Tatskat

Kylläpä alkoi taas himottamaan ottaa lisää, vaikka olenkin persaukinen. Eilen katsoin Miami Inkin ja tänään katselin Sp-kisoissa (omasta mielestäni) rumia tatskoja kisaajilla ja alkopa taas mieliteko aivan hulluna. Jos ens viikolla änkeis itsensä Blue Dragoniin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äläs ny puhu tai kohta alkaa hirvee suunnittelu itelläkin. Täytyy ny vähän malttaa :) Tammikuussa viimeks kynän alla ja ei nyt heti viittis mennä takas...

Mulla ois kysymys siihen sattuuko tatuointi käteen laitettuna oikeesti yhtä paljo kun tupakantumppaaminen käteen? Nyt oon hautonu yli vuoden yhtä tatuointia ja pakko se on ottaa. Ja voiko ne siellä liikkeessä vähä parannella mun ite piirtämää kuvaa+tekstiä (ite en oo kovin kaksinen taiteilija) mutta ehdottomasti haluun uniikin, ei mistään vihkosta. :)

Mulla ois kysymys siihen sattuuko tatuointi käteen laitettuna oikeesti yhtä paljo kun tupakantumppaaminen käteen?
En ole koskaan tupakkaa käteeni tumpannut, mutta sanoisin että ei. Tatuointikipu on ainakin minun mielestä semmoista "miellyttävää kipua".
Nyt oon hautonu yli vuoden yhtä tatuointia ja pakko se on ottaa. Ja voiko ne siellä liikkeessä vähä parannella mun ite piirtämää kuvaa+tekstiä (ite en oo kovin kaksinen taiteilija) mutta ehdottomasti haluun uniikin, ei mistään vihkosta. :)
Lyhyt vastaus; voi. Pyydät vaan.

Mä olin silloin kyllä kännissä, kun yks muija mun käsivarteen tumppas, eikä se tuntunut iltään, joten sanon, että tatskaaminen sattuu enemmän, mutta se kipu on kivaa. Se alkaa hetken päästä ihan naurattaan kun sattuu niin kivasti.

Ja toiseen pahatukka vastas jo

Mihin te ootte ottanu tatuointeja, jotka sanotte, et se on kivaa kipua? Olkapäähän tai kyynärvarteen? Tai jopa pohkeeseen?

Se oikeesti voi sattua myös ihan saatanasti. Perkeleesti. Ei oo aina mukavaa kipua.

No siis, varmaan siks että se paikka ja ihmiskohtasta miltä se tuntuu.
Mulla on ranteen yläpuolella, käsivarressa, pohkeissa, selässä ja pottuvarpaassa pikkunen sydän, eikä noista yksikään ole kunnolla sattunu. Mutta mulla on korkea kipukynnys ja musta se on kivaa kipua :thumbs:

Mihin te ootte ottanu tatuointeja, jotka sanotte, et se on kivaa kipua? Olkapäähän tai kyynärvarteen? Tai jopa pohkeeseen?

Se oikeesti voi sattua myös ihan saatanasti. Perkeleesti. Ei oo aina mukavaa kipua.

Ootko istunu pidempää sessiota kerralla? 3-5h?

Ei joku pieni täppi varpaassa tunnu missään verrattuna pitkään yhtäjaksoiseen sessioon. ;)
No ihmisiä on erilaisia, itsellä on kohtuu korkea kipukynnys, vaikken paljon kolmea tuntia enempää kerrallaan olekkaan istunut. Toisaalta työkaveri otti olkapäähän pienehkön biletribaalin ja valitteli jälkeenpäin kun meinasi joutua luovuttamaan kesken.

Ootko istunu pidempää sessiota kerralla? 3-5h?

Ei joku pieni täppi varpaassa tunnu missään verrattuna pitkään yhtäjaksoiseen sessioon. ;)

Itsellä 5 tunnin sessiossa teki viimeiset puoli tuntia helvetin tiukkaa. Kädet vaan täris ja puski kylmää hikeä maastohousut märiksi.

Itsellä 5 tunnin sessiossa teki viimeiset puoli tuntia helvetin tiukkaa. Kädet vaan täris ja puski kylmää hikeä maastohousut märiksi.

Joo mulla oli viime sessio ~3,5h putkeen (kolme 5min taukoa) ja se vika puol tuntia oli ihan helvettiä. Käsi oli tulessa ja sattu niin perkeleesti ja vitutti sitäkin enemmän :D

Mulle v-mäisin paikka on ollut kyynärpää...Se sattua aivan saatanasti. Ja mullekin tuo 3h on "maaginen" raja. Sen jälkeen alko miettimään, että voishan tuo loppua jo tältä erää...:D

edit. btw, torstaina tikattavaks taas...

Kivusta vielä: mulla tekstinpätkä alavatsassa ja kyllähän se aika höpöö teki. Aivan keskeltä ei niin paljoa, mutta mitä enemmän sivuille mentiin niin hyvä ettei järki lähteny päästä. Myös ranteen sisäpuolelta löytyy hiukan inkkiä, mutta ton vatsasession jälkeen ei se tuntunu yhtikäs miltään.

Lapaluiden pääliset oli ainakin mulla yhtä helvettiä,kun taas keskellä selkää ei tuntunut oikeastaan miltään.
on vissiin aika tapaus kohtaista,
kun taas toisilla on aivan päin vastoin..

Ranne on v-mäinen, kuin myös esim kainalon seutu. Muutenhan se ei niin pahasti satu ekaan 3 tuntiin, siitä eteenpäin sattuukin sitten ihan saatanasti.

Tuo on kyllä niin totta - muutaman tunnin tikkaamisen jälkeen alkaakin jo "kiva kipu" puskemaan kylmää hikeä otsalta. Siinä vaiheessa yksi, jos toinenkin, alkaa miettiä, että jokohan alkaisi olla kohta valmista :D
Selittävät sillä, että kropan oma puudutusmekanismi lakkaa vaikuttamasta tietyn ajan jälkeen.

Kokemuksesta voisin päätellä että mulla tuo aika on prikulleen 3 tuntia. :)

Aikailailla samoissa pyöritään. Ensimmäinen puolituntia menee ihan jees.
Ensimmäisen tunnin jälkeen sattuu pieniä hetkiä niin perkeleesti.
Kahden tunnin jälkeen on jo aika turta.
Kolmea tuntia lähennellessä mieleen hiipii ajatus, että ei enää yhtään piikin iskua.
Sitten tulee hetki jolloin ei pysty enää hetkeäkään.

nimimerkillä kolme suhteellisen pitkää sessioo selkään tatuointia ottanut.

ps. kolmea tuntia en kyllä kestä ilman paria lyhyttä taukoa ja paria lasia vettä.
Hiki kun puskee koko kropasta komeesti hakatessa. Siis silloin kun selkään oon ottanut.
Muualla ei oo tuntunut juuri miltään. Esimerkiksi vatsassa tai pohkeessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom