeä kuva säilyy kyllä useamman vuoden. Eli ei tarvii heti 2v päästä mennä uusimaan:)
Tatuointia on syytä suojata auringolta, vaikka onkin jo parantunut. Eli auringonvalo haalentaa tatuointia.

Tarkotitko sitä kuvaa, jossa on isot orkideat selässä ja tiikeri ja leijona? Kyllä noin iso, ja huomattavasti pienempikin pysyy kauan selkeänä. Kuvan kirkkaus/värin kesto sitten riippuu mm.kuinka laadukasta väriä käytetään ja miten itse tatuointia pidät. Mutta niinkuin sanoin, monta vuotta säilyy kauniina :)

Pakko vielä sanoa.. uskomatonta jälkeä jannu tekee! Siis monikaan ei tod. osaa käyttää väriä noin hyvin ja näköjään mielikuvituskin on ääretön. :rock:

Itellä on ns. Dragonfly oikeassa kädessä ( olkapäästä alaspäin ) 20cm korkee 12cm leveä. kuvasta tehty vapaakäsi versio ja muutamilla väri muutoksilla ja on aivan törkeen hieno :).

Seuraavan tatuoinnin kuva on Aasialais tyylinen tiikeri ( ei oranssia raitoja, vaan matta sininen raidoitus )
tulee olemaan about 25cm korkee ja noin 13cm leveä ja vasenpaan käsivarteen tuleepi, tuohon olkapäästä alaspäin :). Lisää on tulossa ei näitä voi olla ottamatta lisää!. Kuvia ei valitettavasti ole tällähetkellä tarjolla. Kaikille jotka menossa ottamaan ekaa tatuointia on muuten 100% :anssi: että sattuupi.

Kaikille jotka menossa ottamaan ekaa tatuointia on muuten 100% :anssi: että sattuupi.

Yksilökohtaista. Riippuu ihmisestä ja kehon paikasta johon hakataan, toisilla jotkut paikat arempia, toisilla ei.

Kaikille jotka menossa ottamaan ekaa tatuointia on muuten 100% :anssi: että sattuupi.

Koitapa ottaa kylkiluiden päälle tai jalkapöytään..takaan että tuntuu ''pikkusen'' erilaiselta kuin käsiverteen. Esim mulla niskaan ei sattunu pätkääkään kun taas kylki oli ihan kidutusta alusta loppuun. Enkä oo edes erityisen kipuherkkä.

itsellä pari pientä, tähti ranteessa ja tuollainen siipimäinen kuvio solisluun vieressä. olen itse old school-diggari, eli kaikki fiftarimeininki viehättää niin vaatteissa kuin tatsoissakin. onneksi jokaisella on oma hyvä makunsa. tatuoinnit ovat mielestäni todella kauniita, hieman kuin ikuisia koruja. onneksi nykyään naisillakin hyväksyttyjä, vaikka paikallinen kauppias ei minua kassalle korvalävistyksen ja tatuoinnin vuoksi huolinutkaan.......:eek:

Varattu aika pari kk sitten, ens kuun 4pv on tarra-aika :hyper:
Kuvaan ei liity muuta tarinaa kuin se, että haluan jotain kaunista kroppaani ;)

Esim mulla niskaan ei sattunu pätkääkään kun taas kylki oli ihan kidutusta alusta loppuun. Enkä oo edes erityisen kipuherkkä.

Kas, mulla oli just päinvastoin, eli kylkeen tatskattu ikhtys ei juurikaan kipuillut, kun taas ylös niskaan laitettiin tribaalikyyhkynen, ja prkl, että tuntui.

Koitapa ottaa kylkiluiden päälle tai jalkapöytään..takaan että tuntuu ''pikkusen'' erilaiselta kuin käsiverteen. Esim mulla niskaan ei sattunu pätkääkään kun taas kylki oli ihan kidutusta alusta loppuun. Enkä oo edes erityisen kipuherkkä.

Tuntuu kuule melko v-mäiseltä ku sitä väriä käsivarteenkin laitetaan neljättä kertaa samaan kohtaan, kyl toi tatuoiminen melkonen shokki on kuiteski hipiälle. Onneks seuraavan kerran vasta syyskuussa :) Mun mielestä on aika paskapuhetta sanoa et tatuoiminen tuntuis jotenkin kivalta, jokainen joka on yli 3h viettänyt kyseisen aktiviteetin parissa tietää kyllä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom