Tatskat

Miten muuten tatuointi suhtautuu aurinkoon? Tyhmä kysymys, mutta itsellä kun ei ole vielä kokemusta tatuoinneista yhtään niin olisi kiva tietää kuinka kauan tatuoinnin ottamisen jälkeen pitäisi välttää auringon ottoa vai pitääkö? Ja onko tuo tatuoitu kohta jotenkin herkempi auringon valossa myöhemminkin? Ei ny haluis mtn melanoomaa vielä kaiken lisäksi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten muuten tatuointi suhtautuu aurinkoon? Tyhmä kysymys, mutta itsellä kun ei ole vielä kokemusta tatuoinneista yhtään niin olisi kiva tietää kuinka kauan tatuoinnin ottamisen jälkeen pitäisi välttää auringon ottoa vai pitääkö? Ja onko tuo tatuoitu kohta jotenkin herkempi auringon valossa myöhemminkin? Ei ny haluis mtn melanoomaa vielä kaiken lisäksi :D

siellä missä ite otin niin sanottiin että 2 viikkoa pitäis koittaa välttää aurinkoa mut muistaakseni se on vähän paikkakohtaista mitä siihen sanotaan?

Onhan sitä aurinkoa hyvä vältellä, että iho pääsee paranemaan rauhassa. Jos iho on kovin herkkä palamaan auringossa, niin nahka käryää entistä nopeammin tumman tatuoinnin kohdalta.

Ei mutta tarkoitin että haittaako jos iho kuivuu joskus sitten kun tatska on kerennyt jo olemaan?
Että eikai se pilaa sitä jälkeenpäin?
Tuskin. Mulla on vaikka mitä naarmuja yms. eikä ole haitannu, ei kai tuossa ihottumassa sen kummemmasta ole kyse.

Olen jo muutaman vuoden miettinyt tatuoinnin ottoa. Vielä en ole sitä ottanut, mutta jos tänä vuonna vielä hankkisi. Paikan valinta on vaan vaikea, joku nilkka tai selkä on ollut mielessä.

Itsellä löytyy yks tribaali pakarasta. Halusin ensimmäisen paikkaan, jossa sen voi halutessaan piilottaa.
Uusi kyllä mietinnässä, mutta ihan sopivaa kuvaa ei ole vielä hioutunut. Idea kyllä on ja jotain "vähän sinnepäin" meininkiä. Tulee todennäköisesti kylkeen.

Aurinko haalistaa tatskaa.

Tuskin. Mulla on vaikka mitä naarmuja yms. eikä ole haitannu, ei kai tuossa ihottumassa sen kummemmasta ole kyse.

Aivan.. Mun ottamissa tatskoissa on ikuinen takuu! Edelleen kehoitan rasvaamaan ihoa. Iho pysyy paremmassa kunnossa ja värit eivät haalistu. Aurinkoa eikä kannata liikaa ottaa.:thumbs:

Oon suunnitellu et ottaisin oikeaan pakaraan soilworkin logon! Mut harkitsen vielä..:D

siellä missä ite otin niin sanottiin että 2 viikkoa pitäis koittaa välttää aurinkoa mut muistaakseni se on vähän paikkakohtaista mitä siihen sanotaan?

Yleisohje menee niin ettei tatuointi saisi nähdäkkään aurinkoa kahteen ensimmäiseen viikkoon ja noin vuoden päästä ottamisesta ihon on parantunut "normaaliin" olotilaansa. Et pistäkää nyt siihen kuvanne päälle ihan reippaasti aurinkokertoimia jos kesää vasten kuvanne otatte.

Mua ei haittaa vaikka kuvat hieman haalistuu, päinvastoin, ne istuu paremmin ihoon mun mielestä. Just tehdyt kuvat hyppii silmiin ylikirkkaine väreineen.

En vältä aurinkoa mitenkään erilailla vaikka on tatskoja. 2 ekaa viikkoa kyllä kokonaan auringolta suojassa.

Löysin juuri sellainen tatuoinnin netistä minkä haluan, tykkäävätkö tatuoijat paskaa kun menen esittämään jonkun muun tatuointikuvaa ja tahtovan samanlaisen? häijyä, mutta en ole taiteellisesti lahjas että osaisin itse piirtää :nolo:

Löysin juuri sellainen tatuoinnin netistä minkä haluan, tykkäävätkö tatuoijat paskaa kun menen esittämään jonkun muun tatuointikuvaa ja tahtovan samanlaisen? häijyä, mutta en ole taiteellisesti lahjas että osaisin itse piirtää :nolo:

Aika ihme tatuoija olisi jos tuollaisesta nokkiinsa ottaisi; lisää rahaahan se vain heille on.

Eiköhän niitä samanlaisia kuvia ole tuhansittain ihan yrittämättäkin. Voi kai siitä jotenkin muokata enemmän omanlaista, vaikka vähänkin, mutta niin persoonallista ideaa ei varmasti olekaan etteikö kukaan sitä olisi ottanut. Itse en kyllä ottaisi ihan suoraa kopiota.

Sitä paitsi keskivertotatskaaja tekee niin älyttömiä määriä noita duuneja, että en usko että niitä kiinnostaa paskan vertaa onko joku koukero samanlainen kuin toinen koukero tai onko kotkalla sama määrä höyheniä. Uniikkityöt on sitten erikseen, ja sen takia en lähtisikään ottamaan suoraan toisen kuvaa vaikka se joku tribaali tai muu merkityksetön olisikin.

Löysin juuri sellainen tatuoinnin netistä minkä haluan, tykkäävätkö tatuoijat paskaa kun menen esittämään jonkun muun tatuointikuvaa ja tahtovan samanlaisen?

Ne ei välitä siitä penninvertaa. Saattavat kysästä että muokataanko vähäsen ettei ole suora kopio.

Eiköhän niitä samanlaisia kuvia ole tuhansittain ihan yrittämättäkin. Voi kai siitä jotenkin muokata enemmän omanlaista, vaikka vähänkin, mutta niin persoonallista ideaa ei varmasti olekaan etteikö kukaan sitä olisi ottanut. Itse en kyllä ottaisi ihan suoraa kopiota.

Joo, niillä lienee jonkin verran jopa samoja kuvakansioita käytössä.
Näes otin kauan sitten 2 tatskaa Turussa.
Menin siinä sit samana vuonna kesäksi Ameriikkaan, ja perkele, Ohion eräässä pikkukaupungissa prätkäjätkä piti tatuointimestaa, kävin tsiigaan tarjontaa, ja siellähän oli just sama tatska kansiossa kuin minulla on olkapäässä.

Tänään tulee uusi kuva. On niin jänskää ettei malttais duunissa olla, pyörin kuin ryssä Anttilassa.

Itsellä löytyy yks tribaali pakarasta.
Laittakaa niitä kuvia kans, ni voidaan porukalla naureskella toistemme sotkuille :whip:
Niin just. :whip:

Itellä on edelleen tossa olkavarsi/olkapäässä niin paljon keskeneräistä, että ootellaan sitä ihan virallista valmistumista, forkkujen räpellyksistä kuva jossain täällä on jo.

Tänään tulee uusi kuva. On niin jänskää ettei malttais duunissa olla, pyörin kuin ryssä Anttilassa.

mitäs meinaat laittaa? Sun kielikuvat on kyllä parhaita :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom