Originally posted by Andy_T
Tuossa on tuo mun piirtämä. Aiheeltaan ei kovinkaan ainutlaatuinen mutta yksityiskohtiin olen todella tyytyväinen.
Aika tyylikäs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Andy_T
Tuossa on tuo mun piirtämä. Aiheeltaan ei kovinkaan ainutlaatuinen mutta yksityiskohtiin olen todella tyytyväinen.
Originally posted by Kipi I
Turha niitä lihaksia on tatskoilla peittää
Originally posted by boyracer
Siisti!
Pitäis varmaan kohta alkaa tekemään peliliikkeitä sen tatskan hommaamiseksi, eikös sitä pidä jonkin aikaa suojella auringonvalolta jota tänä kesänä varmasti riittää.
Originally posted by ultravega1280
Tässä taitaa olla aika persoonallinen kuva. Jos alkaa kaduttaa, niin saksilla vaan poikki!:lol2:
http://www.intense-training.com/forums/attachment.php3?postid=9344 [/B][/QUOTE] Ketä anto luvan...a :blow: ihan vaan mielenkiinnosta :confused:
Tatskoja on monta, mutta kenties näkyvin niistä on toi risti keskellä otsaa
Originally posted by tarkemo
Itse harkitsin tatuoinnin hankkimista joskus 15 vuotta sitten kun se oli suht harvinasita.
Nyt on joka jampalla se iänikuinen tripaali köynnöys kiertämässä käsivartta ja muijilla on joku vitun perhonen perseessä - Ei muuten kiihota yhtään, jos sitä olette sillä hakeneet.
Nyt en varmaan hanki tatskaa kun joka klovnilla on se - Nyt on asiat toisinpäin kuin 15 vuotta sitten, nyt on erilainen se jolla EI ole tatskaa.
Mitenkäs sitten räkätappi nenään - AARRGH, annetaan olla.
Ainoa oikea lävistys on ohimosta ohimolle. Joka ei muuten sopisi minulle.
Originally posted by Rico
En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:
Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:
No joo, mielipideasioita, sano. Jokainen tekee omalle kropalleen mitä haluaa, ei siinä mitään.
Originally posted by Ripe
Tässä esimerkki...jos nyt saan tähän liitettyä tämä kuvan.