Tatskat

Originally posted by Strathos
Sulla on varmaan myös farmari-Volvo ja koira :rolleyes:

Ei, kun sinä et nyt ymmärrä.

Koska minulle ainoa mahdollinen motiivi ottaa tatuointeja on itsetehostus, niin se on myös ainoa mahdollinen motiivi kaikille muille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: joopa...

Originally posted by Pumba
Tähän varmaan lisätään 2,3 lasta,vaimo,kultainen noutaja,
volvo ja omakotitalo.

Tämä on vissiin Trainspottingin perua? Onkohan tuollaista hypoteettista kombinaatiota olemassakaan. Minusta tällaisten asioiden pilkkaaminen on justiin niin ylimielistä kuin voisi odottaakin suomalaisilta edit: ja muun maalaisilta pullamössöiltä (huom. en tarkoita kirjoittajaa)

Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:
No joo, mielipideasioita, sano. Jokainen tekee omalle kropalleen mitä haluaa, ei siinä mitään.

Väsynyttä juttua Rico, mene nukkumaan.

...Mitään tatskoja.
Joskus olen jotain tatulointi lehtiä plärännyt taiteen takia. Kuvat sinänsä ovat usein hienoja. Ajatus kuvasta omassa kehossa ei tunnu ollenkaan luontevalta - ehkä sama fiilis tulisi jos ripustaisi taulun kaulaan. Että pidä sitä nyt siinä ja jos haluat ottaa pois maksaa biljardin.

Ei siis ole minun juttu.

Multa löytyy oikeasta kyynärvarresta siskoni taiteilema tribaali-sisilisko joka vinossa asennossa kiipeämässä kättä pitkin. Kaunis, komea, tyylikäs. Olen todella tyytyväinen, tuo jo pari vuotta tuossa ollut. Lisää tekisi mieli, jossain vaiheessa oli tarkoitus isoja tribaaleita ottaa, mutta ei (onneksi?) tullut otettua. Jotkin tribaaliliekit kiehtoisivat kovasti.

Jotka pilkkaa tatuointeja, elää luultavasti kuvassa että tatuointi on jokin linnakundin selän kokonen olen-kova-äijä-kuva. Tai sitten itsellä ei ole kanttia / kivunsietokykyä ottaa ja sitten surkutellaan. Argh!

Mielestäni todella hienoja, kun niitä on kohtuudella.

Jep!
Itellekkin pitäis tatska hakata olkapäähän.
Ongelmana on vaan kun en oikein tiiä minkä siihen hakkais.
Ajattelin aluksi horoskooppiani(härkää) mut en sit tiiä .
Jos jollain on jotain linkkii hyviin tatskakuviin, niin laittakaa tänne.

Originally posted by TommyGun

Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös. Naisten pillulävärit myös ihmetyttävät ---> kuinka moni on nähnyt kävelykadun terassilla neitosen esittelevän häppäreissään kiiltelevää korua ? :evil:

Hohooo! Man you're killing me!! :lol2:

Että voikin käsitykset olla kummalliset... Eiköhän se itseään varten oteta, usein muistuttaa jostain elämäntilanteesta, joskus muuten vain niin hieno että sen _tahtoo_ olevan siinä _aina_. Itselläni jälkimmäinen. Harvoinpa tuota tatskaa oikein näytellään, on tosin näkyvässä paikassa ja hyvä niin. Et sinäkään varmaan osta hienon näköistä paitaa, ja pidä sitä päälläsi nurinperin..

Ja kun noissa pilluläväreissä on kenties muutakin merkitystä kuin näytellä terassilla (WTF? =), lisää tuntoja, elämyksiä makuuhuoneeseen...? Ei sillä, en itsekään alapään läväreistä tai läväreistä muutenkaan kovin pidä. Tietyissä paikoissa hienoja.

Tatskoja löytyy

Jep jep!!

Myös tällasella "paapalla" löytyy tatskoja, ennen olin aina jyrkästi vastaan, sitten vaimon kans pari vuotta ajatustyötä, että mikä se vois olla aihe jos ottais tatskan ja löytyhän se; lastenin nimet!!

Tatuoija oli samaa mieltä kun ekaa menin ottaan n. 7 vuotta sitten; lapset sulla pysyy aina, vaimo voi vaihtua...nyt on lapsia 4 kpl ja lasten nimiä "suojelee" kolibri tatska ympärille kietoutuneena ja vaimokin on toki sama mutta hänen niemään ei ihosta löydy....vielä...

Tatskaa kannattaa harkita ja suunnitella ajan kans, jos saan yhtään sivusta neuvoa, hetken mielijohteesta olen nähnyt niitä kännissä teetettävän raflassa (olen sivutoiminen poke) ja katumus on toisinaan syvä. Mutta ehdottomasti kannatan tatskan ottoa, ne ovat hienoja ja erittäin eroottisia...ja mulla on farmari Volvo (poikkeus vahvistaa säännön?):thumbs:

Itsellä on suomileijona rinnassa, sydämen päällä.
merkitys tälle, hiljainen kunnianosoitus niille jotka sodissa olivat,
he osoittivat että jokamiehen sisältä löytyy suomileijona.
samoin hiljainen lupaus että jos tätä maata joskus sota uhkaa, henkeni sen puolesta annan. Jos tämä on sinun mielestä lapsellista, en suoraan sanoen välitä paskan vertaa. :whip:

Aihetta sivuten.

Tästä on nyt tullut uusi muoti-ilmiö nuorille kavereille tästä isänmaa- ja sotaveteraaniaiheesta.
Varmaan Halme on omalta osaltaan edistänyt tätä muoti-ilmiötä.

80- luvulla oli nuorisolla kova jenkki buumi ja jokainen oli niin Top Gunia siilitukissaan että alta pois, silloin oli vanhanaikaista puhua sotaveteraaneista.

No, saa nähdä mikä tulee seuraavaksi.

Joo ei siinä mitään jos on isänmaallinen, mutta kyse on jo nyt jostain suuremmasta, eli muodista.

Itsellä on suomileijona rinnassa, sydämen päällä.
merkitys tälle, hiljainen kunnianosoitus niille jotka sodissa olivat,
he osoittivat että jokamiehen sisältä löytyy suomileijona.
samoin hiljainen lupaus että jos tätä maata joskus sota uhkaa, henkeni sen puolesta annan.

Toi on kyllä hienoa, jonkun tuollaisen voisin itsekin kuvitella joskus ottavani. mikään tribaali yms. ei kyllä tulisi kyseseen. Jos haluan näyttää "coolilta" menen ostamaan vaatteet H&M:ltä, pääsee halvemmalla ja voi muodin muuttuessa ostaa uudet. :kippis1:

Re: Re: joopa...

Originally posted by kilkkinen
Toi on kyllä hienoa, jonkun tuollaisen voisin itsekin kuvitella joskus ottavani. mikään tribaali yms. ei kyllä tulisi kyseseen. Jos haluan näyttää "coolilta" menen ostamaan vaatteet H&M:ltä, pääsee halvemmalla ja voi muodin muuttuessa ostaa uudet. :kippis1:

Jokaisella oma makunsa ja Pumba varmaan ihan aidosti tuon takia tuon ottanut, mutta mulla taas periaatteena että tatuointi ei ole mukava jos se on monella muullakin, kuin joku muoti-ilmiö kuten roikkuvat housut, jokaisella jannulla suomileijona olkapäässä. Siksipä itselläni onkin sukulaisen piirtämä tribaali-lisko.

Jos tribaalilla tarkoitat liekkejä tms. niin nekin mun mielestä hienoja jotkut, vaan ei kaikki. Ne on tosiaan aika muoti-ilmiö! Mutta tribaali ei ole sama asia kuin liekit, muistakaapa se. :)

P.S. H&M:ltä nyt viimeiseksi löydät mitään "coolia". :lol2:

Originally posted by D.W.A.M
...Mitään tatskoja.
Ajatus kuvasta omassa kehossa ei tunnu ollenkaan luontevalta - ehkä sama fiilis tulisi jos ripustaisi taulun kaulaan. Että pidä sitä nyt siinä ja jos haluat ottaa pois maksaa biljardin.

Ei siis ole minun juttu.

Itselleni oma tatuointini on niin tiiviisti osa "minuutta", että sen poistamista vertaisin vaikkapa vasemman jalan amputointiin. Tuskin siis tarvitsee murehtia menetettyä biljardia... ;)

Originally posted by Kalmiron
Itselleni oma tatuointini on niin tiiviisti osa "minuutta", että sen poistamista vertaisin vaikkapa vasemman jalan amputointiin.

Epäilemättä. Veikkaan kuitenkin, että tosi paikan tullen kävelisit edelleen kahdella jalalla. Se tatuointi on kuitenkin vain väriä ihossa.

Originally posted by Nat_Ural
Epäilemättä. Veikkaan kuitenkin, että tosi paikan tullen kävelisit edelleen kahdella jalalla. Se tatuointi on kuitenkin vain väriä ihossa.

Niin, se suuri mahdollisuus vaanii joka päivä, joudun ehkä jo huomenna päättämään, luovunko täpistäni vaiko koivesta. Erittäin todennäköistä, eli hyvä pointti! :thumbs:

Mutta toisaalta, jalka on kuitenkin vain luuta ja lihaa! :D

Originally posted by Kalmiron
Itselleni oma tatuointini on niin tiiviisti osa "minuutta", että sen poistamista vertaisin vaikkapa vasemman jalan amputointiin. Tuskin siis tarvitsee murehtia menetettyä biljardia... ;)

Tatuointien hieno puoli tosiaan on se, että niistä tulee osa sinua. Mutta en oikein usko, että tuota hommaa voi täysin käsittää henkilö, joka ei ole kokenut sitä.

Minä taas en todellakaan voisi kuvitella ottavani tatuointia, joka on ns. oikea kuva. En ikinä voisi sulautua sellaisen kuvan kanssa.

Sen sijaan joku abstrakti kuva, joka sopii ympäristöönsä niin hyvin, että se näyttää kasvavan henkilön sisältä, on todella upea. Hyvin tehdyt, suunnitellut ja isot, tribaalit ovat juuri tästä syystä kauniita: muodoiltaan orgaanisia ja näyttävät kasvavan kantajansa kehossa/kehosta.

Originally posted by Nat_Ural

Tietenkin, ja vastauksen sinä tiesit jo kysyessäsi.

Mutta siinä olet väärässä, että tatuointi on vain väriä ihossa. Yhtä väärässä, kuin jos väittäisit kirjojen olevan vain peräkkäin aseteltuja sanoja.

Originally posted by igf1bp3
Mutta siinä olet väärässä, että tatuointi on vain väriä ihossa. Yhtä väärässä, kuin jos väittäisit kirjojen olevan vain peräkkäin aseteltuja sanoja.

Ja sanat ovat peräkkäin aseteltuja kirjaimia. Niinhän se on. En tietenkään yritä väittää ettei tatuoinnilla voisi olla kantajalleen poliittista, uskonnollista tai jotain muuta merkitystä. Joidenkin mielestä ne ehkä vain ovat hienoja. Selvä juttu, miksi en malttanut olla alun perinkin hiljaa?

Siksi että tuo amputointivertaus oli järkyttävä kaikessa karmeudessaan :) Ihmisen raaja, joka kytkeytyy hermostoltaan ja verenkierroltaan suoraan aivoihin ollen hyvinkin kiinteä osa ihmisen "minuutta", on täysin eri juttu kuin se väriläiskä (tatuointi). Ehkäpä Francis Dolarhydelle se tatuointi oli kaikkein tärkein, mutta silti se oli vain väriä :)

Vielä ei ole kuvia kehossa, mutta armeijan jälkeen olisi mahdollisesti tarkoitus ottaa aurinko (hieman tribaalityylinen) vasempaan rintaan. Joutuuko muuten noita tatuointeja hoitamaan muuten kuin sen ns. alkuhoidon? Pitääkö käydä lisäämässä väriä tms. jossain vaiheessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom