Tatskat

Mulla se kipu alkoi olkavarressa reilun kolmen tunnin paikkeilla lähennellä hysteriaa, siis nauroin holtittomasti vaikka sattui. Loppusilauksena luissa asti tuntuva valkoinen väri sinne tänne kuvaa kirvoitti jo jonkinlaista huutonaurua. Ja mulla oli sentään välipalaa mukana, en tiedä mitä olisi käynyt syömättä.

Kyynärpään yläpuolella ja lähellä kainaloa oli kyllä pistävämpi kokemus kuin keskellä olkavartta ja olkapään tienoilla. Seuraavaksi tulee tuohon kyynärvarren sisäpuolelle, saa nähdä mikä on vaikutus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kivusta vielä: mulla tekstinpätkä alavatsassa ja kyllähän se aika höpöö teki. Aivan keskeltä ei niin paljoa, mutta mitä enemmän sivuille mentiin niin hyvä ettei järki lähteny päästä. .

sama juttu. Tossa navan alla 8 kirjainta. Oli aika hauskaa... :)

Jos oikein muistelen ekan teko kesti reilut 4h, toinen vähän vähemmän. Eka tuli olkavarteen ja oli suhteellisen vähäkipuinen, toinen kyljen puolelle alaselkään ja oli alusta asti aivan helvettiä. Molempien teossa on pidetty pari pientä jaloittelu ja juomis taukoa, sekä olen ite syönyt vähän ettei verensokeri laske liian matalalle. Sekin vaikuttaa siihen kuinka kauan jaksaa. En kuitenkaan ite huomannut mitään eroa ennen 3h ja sen jälkeen. Ehkä sit vähän myöhemmin olis se tullut.

Kipu kuitenkin on hyvin suhteellista ja noin yleisesti me naiset kestetään pitkäkestoisempaa kipua kuin miehet. Näin oli mun tatuoija huomannut, kuten mä itsekin joissain tilanteissa. Tosin prosentuaalisesti naisten ottamat tatskat kuitenkin on pienempiä kuin miesten noin yleensä.

Tohon ranteen lähelle ja kyynertaipeen lähelle sattu ainakin aika paljon ottaa tatskaa. Keskemmällä forkkua oli ihan ok.

ei käsi oo paha paikka. ei edes ranteen lähelle tai kyynärpää.. siis puhun itestäni.

Lapaluiden pääliset oli ainakin mulla yhtä helvettiä,kun taas keskellä selkää ei tuntunut oikeastaan miltään.
on vissiin aika tapaus kohtaista,
kun taas toisilla on aivan päin vastoin..

selkä oli helvetillinen.. varsinkin olkapäitten ulkoreunat. muuten ei mikään paha.

spiderman-tat-1.jpg

Oli tuolla toisessa ketjussa, mutta pakko laittaa tänne. On ehkä PIKKUISEN magee tatska!

Huomenna ois hakattavaks mentävä kymmeneltä, osaatteko sanoa kauanko toi helahoito kestää? yheltä alkas duuni, että tekeekö tiukkaa:D Vasempaan olkapäähän olis tulossa semmonen kotkan kuva.

No se riippuu ihan kuvan koosta ja kuinka nopea tatuoijas on tekemään, sekä onko kuva jo valmis vai meneekö aikaa sitä muokatessa. Ite kuvan tekoon vois arviolta mennä tunti-alle kaks jos on joku sellainen miehen kämmenen kokoinen tai alle.
Eli voi olla että tekee tiukkaa, voi olla ettei...

Mulla on aivan järkyttävä polte ottaa uus tatska.

Kuva on jo valmiinakin, pitäis varmaan käydä näyttämässä sitä jollekin tatskaajalle, pientä viilausta se kaipaa kuitenkin, kun olen sen ihan itte väkertänyt. Ehkä tuossa kesälomalla sitten, kun on aikaa.

Pari kuvaa on siis jo ennestään, samalla tyylillä mennään tämän kolmannenkin kanssa.

Muahaha.. tosta kivusta tuli mieleeni. Selkä on valmis! Arviolta 45 tuntia ja 9 sessioo. Aika kuningas olo.

Never again!

Paitsi innostuin tatskamessuhöyryissäni aloittamaan uutta kuvaa kylkeen ja reiteen, jota tehty nyt about 10 tuntia (3 sessioo 1,5 viikossa) ja parin viikon päästä Roomaan jatkamaan.. voi vittu että ihminen voi olla tyhmä!

kuvaa?

Onko joku viime aikoina ottanu bluedragonissa kuvaa, että millä aikataululla sinne voisi päästä? Voisihan sinne huomenna soittaa kun ei pääse käymään. Polttelee lomakassa tossa sen verran, että käyttääkö kuvaan vai maksaa varausmaksu lomasta :D

Onko joku viime aikoina ottanu bluedragonissa kuvaa, että millä aikataululla sinne voisi päästä? Voisihan sinne huomenna soittaa kun ei pääse käymään. Polttelee lomakassa tossa sen verran, että käyttääkö kuvaan vai maksaa varausmaksu lomasta :D
Noin 2 vkoa sitten oli niin täyttä, ettei ainakaan Eppu edes varaa aikoja kuin vasta lomien jälkeen... Eli lienee joskus elokuussa. Vahva veikkaus, että muilla sama homma.

edit: Samuli-1 :thumbs: Aika skilli taitaa olla tuo Kantanenkin.

Olen itse kelaillu ottaa ton tapasen fisun oikeasta olkapäästä kaulaan sillai et se puree kaulasta! :hyper: Kalan sisukset olis tyyliin niin kuin tos kuvassa ja ympärille kaikkee mukavaa sälää.. :rock:

Liitteet

• 017.jpg
    017.jpg
    55,5 KB · Katsottu: 1 064
Oon viime aikoina miettiny kotkan/haukan ottamista käteen. Parilta tutulta on kuitenkin tullut palautetta, että tuollaisesta tulee heti mieleen nää white power ja vastaavat mielleyhtymät, joka ei ole ollenkaan mulla tarkoituksena. Mitäs olette mieltä? Edustaako haukka/kotka levitetyin siivin pelkästään näitä ihanteita. Mulla ei muuta syytä tuon ottamiseen olisi kuin oma mieltymys tuohon

Oon viime aikoina miettiny kotkan/haukan ottamista käteen. Parilta tutulta on kuitenkin tullut palautetta, että tuollaisesta tulee heti mieleen nää white power ja vastaavat mielleyhtymät, joka ei ole ollenkaan mulla tarkoituksena. Mitäs olette mieltä? Edustaako haukka/kotka levitetyin siivin pelkästään näitä ihanteita. Mulla ei muuta syytä tuon ottamiseen olisi kuin oma mieltymys tuohon

Toisten sanomisilla ei ole vitunkaan merkitystä! Jos itse tykkäät niin anna koneen soida..:dance:

Itse kävin eilen ottamassa eräänlaisen kotkan vasempaan olkapäähän, eikä toi kyllä millään tapaa muistuta mitään natsimerkkejä, vaikka aikamoni kuullessaan "tatuoidusta kotkasta", näkemättä sitä, ajatteli heti natsimerkiksi tms. Enemmänhän se (tai yleisemmin) se ainakin jenkkilän puolella on symboloinut vapautta? Siis kotkan kuva, eikä se natsilogo.

Pistän omastani kuvaa illalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom