Tatskat

No niiin no niin..
Mutta kun puhutaan satasista niin se on monelle iso raha.
Ja toki riippuu tatuoinnista. Ei jotain pientä tribaalia saa ensikertalainenkaan tehtyä perseelleen sen jälkeen kun ääriviivat on kohdallaan.

Onhan kymppikin iso raha jos on ihan p.a., mutta onko elinikäisen tatuoinnin kohdalla kannattavaa ja kuinka fiksua säästää vaikka nyt satanen? Paljon se tekee päivää kohden loppujen lopuksi?

Mä suhtaudun tähän vähän kun noihin leikkauksiin veden toisella puolella. Ihan järjetöntä säästää, kun sijoituksen kohteena on oma vartalo.

Ja kyllä se ensikertalainen onnistuu vielä tossa vaiheessa helpostikkin mokaamaan, kysy vaikka pitkän linjan ammattilaisilta. Jo pelkän tasaisen mustan aikaan saaminen on vaikeeta. Saati sit muu värittäminen.

Ja tämähän on vain mun mielipide. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse koen myös että ostan henkilökohtaista taidetta, kun otan itselleni tatuoinnin. Kuitenkin tatuoijat ovat taiteilijoita, eikä kovinkaan monen taiteilijan teoksia halvalla saa.

Terve, pitkään sivusta seuranneena pitänee teiltä udella tietääkö kukaan Hämeenlinnan tatuoijista mitään? Kannattaako sieltä käydä kyselemässä ja mahdollisesti mistä.
Tarkotuksena olis otattaa hieman isompaa kuvaa tuohon olkaan..

Edit: Niin ja piti tuosta hintakeskustelusta sanoa, että jotenkin ei toimi tuo taiteilijoiden hinnan kilpailuttaminen.

Uutta kuvaa on mielessä. Vähän jotain tämän tyylistä, silleen että jatkuu vielä selänpuolelle kanssa:

ScreenHunter_01 Feb. 28 17.38.jpg

http://www.boristattoo.zalaszam.hu

Heittäkääpä, enemmän tatskoja harrastaneet, minulle muutama idea...

Minulla on kaksi lasta, joitten nimet alkavat O -kirjaimella. Olen miettinyt, että jokin heistä muistuttava tatska olisi tuossa sydämen kohdalla aika kiva. Kuva saisi jollain tasolla olla uniikki, mutta kun itsellä ei tuota luovaa taiteellista silmää ole, niin ehdotuksia otetaan kiitollisuudella vastaan :)

Tässä muutamia omia ajatuksia:

Ensimmäisenä kehittelin ideaa puusta, jossa kaksi pyöreää hedelmää. Puu olisi jollain tapaa ruma, mikä kuvaisi omaa epätäydellisyyttäni ihmisenä ja kaksi kaunista hedelmää olisivat tietysti täydellisiksi kokemani lapset.

Sitten ajattelin erilaisia tupla-O:n muotoisia symboleja, kuten tyyliteltyä äärettömyyden merkkiä tai kahta toisiinsa kytkeytynyttä ketjunsilmukkaa.

Nyt viimeisimpänä ajatuksena minua on kiehtonut kaksi lentoon nousevaa lintua.

Minulle siis on tärkeää, että kuvasta löytyisi jotain symboliikkaa.

Terve!

Täällä vähän samanlaista ajatusta kuin jarmotilla, mutta ei vielä ihan noin pitkällä.
Eli jos tulevaisuudessa lapsia siunaantuu perheeseen, niin haluaisin ottaa uutta kuvaa sen johdosta ja siihen liittyen.

Eli onko jollain antaa jotain betaa asiasta. Tunnetteko jonkun joka olisi toiminut kyseisessö tilanteessa samalla lailla?
Onko siis jotain asiaan liittyvää tapaa olemassa tatuoinnin osalta. Elijoku aihe/tyyli tms?
Tai esiintyykö jotain tiettyä paikkaa johon aiheeseen liittyvän kuvan ottaa?
Onko esim jossain kulttuurissa tällaista?

Aikaa varattuna myös jälleen. Selkeä suunnitelma full sleevestä.

Hyvähyvä, siitä se lähtee. Muste kaunistaa maailmaa :D Oman kuvankin jatkoa odotettu jo ihan liian pitkään. Jos vaikka seuraavan kerran jälkeen olis edes tuo puolikas valmiina. Siitä sitten alaspäin jatketaan..

Oletettavasti aivan samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin yrittäjä hoitaa saadessaan käteis maksun. Lyödään kassaan ja maksetaan verot. Eipä korttirahalla ole enemmistö vielä montaakaan vuotta maksanut.

Jos ei saa kuittia niin sitten voi alkaa ihmettelemään. Ei sillä nyt ole mitään väliä millä maksaa.

En mä oo saanu ainakaan mitään kuitteja, mutten oo paljo kysellykkään.
Kyllä ne kuvista kuitenkin on kuvat ottanu omiin kansioihin, notta löytää etsiessä...

edit: ei pitäis lukee näitä, vähän niinkuin nuuskaketju. alkaa himottaan.
No, syksyllä lisää kuitenkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom