Tatskat

PRKL tuli sit 2x ja sitä linkkiä ei tullu mukaa. Mutta tarkotin sitä Ripen linkkiä 5:llä sivulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by TommyGun
Olen joskus aikaisemminkin kertonut mielipiteeni tatuoinneista ja enkä malta olla kertomatta nytkään --- > Tatuoinnit ovat aivan perseestä ja varsinkin naisilla ne ovat tosi ruman näköiset :urjo:

Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös. Naisten pillulävärit myös ihmetyttävät ---> kuinka moni on nähnyt kävelykadun terassilla neitosen esittelevän häppäreissään kiiltelevää korua ? :evil:

Onpas hauskaa yleistystä... :lol2: Eipäs ole tullut omaa tatuointia esiteltyä tarkoituksella, itseasiassa edes moni omista tuttavista ei tiedä koko kuvasta vaikka se on niskassa. IMO tatuointi otetaan ennen kaikkea itseä varten, se on osa minua enkä siitä ikikuuna päivänä luopuisi!

Ja ei, en todellakaan ole nähnyt kenenkään esittelevän alapääkorujaan terassilla. Minkäslaisilla terasseilla Tommy sitten mahtanee liikkua?:D

Originally posted by Jep
mitäköhän joku tommonen kuvio käden ympäri kustantaa?

Käyn tänään kysymässä ja mahd. pian tekemässä. Kerron sitten, eiköhän se lähde tuosta +100 Eur ylöspäin.

Käyn tänään kysymässä ja mahd. pian tekemässä. Kerron sitten, eiköhän se lähde tuosta +100 Eur ylöspäin.

Siin on tietty metrihinta... No, tulee ainakin mulle halvaksi! :D

Originally posted by Kalmiron
Heh... vai että oikein lapsellista. No, mun itsetunnossa ei kyllä ole ollut mitään vikaa ennen eikä jälkeen tatskanoton, enkä kyllä osaa yhdistää noita kahta asiaa mitenkään toisiinsa.

täysin samaa mieltä..ite olen aatellut ottaa tatskan sitten kun olen joskus iso..:D ja onhan se aika leuhka jos on iso hanska..tai sit olkapäähän heittää tatskan niin onhan se komeen näköinen..tai niskaan..:whip:

Originally posted by Jep
mitäköhän joku tommonen kuvio käden ympäri kustantaa?

Jees eli n. 120-130 Eur tulee hinnaksi. Vaihtelee toki paikoittain ja kuvan mukaan mutta tämän verran tästä.

Originally posted by TommyGun
Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös.

Tämän olen myös minä huomannut. Intissä oli tämmösiä tyyppejä, yks nainenkin, joiden piti aina kääriä niitä t-paidan hihoja ylös. Eihän ne tahdo mitenkään ylhäällä pysyä ja homma näyttää tosi typerältä kun tyypit tuhraa niitten hihojen kanssa jatkuvasti ja on olevinaan niin kovia :lol2:

Noin voi olla joskus, mä olen myös törmännyt.
Mut mites jos sul on harkittu pääkallolohikäärmepillun kuva
tatuoituna.
Ei se nyt meinaa jos on kuvia niin ollaan tulossa linnasta.
Ehkäpä kyseinen henkilö on halunnut sen kuvan.
Ei niistä tarvi pitää, kukaan muu kuin henkilö itse.
:kippis1:

Synttärilahja

Kävin tänään ottamassa synttärilahjani, köynnöksen alaselkään. Mulla on ennestään linnun kuva takaolkapäässä, otettu 11 vuotta sitten. Silloin se ei muistaakseni sattunut juuri yhtään, mutta nyt kyllä sattui niin s***sti. Ärisin ja murisin kuin vihainen koira koko ajan, on siinä ollut tatuoijalla hauskaa :evil: Kurkku on vähän karheana nyt...
Perkele, on tässä synnytyksestäkin selvitty, ajattelin, ja purin hammasta :curs:
Ehkä sitä taas 10 vuoden päästä innostuu ottamaan jonkun kuvan kun täyttää 40. Tämä kyllä riitti vähäksi aikaa...

Originally posted by J.Jake
"Nowadays,be original. Don`t have one"

Samalla logiikalla voisi sanoa, että älä hanki Ferraria, koska monilla on joku auto.

Itse en ainakaan todellakaan rinnasta biletribaaleja ja kunnon isoja, hyvin suunniteltuja, projekteja.

Musta tatskan omistajan pitäis olla jotenkin kova ja sitä ei kaikki ole... itse en i.k.i.n.ä. tule laittamaan tatskaa...mitä tästä voi siis päätellä :D

Oottekos muuten panneet merkille MTV:llä sen yhden videon (siinä on lopussa jotakin hemmetin punaisia lentskareita) missä tosi huonosti laulavalla tyypillä on oikein näkyvät tatskat kaulassa... voi hemmetti jos ne on oikeat niin kyllä on tyypillä kestämistä myöhemmin!

Originally posted by Andy_T
Koskaan en ottaisi jonkun muun tekemää kuvaa.

Miksi tuo on niin suuri asia? Miksi ei käyttää hyväkseen tatuoijan vuosien kokemusta tatuointien piirtämisestä? Ei se tarkoita sitä, että jos et ole itse fyysisesti söhertänyt kuvaasi, niin se on suoraan joku kirjan template-biletribaali.

Tatuointien piirtäminen ei todellakaan ole sama asia, kuin yleensä piirtäminen. Jotkut värit ei toimi joidenkin toisten kanssa. Useimmiten pieniin kuviin yritetään tunkea liikaa detaljia, joka ei erotu kunnolla ja näyttää vain epämääräiseltä. Kuvan tummuus, eli iho/väri -suhde... Noi asiat nyt ekana
tulee mieleen, mutta varmasti niitä on
muitakin.

Itse olen tehnyt niin, että istun tuntikaupalla tatuoijan kanssa ja kuva hierotaan yhdessä valmiiksi. Artisti ensin kysyy millasta stailia ja peruspiirteitä sä haluat, ja sitten hän piirtää ja oman kokemuksensa pohjalta ehdottaa joidenkin asioiden poistamista. Sinä kerrot kuvasta kohtia/asioita, jotka eivät tyydytä sinua, ja hän korjaa niitä, kunnes ne ovat mielestäsi hyviä.

Nimenomaan toimiva ja avoin tatuoija/asiakas -suhde on ensiarvoisen tärkeä tatuoinnin onnistumiseen IMO.

Minä en ainakaan luota niin täysin omaan (olemattomaan) tatuointien suunnittelutaitooni, että rupeisin pistämään jotain mahdollisesti täysin kauhean näköistä viritystä ihoni alle pysyvästi.

Kerran tatuointipenkissä ollessani artisti kertoi mulle, että kaikkein pahimpia on ne jengit, jotka on itse piirtäneet kuvansa, eikä hyväksy mitään muutosehdotuksia niihin. Sanoi useamman kerran kiistelleensä vähän aikaa asiakkaan kanssa asiakkaan itse suunnittelemasta kuvasta, ja lopuksi suostuneen tekemään sen sillä ehdolla, että asiakas ei tule itkemään sitten kun lopputulos iholla onkin jotain aivan torsoa.

suunnitelmissa on, en oo viel saanu aikaseks ku oon aika :david:

offtopic: löytyykö ketään muuta kenen mielestä spriten tatska-aasialaisetsymbolit-mainos on hauska? vielki jaksaa naurattaa...

Originally posted by Dean Kuntz
missä tosi huonosti laulavalla tyypillä on oikein näkyvät tatskat kaulassa... voi hemmetti jos ne on oikeat niin kyllä on tyypillä kestämistä myöhemmin!

Öh? Onko se joku luonnonlaki, että kaikkia alkaa kaduttaa näkyviin paikkoihin tatuointien ottaminen?

Nimim. katumusta odotellessa.

Originally posted by Ripe
Itse en "harrasta" varsinaisesti kuvia vaan noita kaji-merkkejä. Niissä on omat merkityksensä itselleni ja harvemmin samoja merkkejä ihmiset käyttävät (jos nyt niitä toisistaan erottaisi). Eli tuo originaalisuus lienee tärkeämpää mikäli kyseessä on kuva eikä niinkään kuvio. Kärjistetysti se ankkuri siinä kyynärvarressa ei ehkä ole se uniikein vaihtoehto.

Onkos sulla Ripe tiedossa joku saitti mistä noit kaji-merkkejä vois käydä kattelee selityksineen? Ja sitten vielä sellanen kysymys, et löytyykö täältä ketään joka ois käyny kääntämässä haluamansa tekstin Japaniks jollain tulkilla tms. mitähän mahtaa maksaa, niin riippuu tietysti tekstin pituudesta, mut n.10-15 sanaa?

Itel on tällä hetkellä kaks tribaalii, toisessa olkavarressa ja toisessa kädes menee olkavarren ympäri hauiksen huipun kohdalta ja se on oma piirros. Lisää tulee.

Originally posted by Fedor
Onkos sulla Ripe tiedossa joku saitti mistä noit kaji-merkkejä vois käydä kattelee selityksineen?

Tuossa jotain saitteja mitä käytin avuksi omia etsiessä:

http://www.kanjisite.com/
http://japanese.about.com/bltattoo.htm
http://www.thejapanesepage2.com/kanji/level2.htm
http://www.thejapanesepage2.com/kanji/dictionary.htm
http://www.csse.monash.edu.au/~jwb/wwwjdic.html
http://www.linear.mv.com/cgi-bin/j-e/jis/dict

Ongelmaksi muodostui itselläni saada kunnoliset mallit noista kirjaimista kun itse teksti oli pitkään jo tiedossa japanin kielisenä. Homma meni siihen, että otin kirjaimen sieltä ja toisen täältä (hiraganan ja kanjin sekoitus). Näitä kirjaimia sitten muokattiin tatuoijalla tyyliin sopivaksi.

Tarkkana kannattaa olla tekstin kanssa ja perehtyä siihenkin löytyykö kielestä niitä tiettyjä sanoja samalla merkityksellä. Karkea esimerkki on länsimainen sana Girl Power jota ei löydy japaninkielestä. Tuloksena on kaksi kanji-merkkiä "girl" ja "power" joka ei tarkoita yhtää mitään. Helpommalla olisi päässyt varmaan kääntäjän kanssa, tiedä sitten hintaa :thumbs:

edit: on tullut tuolle Spriten mainokselle monesti naurettua. Ikävä kyllä jenkkilässä tuo on ihan totta.

Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni.

Sulla on varmaan myös farmari-Volvo ja koira :rolleyes:

Suur kiitokset Ripe! :worship:

Joo oon tietoinen niistä merkityksistä kun niitä yrittää yhdistellä. Sen takia varmaan tarttee turvautua siihen kääntäjään tai ainakin kysästä hintaa.

joopa...

En jaksa ruveta quoteen nuita pätkiä mutta otetaanpa kantaa pariin asiaan.

Lapsellista itsetunnon kohotusta? (siis tatuoinnit)

Onko tosiaan joku edelleenkin näin ahdasmielinen ja kapeakatseinen? ei ole todellista? Toisaalta jos lähdetään samalle linjalle...

Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni.

Tähän varmaan lisätään 2,3 lasta,vaimo,kultainen noutaja,
volvo ja omakotitalo.
Papereilta olet varmaan diplomi insinööri?
Ahdasmielistä...todellakin...

Toisille tatuiointi saattaa merkitä jotain. Annetaan nyt vaikka esimerkki ja tehdään tämä sinulle helpoksi....

Itsellä on suomileijona rinnassa, sydämen päällä.
merkitys tälle, hiljainen kunnianosoitus niille jotka sodissa olivat,
he osoittivat että jokamiehen sisältä löytyy suomileijona.
samoin hiljainen lupaus että jos tätä maata joskus sota uhkaa, henkeni sen puolesta annan. Jos tämä on sinun mielestä lapsellista, en suoraan sanoen välitä paskan vertaa. :whip:

Jokainen tehköön omalle keholleen mitä haluaa, sitä on turha kenenkään sanoa lapselliseksi,turhamaisuudeksi or what ever.
Jokainen huolehtikoon itsestään.... :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom