Tatskat

Re: Re: Re: joopa...

Originally posted by turre101
Siksipä itselläni onkin sukulaisen piirtämä tribaali-lisko.

Jos tribaalilla tarkoitat liekkejä tms. niin nekin mun mielestä hienoja jotkut, vaan ei kaikki. Ne on tosiaan aika muoti-ilmiö! Mutta tribaali ei ole sama asia kuin liekit, muistakaapa se. :)
Onhan nuo tribaali-liskot/lohikäärmeetkin aika muodissa nykyään. Samapa kai se minkä ottaa, jos itse siitä pitää. Eikö?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nat_Ural

Siksi että tuo amputointivertaus oli järkyttävä kaikessa karmeudessaan :) Ihmisen raaja, joka kytkeytyy hermostoltaan ja verenkierroltaan suoraan aivoihin ollen hyvinkin kiinteä osa ihmisen "minuutta", on täysin eri juttu kuin se väriläiskä (tatuointi). Ehkäpä Francis Dolarhydelle se tatuointi oli kaikkein tärkein, mutta silti se oli vain väriä :)

Ehkäpä vertaus ei ollut paras mahdollinen, mutta toisaalta tunnen tatuoinnin olevan enemmän osa "minuutta" kuin vasen jalkani, joka puolestaan on pelkästään osa ruumista. Suhteeni tatuointiin on toisinsanoen "henkisellä tasolla" läheisempi kuin mihinkään raajaani. ;)

Originally posted by Nat_Ural
Siksi että tuo amputointivertaus oli järkyttävä kaikessa karmeudessaan :) Ihmisen raaja, joka kytkeytyy hermostoltaan ja verenkierroltaan suoraan aivoihin ollen hyvinkin kiinteä osa ihmisen "minuutta", on täysin eri juttu kuin se väriläiskä (tatuointi). Ehkäpä Francis Dolarhydelle se tatuointi oli kaikkein tärkein, mutta silti se oli vain väriä :)

Niin se tosiaan taitaa olla, että henkilö, joka ei ole kokenut tatuoinnin kasvamista osaksi omaa kehoa ja mieltä, ei voi ymmärtää, mistä puhutaan.

Kirjathan ovat sanoja peräkkäin, ja sanat taas kirjaimia peräkkäin. Kyse olikin siitä, että kirja ei ole ainoastaan sanoja peräkkäin, ja tatuointi ei ole (ainakaan minulle) ainoastaan väriä ihon alla. Se ratkaiseva tekijä kirjan ymmärtämisessä on kyseisen kielen ymmärtäminen, muuten kirja jää kirjainsommittelun tasolle.

Siinä missä raajat kytkeytyvät fyysiseen vartaloon, niin tatuoinnit kytkeytyvät mieleen (ainakin minulla). Sen jälkeen kun olen päässyt sisustamaan kotini (vartaloni) mieleisekseni asuinpaikaksi, tunnen itseni kokonaisemmaksi ja eheämmäksi ihmiseksi. Tähän kodin mieleiseksi muuttamiseen on liittynyt lähinnä tatuonnit ja bodailu. Tunnen oloni kodikkaammaksi vartalossani.

Jos ei ole sellaista tunnetta, että omasta vartalosta puuttuu jotain, niin miksipä sitä sinne mennä lisäämään. Minun vartalostani on puuttunut, ja puuttuu vielä.

Mieti sellaista asiaa, että tatuoisit koko naamasi. Se, mitä se vaikuttaa ihmisten ensireaktioihin sinua kohtaan on todella radikaalia. Vaikkakin "asialliset" tatuoinnit ovat nykyään melko arvoneutraaleja, niin kyllä hc tatuoinnit herättävät ihmisissä todella paljon ennakkoluuloja ja varautuneisuutta.

Ajattele sitä koko oman identiteetin ja mielen tutkiskelua, kun valmistaudut tatuoimaan koko naamasi. Ja ajattele sitä aikaa, kun et enää koe tatuoidun naamasi olevan joku irrallinen osa, tai kuva, vaan osa sinua. Osa sinun vartaloasi, pysyvästi.

Tuo koko prosessi siitä, kun päätät ottaa jonkun tietyn (hc) tatuoinnin, ja siihen, kun se on kasvanut sinuun henkisesti kiinni, on niin mieletön tutkimusmatka omaan mieleen ja identiteettiin, että ei paremmasta väliä.

Originally posted by lazki
Joutuuko muuten noita tatuointeja hoitamaan muuten kuin sen ns. alkuhoidon? Pitääkö käydä lisäämässä väriä tms. jossain vaiheessa?

Riippuu paljon ihotyypistä, joutuuko myöhemmin fiksaamaan. Saattaa joutua, tai sitten ei, mutta se kuuluu kyllä hintaan kaikissa tietämissäni paikoissa.

Auringonpaiste haalistaa jonkin verran tatuointeja, eli jos haluat niiden pitävän hyvin värinsä, niin olisi aina hyvä laittaa aurinkorasvaa tatuointiin, jos menee pidemmäksi aikaa aurinkoon.

Anteeksi vaan näin alkuun, kun kyselen typeriä,
mutta mitä helvetin järkee on ottaa esimerkiksi
tribali, kiinalainen kirjain, suomileijona yhdistelmä.

tribalit on varmaan jotain neekerijuttuja 400-luvulta
kiinalainen kirjain on kiinalainen kirjainen sen ymmärtäis jos kirjoittaa vaikka englanniksi sen noodelit
leijona merkitsee ainakin joillekin isänmaallisuutta,
yhdistelmän omistajalle varmaankin muotia?

Tarkoitus ei ole vittuilla kenellekkään tuli vain näin :david: kysymys mieleen

Mulla on vihreä lohikäärme..

vasemmassa käsivarressa.. Olisi kiva saada nilkan ympäri menevä kuva.. Ei oo vaan keksinyt sopivaa aihetta vielä.

En kuitenkaan ala lätkimään erilaisia kuvia summittaisesti ympäri kroppaa, niin kuin jotkut tekee.. :rolleyes: Se ei ole kauhean hienon näköstä, jos on ihan erityylisiä kuvia vaikka 5 kpl samassa kädessä, tms.

multa löytyy pohkeesta perinteinen lohikäärme, jonka taustalla on tribaali. tekemiseen meni 14 tuntia, josta voitte päätellä, että kuva on iso...

Originally posted by Riibond
jonka taustalla on tribaali. tekemiseen meni 14 tuntia, josta voitte päätellä, että kuva on iso...

Jos saa tehtyä oikeasti ison kuvan 14:ssä tunnissa, ja siinä on vielä detaljeja (lohikäärme), niin on aika taitava tatuoija.

Mulla esim. ei selässä (tehtiin kerralla) ole kuin yksi kämmenen kokoinen osa, joka on muuta, kuin mustaa viivaa, ja siihenkin meni kokonaisuudessaan jo ~20 tuntia (ilman fiksailuja).

Originally posted by Aku-A
Anteeksi vaan näin alkuun, kun kyselen typeriä,
mutta mitä helvetin järkee on ottaa esimerkiksi
tribali, kiinalainen kirjain, suomileijona yhdistelmä.

Oikein hyvä pointti A.Ankka. Olen usein kummastellut samaa asiaa. Tuohan on lähes sama kuin pitäisi yllä neonväristä tuulipuvuntakkia ja nahkahousuja. :down:

Originally posted by jackass82
joo kävin tänään ottamassa suomi leijona tatskan olkapäähän/käsivarteen.ens viikolla ottamaan toiseen käteen sepulturan tribali kuvioinen s-kirjan olkapäästä kyynärpäähän.onko täällä monella tatska?
Mullakin kertyny 7 kuvaa ja voi kypärä mikä polte mennä hakkauttaan lisää läikkiä:D täytää se mennä joku päivä taas kunhan suunnittelee taas jotain omaa tsydeemiä...himo niihin tulee PRK:thumbs:

"Jos saa tehtyä oikeasti ison kuvan 14:ssä tunnissa, ja siinä on vielä detaljeja (lohikäärme), niin on aika taitava tatuoija."
-
mä nyt lähinnä tarkoitin, että kuva ei oo ihan hiirenpaskan kokoinen. semmonen n.30x15cm. siinä on värit ja paljon yksityiskohtia, tosin se ei ole viel ihan valmis, et siihen menee viel pari tuntia!

Tatuointi

Jaa-a ettikääpäs kuvia hemmosta kuin Martin Holm , oli äijällä niin tajuttoman tyylikäs tatuointi kun kattelin yhden K-1-clipin (2002 reservefight Martin Holm vs Michael McDonald).

http://www.k-1gp.net/fighter/martin_holm.htm (näkyy huonosti)
http://www.fujitv.co.jp/jp/koko/photo/martin.jpg

Hakekaa clippi dc:llä niin näkyy paremmin.

Itte en ottas tatuointia ellei todella reippaasti maksettaisi joten en kovin hevillä lämpene niille mutta oli kyllä mahtavan näkönen.

Re: Tatuointi

Originally posted by AG+
Jaa-a ettikääpäs kuvia hemmosta kuin Martin Holm , oli äijällä niin tajuttoman tyylikäs tatuointi kun kattelin yhden K-1-clipin (2002 reservefight Martin Holm vs Michael McDonald).

http://www.k-1gp.net/fighter/martin_holm.htm (näkyy huonosti)
http://www.fujitv.co.jp/jp/koko/photo/martin.jpg

Hakekaa clippi dc:llä niin näkyy paremmin.

Itte en ottas tatuointia ellei todella reippaasti maksettaisi joten en kovin hevillä lämpene niille mutta oli kyllä mahtavan näkönen.

Voi juma että on ruman näköinen töherrys, ajatelkaa että tuokin jätkä joutuu tuota suttua katseleen peilistä vuodesta toiseen :itku:

Re: Re: Tatuointi

Originally posted by TommyGun
Voi juma että on ruman näköinen töherrys, ajatelkaa että tuokin jätkä joutuu tuota suttua katseleen peilistä vuodesta toiseen :itku:

Samaa mieltä (Martin Holmin kuvasta).

Itse asiassa kattelin samaa jo, kun hän oli Helsingissä ottelemassa muay thaissa joitakin vuosia sitten. Hänen kuvansa oli outo yhdistelmä hyviä ilmaisuvälineitä ja suorastaan pelottavan hengetöntä ja sielutonta lopputulosta.

Pohkeessa on sellanen tulessa oleva verinen tikari, mikä sitten on lävistänyt skorppioonin! :kuola:

Mutta aikeissa on viellä ottaa paljon lisää :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom