Tatuoinneista pari kysymystä...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
35
Elikkä kelläkäs teistä on tatuoiteja?
Missä on?
Minkä kokonen?
Onko ollut kauan?
Onko repeilly tai muuten mennyt huonoks bodauksen takia?
Jatkoitko treenausta normaalisti?

Kun itellä hirveesti tekis mieli parin vuoden sisään ottaa tatuointii olkapäähän parin vuoden sisään mutta jos se halkeilee tai muuta vastaavaa niin ei kiinnostas laittaa montasataa siihen.

Tässä pientä mallia ekasta tatskastani.. joka vielä sattuu olemaan ehkä yleisimmässä tatuoitavassa paikassa. Kyllähän se vähän venyy kun esim käsi kasvaa noin 10cm ympärysmittaa kuten tämä näyttää. Vasen kuva on siis vuodelta 1999 (16v.) jollon tatskan otin ja oikeen puoleinen otettu joskus tänä vuonna.

Liitteet

• tatskat.webp
    tatskat.webp
    13,2 KB · Katsottu: 718
Ja treenauksesta ei siis ollut ottaessa vielä tietoakaan... Joten tatska oli jo ollut aika kauan kädessä kun salilla käynti alkoi. En tiedä vaikuttaako se sitten asiaan. Kuulemma kahteen viikkoon ei tatuioitua kohtaa kannata treenata ainakaan kunnolla pumppiin, koska tatskamuste saattaa levitä ihon sisällä ja sillon se kuva menee kyllä vituralleen.

Mulla ollu vasemmassa rinnassa tribaali (noin kämmenen kokoinen alkujaan) pari vuotta ennen kuin aloin reenaa "kunnol". Sen jälkee ku tissikasvanu ni on tatskakin... eli oon saanu isomman tatskan pienel rahal, eiköstä? ;)

Tokihan se on haalistunut mut silti.. kyl siitä selvän saa. Varsinkin jos ei mitään aku ankkoja ota niin tuskin menee ihan pahan näköiseksi vaikka paisuisitkin useita senttejä. Itse olen ajatellut laajentaa tatskaa kaulalle / olkavarteen / selkään jossain vaiheessa, ja ajattelin kyllä antaa silloin treenien olla kunnes iho parantunut kunnolla.

Siit en sitten tiedä miltä näyttää jos saat kunnon raskausarven aikaiseksi tatskaa halkomaan.. :P

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom