Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by TommyGun
Olen joskus aikaisemminkin kertonut mielipiteeni tatuoinneista ja enkä malta olla kertomatta nytkään --- > Tatuoinnit ovat aivan perseestä ja varsinkin naisilla ne ovat tosi ruman näköiset :urjo:
Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös. Naisten pillulävärit myös ihmetyttävät ---> kuinka moni on nähnyt kävelykadun terassilla neitosen esittelevän häppäreissään kiiltelevää korua ? :evil:
Originally posted by Jep
mitäköhän joku tommonen kuvio käden ympäri kustantaa?
Käyn tänään kysymässä ja mahd. pian tekemässä. Kerron sitten, eiköhän se lähde tuosta +100 Eur ylöspäin.
Originally posted by Kalmiron
Heh... vai että oikein lapsellista. No, mun itsetunnossa ei kyllä ole ollut mitään vikaa ennen eikä jälkeen tatskanoton, enkä kyllä osaa yhdistää noita kahta asiaa mitenkään toisiinsa.
Originally posted by Jep
mitäköhän joku tommonen kuvio käden ympäri kustantaa?
Originally posted by TommyGun
Tatuoinnit ja lävistykset otetaan näyttämistä varten ja siksi monesti näkee hieman koomisia esityksiä kun se olkapäässä oleva lohikäärme täytyy saada näkyviin paikassa kuin paikassa T-paidan hihaa käärimällä ylös.
Originally posted by J.Jake
"Nowadays,be original. Don`t have one"
Originally posted by Andy_T
Koskaan en ottaisi jonkun muun tekemää kuvaa.
Originally posted by Dean Kuntz
missä tosi huonosti laulavalla tyypillä on oikein näkyvät tatskat kaulassa... voi hemmetti jos ne on oikeat niin kyllä on tyypillä kestämistä myöhemmin!
Originally posted by Ripe
Itse en "harrasta" varsinaisesti kuvia vaan noita kaji-merkkejä. Niissä on omat merkityksensä itselleni ja harvemmin samoja merkkejä ihmiset käyttävät (jos nyt niitä toisistaan erottaisi). Eli tuo originaalisuus lienee tärkeämpää mikäli kyseessä on kuva eikä niinkään kuvio. Kärjistetysti se ankkuri siinä kyynärvarressa ei ehkä ole se uniikein vaihtoehto.
Originally posted by Fedor
Onkos sulla Ripe tiedossa joku saitti mistä noit kaji-merkkejä vois käydä kattelee selityksineen?
Originally posted by Rico
Olen 100% tyytyväinen itseeni ilman yhtäkään tatskaa, lävistystä tai jotain perkeleen rautasälää. Ainoa "ylimääräinen" juttu on toi vasemmassa nimettömässä oleva sormus. En tarvitse mitään lapsellisia keinoja tehostaakseni itseäni.