Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siisti! :eek:

Pitäis varmaan kohta alkaa tekemään peliliikkeitä sen tatskan hommaamiseksi, eikös sitä pidä jonkin aikaa suojella auringonvalolta jota tänä kesänä varmasti riittää.

Originally posted by boyracer
Siisti! :eek:

Pitäis varmaan kohta alkaa tekemään peliliikkeitä sen tatskan hommaamiseksi, eikös sitä pidä jonkin aikaa suojella auringonvalolta jota tänä kesänä varmasti riittää.

1 kuukausi olisi hyvä suojella, mutta älä huoli nyt kun keli näyttää samalta kun lokakuussa niin eiköhän voi vain haaveilla rantakeileistä ennen juhannusta :curs:

Itse harkitsin tatuoinnin hankkimista joskus 15 vuotta sitten kun se oli suht harvinasita.

Nyt on joka jampalla se iänikuinen tripaali köynnöys kiertämässä käsivartta ja muijilla on joku vitun perhonen perseessä - Ei muuten kiihota yhtään, jos sitä olette sillä hakeneet.

Nyt en varmaan hanki tatskaa kun joka klovnilla on se - Nyt on asiat toisinpäin kuin 15 vuotta sitten, nyt on erilainen se jolla EI ole tatskaa.

Mitenkäs sitten räkätappi nenään - AARRGH, annetaan olla.

Ainoa oikea lävistys on ohimosta ohimolle. Joka ei muuten sopisi minulle.

Tatska!

Tatskoja on monta, mutta kenties näkyvin niistä on toi risti keskellä otsaa...:kippis1:

Tatskoja on monta, mutta kenties näkyvin niistä on toi risti keskellä otsaa

tai risti väärinpäin poltettuna otsaan

Originally posted by tarkemo
Itse harkitsin tatuoinnin hankkimista joskus 15 vuotta sitten kun se oli suht harvinasita.

Nyt on joka jampalla se iänikuinen tripaali köynnöys kiertämässä käsivartta ja muijilla on joku vitun perhonen perseessä - Ei muuten kiihota yhtään, jos sitä olette sillä hakeneet.

Nyt en varmaan hanki tatskaa kun joka klovnilla on se - Nyt on asiat toisinpäin kuin 15 vuotta sitten, nyt on erilainen se jolla EI ole tatskaa.

Mitenkäs sitten räkätappi nenään - AARRGH, annetaan olla.

Ainoa oikea lävistys on ohimosta ohimolle. Joka ei muuten sopisi minulle.

veit jalat suustani.

jep. tatuointeja ja lävistyksiä alkaa olla jo melkein joka toisella vastaantulijalla. ei niissä oo enää oikein mitään hohtoa, kun joku diplomi-insinööri tatuoi pääkallolohikäärmeen olkavarteensa. joskus vanhoina kunnon aikoja tatuointeja ei suomessakaan löytynyt juuri muilta kuin merimiehiltä tai linnakundeilta. mutta maailma muuttuu esko.

Mulla on kaksi tatskaa. toinen oikeassa käsivarressa: viivakoodi jossa sytymäaika, ja vasemmassa okapäässä/ käsivarressa iso itse suunniteltu tribaali. Molemmilla on tarinansa ja yksilöllinen merkityksensä, viitaten siihen että kaikilla on nykyään tatuointi. Tarinoita en kuitenkaan ala tässä käymään läpi.

Mä en ymmärrä tota että ei voi ottaa tatuointia sen takia kun monilla muillakin on nykyään semmonen. Mitä se siihen asiaan vaikuttaa jos muillakin on tatuointeja? Ja miksei diplomi-insinöörillä vois olla pääkallotatskaa?

Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:
No joo, mielipideasioita, sano. Jokainen tekee omalle kropalleen mitä haluaa, ei siinä mitään.

Originally posted by Rico
En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:

Heh... vai että oikein lapsellista. No, mun itsetunnossa ei kyllä ole ollut mitään vikaa ennen eikä jälkeen tatskanoton, enkä kyllä osaa yhdistää noita kahta asiaa mitenkään toisiinsa.

Olen joskus aikaisemminkin kertonut mielipiteeni tatuoinneista ja enkä malta olla kertomatta nytkään --- > Tatuoinnit ovat aivan perseestä ja varsinkin naisilla ne ovat tosi ruman näköiset :urjo:

Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös. Naisten pillulävärit myös ihmetyttävät ---> kuinka moni on nähnyt kävelykadun terassilla neitosen esittelevän häppäreissään kiiltelevää korua ? :evil:

Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni. Mutta toiset ovat niin herkkiä, että tarvitsevat niitä kohottaakseen itsetuntoaan.:evil:
No joo, mielipideasioita, sano. Jokainen tekee omalle kropalleen mitä haluaa, ei siinä mitään.

No, joo... musta kaikki korut ja lävistykset on ihan naisten hommia. En löydä mitään järkisyytä, miksi kaunistuisin mokomilla konsteilla. Onko jotain muuta "hyvää" syytä ottaa koru tai lävistys?

Originally posted by Ripe
Tässä esimerkki...jos nyt saan tähän liitettyä tämä kuvan.

mitäköhän joku tommonen kuvio käden ympäri kustantaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom